کوبا

مقامات دولت فرانسه از آغاز رسیدگی به پرونده حمله تروریستی به سفارت کوبا در پاریس که منجر به وارد آمدن خساراتی به ساختمان سفارت شد، خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات دولت فرانسه از آغاز رسیدگی به پرونده حمله تروریستی به سفارت کوبا در پاریس که منجر به وارد آمدن خساراتی به ساختمان سفارت شد، خبر دادند.

بر اساس این گزارش، دفتر دادستان پاریس با صدور بیانیه‌ای رسمی از آغاز تحقیقات قضائی در خصوص این حمله تروریستی که با یک بمب گازوئیلی انجام شد، خبر داد. با اینحال، گفته می‌شود هنوز هیچ فردی در خصوص این پرونده بازداشت نشده و هیچ گروهی نیز مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

به گفته پلیس پاریس، هیچ فردی در رابطه با این حمله تروریستی آسیب ندیده است و خسارات تنها به ساختمان سفارت وارد شده است.

در همین حال، وزارت خارجه فرانسه از استقرار نیروهای امنیتی ویژه در اطراف محل سفارت کوبا و وضع مقررات امنیتی ویژه در این منطقه خبر داده است.

به گفته پلیس پاریس، دو بمب گازوئیلی دست ساز، اواخر روز دوشنبه در محل ساختمان سفارت کوبا در پاریس منفجر شده و آتش سوزی جدی در این ساختمان ایجاد کرده است.

مرکز اخبار بین‌الملل وزارت خارجه کوبا نیز اعلام کرده که سه «کوکتل مولوتوف» به داخل محوطه سفارت پرتاب شده که دو عدد از آنها منفجر شده و منجر به ایجاد آتش سوزی در محوطه سفارت شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس