کد خبر 1251815
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
گل‌محمدی: از بازیکنان پیکان می‌خواهم با همه توان مقابل ما بازی کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از همه بازیکنان از جمله بازیکنان استقلال و پیکان خواست در هفته پایانی لیگ با همه توان به میدان بروند.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر اظهار داشت: برای تمام مردم عزیز کشورمان آرزوی موفقیت سلامتی و تندرستی دارم در این روزهای سخت ساعت از دست دادن عزیزان زیاد هستیم و رعایت پروتکل های بهداشتی باید اولویت کارمان باشد و هیچ وقت این شرایط را دست کم نگیریم زیرا ویروس خطرناکی است و فقط با رعایت و واکیسیناسیون می توانیم جلوی ویروس را بگیریم که متاسفانه در بحث واکسسیناسیون در کشورمان خیلی ضعیف عمل می شود. از همه مسئولان می خواهم در این بحث دقت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: آخرین بازی فصل را پیش رو داریم که سه امتیازش می تواند ما را به قهرمانی برساند. انگیزه زیادی برای برد این مسابقه داریم و باید خیلی باهوش، با تمرکز بالا در کار دفاع و حمله عمل کنیم. مقابل تیم خوبی بازی داریم که در این فصل نشان داده راحت نمی‌بازد و در 9 دیدار اخیرش هم باخت نداشته است. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پیکان تیم جوانی است، به مهدی تارتار هم به دلیل داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. با انگیزه کار می‌کنند و سبک خاصی از فوتبال را نشان می‌دهند که قابل احترام است. البته ما هم فردا انگیزه‌های زیادی برای پیروز شدن داریم، چیزی که می‌تواند پرسپولیس را به قهرمانی برساند فقط کسب 3 امتیاز است. 

گل محمدی ادامه داد: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم،‌ فصل فوتبالی واقعا مشکلی بود. اکنون پانزدهمین ماه مسابقات و تمرینات را هم تمام کردیم. فراز و نشیب‌های زیادی در طول فصل داشتیم از شروع فصل تاکنون مشکلاتمان زیاد بود، اما با غیرت و شرفی که بازیکنان نشان دادند توانستند برای پرسپولیس شرایطی فراهم کنند که اکنون می‌توانیم با کسب 3 امتیاز قهرمان شویم. به شرف و غیرت همه بازیکنانمان درود می‌فرستم. 

بیشتر بخوانید:

سیدجلال به روز حساس رسید

وی خاطرنشان کرد: بارهاگفته ام و باز هم می‌گویم هر تیمی جای ما بود سر خم فرود می‌آورد و شکست می‌خورد به شکلی که نمی‌توانست بلند شود. اما تیم و بازیکنان ما نشان دادند که نفرات بزرگی هستند از لحاظ روحی و روانی و ذهنی بزرگی خود را نشان دادند، از طرف خودم و هواداران از آنها تشکر می‌کنم. در کنار این غیرت و شرفی که بچه‌ها نشان می‌دهند حمایت خیلی خوب هواداران را هم داشتیم. آنها از راه‌های مختلف مجازی و غیرمجازی به ما انگیزه مضاعف دادند تا بتوانیم تیم را تا اینجا بکشانیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: زحمت زیادی کشیده شده و از مدیران باشگاه هم که در هفته اخیر تلاش خوبی برای ایجاد انگیزه بهتر داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب از پرسپولیس باشیم و ان‌شاءالله بتوانیم پنجمین قهرمانی پیاپی را جشن بگیریم. این هدف اصلی ما در دیدار مقابل پیکان است.

گل محمدی در باره اینکه در روزهای اخیر مباحث زیادی درباره لزوم بازی جوانمردانه استقلال و پیکان مطرح شده و خودش چقدر انتظار دارد استقلال برابر سپاهان جوانمردانه بازی کند، گفت: یک فوتبالیست وقتی این شغل را انتخاب می‌کند، اولین چیزی که باید داشته باشد شرافت فوتبالی است. همه بازیکنان ایرانی این شرافت را دارند و من آن را دیده‌ام. فکر نمی‌کنم کسی در این فوتبال بخواهد غیر از این عمل کند. در زندگی ورزشی و فوتبالی‌ام ندیده‌ام کسی بخواهد کم‌کاری کند اما از تمام بازیکنان نه فقط استقلالی‌ها و پیکانی‌ها، بلکه با توجه به حساسیت هفته‌های آخر از مربیان و بازیکنان می‌خواهم با تمام قدرت وارد زمین شوند. 

وی افزود: برای دیدار فردای ما هم از تمام بازیکنان پیکان می‌خواهم بهترین روزشان را داشته باشند و تمام تلاششان را کنند. به این موضوع فیر پلی (بازی جوانمردانه) می‌گویند. امیدوارم هفته پایانی لیگ بدون حرف و حدیث باشد. به این مسئله ایمان دارم، لیگ مان بدون مشکل تمام خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم در بازی مقابل پیکان توضیح داد: سرنوشت قهرمانی دست خودمان است و عملکرد ما قهرمان فصل را تعیین می‌کند. باید بیشتر روی کارتیمی، عملکرد و وظایف خودمان تمرکز کنیم. اگر این تمرکز را داشته باشیم مطمئن هستم می‌توانیم قهرمان شویم.

گل محمدی درباره اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند مهدی تارتار به عنوان یک پرسپولیسی شاید انگیزه لازم برای تقابل با این تیم را نداشته باشد، اظهار داشت: تارتار چندین سال است که مربیگری می‌کند. شاید با این حرف‌ها می‌خواهند انگیزه مضاعفی برای تیم پیکان ایجاد کنند، اما همه تارتار را در این چند سالی که مربیگری کرده می‌شناسند، همیشه با شرف بوده و بهترین عملکرد خود را ارائه داده است. هیچ کس نمی‌تواند پشت سر مهدی و در کل یک پرسپولیسی حرف و حدیث دربیاورد. همین جا از تارتار می‌خواهم بهترین ارنج خود را به زمین بفرستد، بهترین تمرین را داشته باشد و بهترین کار را ارائه بدهد. از همه مربیان و بازیکنان لیگ چنین انتظاری وجود دارد. 

وی در مورد نفرات مصدوم و محروم پرسپولیس مقابل پیکان گفت: علی شجاعی و کمال کامیابی‌نیا شرایط بازی ندارند اما سایر نفرات مشکلی نداشته و آماده هستند. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: ان‌شاءالله همه مردم عزیز کشورمان سلامت باشند، باز هم می‌گویم روزهای خیلی سختی است و باید مراقب همدیگر باشیم. از مردم می‌خواهم مراقب خود و خانواده‌شان باشند و ان‌شاءالله مشکلی برای کسی پیش نمی‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    32 20
    این بی...رفی تو تیم و مکتب لنگِ که کم فروشی و تبانی و لابی کنن. همین تارتار بارها و بارها با تیمهای مختلف تو بازی مقابل لنگ اینو ثابت کرده، پس خودتونید
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      25 15
      کثیف تر از لنگ نداریم
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      19 19
      کثیف شمایید که فقط دروغ و تهمت لق لقه دهان تون هست.بایرن‌مونیخ و یووتنوس و هرتیمی که تو کشورش چند سال تو اوج باشه و قهرمان بشه یعنی چی‌پس!یه خورده شعور و فهم داشته باشید ک تیم تون رو قوی کنید.با تهمت و حرف مفت هیچی نمیشید.
    • پاس IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      5 4
      خوشم میاد هر آنچه برازنده کیسه هست را به دیگران نسبت میدی. یه نگاه به آمار و نتایج مربیان استقلالی لیگ در برابر تیم خودت بکن بعد ، دهان باز کن
    • IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      4 2
      من منظرم لنگ ماشین خودم بود که کثیفه نمیدونم چرا به طرفدارای پیروزی بر خورده. شاید خودشونم قبول دارن لنگی هستن
    • omid IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      0 0
      کثیف ترین تیم بی فرهنگ ورزشی ایران لنگ ویتنامی است
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    10 7
    آره مثل ماشین سازی!!!
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    22 12
    تارتار دو سال قبل(زمانی که سرمربی پارس جم بود) در مصاحبه‌ای گفته بود آرزوی قلبی‌ام قهرمانی تیم مورد علاقه‌اشِ.. دست بر قضا تیم مورد علاقه اش اگه در هفته پایانی پارس رو می‌برد صاحب جام میشد و اتفاقا تیم تارتار باخت و تیم مورد علاقه‌اش با اختلاف دو امتیاز صاحب جام شد. امسال هم همینه
    • سرخدلان IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      1 4
      کافر همه رابه کیش خود پندارد ،مگه قرار بود ،تیمی که استقلال و سپاهان و سوراخ سوراخ کرده بود جلو پارس جنوبی کم بیاره ،شماها طرفداران مکتب فرناز دوپینگی ،یه حرف منطقی بزنید ،فردا هم جام مثل تمام این سالها برفراز دستها سید جلال بالا خواهد رفت ،و شماها در حسرت آن خواهید سوخت7972
    • اردشیر رضایی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      4 2
      منتظریم تا سال 140 برسه تا انواع حمایتها از تیم خاص برداشته بشه و همچنین انواع سنگ اندازیها برای دیگر تیمها(مثل بدون مربی تیم بستن، عدم شارژ مالی، عدم برخورد با ناداوریها.... و... ) به امید روزهای فیر پلی تو وزارت و فدراسیون و کمیته داوران و کمیته انظباطی.
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      2 3
      تو برو تیم خودت تبانی نکنه هی حرف مفت نزن این تیم دوبار تو سه سال اخیر رفته فینال آسیا الان چرا نباید پیکان و ببره چون تو دلت نمیخواد؟ مرده ی حسادت!
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    28 15
    این دلال کثیف لازم نکرده در مورد بازیکنای تاج حرف بزنه
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      2 6
      کثیف تویی بیتربیت.کیسه دلال پرور
    • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      2 4
      همین که میگی « تاج » ، لازم نیست ادامه بدی. هوادار تیمی که استقلال رو تاج میدونه و وابستگی به دوره طاغوت داره چطور درباره تبانی و فساد میخواد صحبت کنه. تیم تاجی که اون موقع اگه تیمای دیگه میبردنش حکمشون انحلال بود...
  • حسن NL ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    21 7
    گل محمدی به شما ربطی ندار درست بازی بکنند یا نکنندباید داور خوبی باشد حق مار نخوزند اگر داور حق ما را نمخورد جای ما اینجا نبود به لطفا داور جاتان اینجاست داری تعیین تکلیف میکنی
    • حامد IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      0 1
      ببینید لنگیها اگر استقلال هم ۶ سال تو مدیریت ثبات داشت و مربی و بازیکن به جای نایب قهرمانی شما قهرمان شد ... شما اینقدر عقده ای هستید که تا دیدید شفر و استراماچونی تیم استقلال به حد عالی میرسونن فراری دادید ... کیا ۹ سال زور میزدن نیفتن ... این ۶ سال هم می خواستید تموم عقده های ۹ ساله در بیارید سر تموم تیمها فقط استقلال نمیگه ۱۵ تیم دیگه میگن یه جام بهشون بدید لیگ به افتضاح کشوندن پس هیس لنگی
  • بهزاد NL ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    11 10
    ل محمدی به شما ربطی ندار درست بازی بکنند یا نکنندباید داور خوبی باشد حق مار نخوزند اگر داور حق ما را نمخورد جای ما اینجا نبود به لطفا داور جاتان اینجاست داری تعیین تکلیف میکنی
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      2 0
      بالاخره بهزادی یا حسن؟ مجازی جان!
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      2 3
      ایشون حسن بن بهزاد آل سعود
  • ااا IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    10 12
    گل محمدی از کیسه توقع بازی شرافتمندانه داره خنده دار نیست استقلال وشرافت مثل انکه از چاه فاضلاب توقع بوی خوش داشته باشی
    • دانیال US ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      8 1
      حرفهای خنده داری میزنی اخه کجاتاحالاشمافوتبال پاک انجام دادین ۱۱امتیازازحمایت داوران وغیره گرفتین وگرنه چهارم وپنجم جدول بودین نه صدرجدول
    • پویان IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      1 2
      کمی شخصیت داشته باشی بد نیست،گرچه مشخصه تو چه خانواده ای با اومدی
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    18 4
    چشم آق معلم. فقط مونده بود تو ما رو نصحیت کنی. اگه قهرمان بشید با تلاش خودتون بوده اگرم قهرمان نشید بقیه ناجوانمردانه بازی کردن. این سیرک لیگ برترتون رو تموم کنید.
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      1 4
      سیرک به اوضاع شما بیشتر میادا ... چی شد برا فکری بازیتون نمیومد؟!
  • فرشید IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    4 1
    نمیدونم تارتاریه جور وانمود میکنه که انگارخیلی آدم پاکیه ودنبال فوتبال پاکه ولی همش جلوپرسپولیس میبازه گردن خودش
  • محمد IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 1
    واااااااای خدااااااا- این حرفا خییییییییلی اثر وحشتناکی در شخصیت شما داره! از عقوبت خدا نمی ترسید ؟
  • رضا انصاری IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    7 2
    امیدواریم سال 1401 حمایتهای همه جانبه مسخره از یک تیم خاص برداشته بشه! سالی باشه بدونه سنگ اندازی برای بقیه تیمها. ان‌شاء‌الله. اونوقت باطن واقعی گل محمدی و پیروانیها دوباره دیدن داره. مشرق جان بچاپ.
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    3 1
    خفت از سر وروی تیم سوم پایتخت می بارد برانکو و لنگ چگونه جلوی سیاه جامگان وا دادند تا نماینده استان قم صبا باطری سقوط کنه اینکارا فقط از مکتب عبده بر می آید وبس
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    3 0
    کافر همه به کیش خود پندارد
  • عباس IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    3 1
    آقا یحیی لطفا در مورد واکسن زدن مردم صحبت نکنید.شما سالها فوتبالیست و مربی تیم فوتبال بودید آیا تونستید یه بار توی آسیا مدال طلا بگیریددر رده باشگاهی یا تیم ملی بزرگسال.برخلاف آرزوهای شما کشور اسلامی ایران که خار چشم شماست دانشمندانش واکسن کرونا رو تولید و مدال طلا رو کسب کردند. آقای رامبد جوان هم طیفی شما دو دوز واکسن زد پس چی شد چرا دوباره بنده خدا کرونا گرفت. آقای نصرتی هم تیمی و هم طیفی شما هنوز نمیدونه واکسن برای پیشگیریه نه درمون. اون وقت از مملکت انتقاد می کرد چرا فلان بنده خدا که کرونا گرفته واکسن نزدند تا خوب بشه؟؟؟؟ کمتر وطن فروشی کنید الان کشورهایی که شما نوکرهای بی چون و چراشون هستید با اینکه درصد زیادی از مردمش واکسن زدند باز گرفتار کرونا هستند. لطفا ساکت باشید.
  • Abbas Dehban IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    0 0
    پرسپولیس سال بعد هم قهرمان لیگ میشه مطمئن باشید کیسه کشا اونوقت ببینم بهونه دیگه ای دارید. هرچند انقدر پررو تشریف دارید که واسه اون موقع هم یه بهونه پیدا میکنید همین فرمون برید خوبه تا به خودتون بیایید ما ده تا قهرمانی دوممون رو گرفتیم ستاره واقعیه دوم رو زدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس