اشتباه عجیب کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در محرومیت بازیکن استقلال +عکس

کمیته انضباطی در جدریدترین آرای خود بازیکنی را ۲ سال از حضور در میادین محروم کرده که بازیکن مد نظر فدراسیون اصلا در لیست تیمش در ۳ بازی آخر حضور نداشته است.

به گزارش مشرق، پس از دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و استقلال ملاثانی در چارچوب هفته پایانی لیگ دسته اول که با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال ملاثانی به پایان رسید، درگیری‌های رخ داد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام زیر را با توجه به گزارشات و قوانین به صورت زیر صادر کرد: 

بازیکنی که در زمین نبود به خاطر زدوخورد ۲ سال محروم شد! +سند

علی پارسا در خصوص احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون اتفاقات پس از دیدار استقلال ملاثانی مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: احکام صادر شده ظالمانه هستند و انتظار نداشتیم برای باشگاه ما چنین احکامی صادر شوند. اگر تصاویر را مرور کنید بعد از سوت پایان بازی، رضا صدری بازیکن شاهین به سمت بازیکن ما حمله کرد. زد و خوردی انجام شد که پس از آن تعدادی از بازیکنان شاهین هم به ما فحاشی کردند.

سرپرست استقلال ملاثانی در مورد اینکه آیا در این بازی تماشاگر در ورزشگاه حاضر بود، گفت: نه تماشاگری نبود اما در دقایق پایانی در ورزشگاه را باز کردند و عده‌ای به داخل آمدند که در درگیری شرکت داشتند و جو را متشنج کردند. این بازی هم به میزبانی شاهین بود. اگر این احکام بر اساس گزارش ناظر بازی صادر شده واقعا متاسفام که چنین گزارشی نوشته است.

پارسا در مورد محرومیت ۲۴ ماهه مهدی فیاضی که در آن کمیته انضباطی فدراسیون دچار اشتباه شده است عنوان کرد: این بازیکن حدود ۳ هفته است که در کنار تیم نیست. نام او در لیست بازی با شاهین  قرار نداشت. نمی‌دانم چگونه او محروم شده است! واقعا این احکام چگونه صادر شده؟ ما بازی را دو بر صفر برده بودیم و این نتیجه نه در منطقه سقوط تاثیر داشت و نه در صعود تیم شاهین، شروع کننده درگیری رضا صدری از شاهین بود که به سمت رضایی بازیکن ما حمله کرد. از تیم شاهین فقط یک نفر محروم شده ولی از تیم ما دو بازیکن و یک مربی محروم شده‌اند. ما درخواست تجدید نظر در این رای داریم و امیدواریم این احکام عوض شوند.

وی افزود: خط مشی ما همیشه اخلاق مداری بوده است. کمیته انضباطی به مسائل تبانی و شرط‌بندی توجهی ندارد یا در احکام شهاب گردان و یا حامد لک تخفیف مجازات می‌دهد اما تیم ما را با این احکام نقره داغ می‌کند. آیا ضعیف کشی هنر است؟ این درست نیست که با این شرایط سختی که مردم خوزستان دارند چند نفر از نان خوردن بیفتند و با یک تیم مردمی که ارتباطات پشت پرده و حاشیه‌ای ندارد اینطور برخورد شود و اشد مجازات را در نظر بگیرند. این احکام تبعات اجتماعی دارد و نباید تیم ما را اینطور اذیت کنند.

*لیست بازی شاهین و استقلال ملاثانی

بازیکنی که در زمین نبود به خاطر زدوخورد ۲ سال محروم شد! +سند

نامه باشگاه استقلال ملاثانی به کمیته انضباطی در خصوص وضعیت مهدی فیاضی و محرومیت ۲ ساله این بازیکن را در زیر مشاهده کنید:

بازیکنی که در زمین نبود به خاطر زدوخورد ۲ سال محروم شد! +سند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • KR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    همه اینا تقصیر عباس بوعذار هست
    • علی دایی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      1 0
      واقعان راس میگی
  • DE ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    2 0
    واقعا باید مشخص بشه که پول این جریمه ها در کجا صرف میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس