صدری: چه اشکالی دارد اسپانسر استقلال به پرسپولیس ۸ میلیارد بدهد؟

رییس هیات مدیره پرسپولیس می‌گوید تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا پرونده کالدرون باعث بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان نشود.

به گزارش مشرق، مجید صدری، رییس هیات مدیره پرسپولیس پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم اظهار کرد: ما این قهرمانی را به همه هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم. همانطور که اول فصل قول دادیم توانستیم قهرمان شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا های‌وب، اسپانسر استقلال به پرسپولیس ۸ میلیارد تومان کمک کرده است؟ گفت: اشکالی دارد؟ اسپانسر استقلال باشد، چه ربطی دارد؟

رییس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کل ورودی این باشگاه در این فصل چه قدر بوده؟ گفت: الان حضور ذهن ندارم.

بیشتر بخوانید:

واکنش جالب سمیعی درمورد جدایی کنعانی‌زادگان

صدری درباره روند تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظر گل‌محمدی بیان کرد: ما همه جور در خدمت این عزیزان هستیم و امیدواریم فصل بعد هم قهرمان شویم.

او در ادامه درباره سرنوشت درآمدهای پرسپولیس در AFC توضیح داد: کاری است که هر روز از طریق وزارت خارجه و وزارت ورزش و جوانان پیگیری می‌کنیم. ما برنامه‌های خوبی برای درآمد زایی در فصل آینده داریم.

رییس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای بسته نشدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به دلیل شکایت کالدرون دارند، اظهار کرد: در حال انجام کارهایی برای حل این پرونده هستیم. ما برای بودیمیر هم قول دادیم پنجره بسته نشود که نشد. برای کالدرون هم همین قول را می‌دهیم.

صدری در پایان در واکنش به توییت‌های هواداری آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و شائبه کمک به پرسپولیس گفت: خوب است که بررسی کنید آقای آذری جهرمی به استقلال کمک کرده است یا نه. آقای جهرمی خودش پاسخگو است. درست است که او به عنوان هوادار توییت می‌زند اما به عنوان وزیر به همه تیم‌ها کمک کرده و رنگی عمل نکرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 0
    مجیدی میگفت پول استقلال رو وزیر میفرسته تیم خودش همه میگفتن دروغ..
  • رضا IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    2 0
    هیچ اشکالی ندارد بالاخره پرسپولیس تیم سوگلی وزرای ورزش و ارتباطات و رئیس جمهور و منفور جامعه ورزشی و مردم است
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      0 0
      خوبه یبار اسپانسر مشترک به شما پول داد بما نه و یبارم که پاداش آسیایی مارو دادن به شما خوب نباید قرضتونو بدین ماهیچی نگیم شمام باید یادتون بره؟
  • علی SG ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    خودم ندارم اشکنه جیبم چنار و میشکنه برای اینه
  • دریکوند IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    هدف کثیف این سیستم را افشین پیروانی لو داد!شش قهرمانی پی در پی به همراه فیلم!واقعا قهرمانی های اینچنینی غاز هم نمی ارزد
  • حسن IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 0
    واقعا چه اشکالی داشته که این جو در استقلال درست شده؟ و همین باعث افت کلی تیم شد..؟ .مگه سالها همراه اول و ایرانسل و ... اسپانسر تیم های مختلف این لیگ نبوده اند؟؟. اون منفعت خودشون رو می بردند. و تیم ها هم منفعت خودشون رو. توی دنیا هم این مثالهای مختلفی داره.. فقط شرطش اینه که باعث تبانی این تیم ها با هم نشود. که الحمدولله این دو تیم به خون هم متاسفانه تشنه اند.. چرا باید این همه حاشیه رو وارد تیم کرد و همه بازیکنان تیم که باید تمرکز اونها روی مسائل فنی و حرفه ای باشد، درگیر مسائل حاشیه ای شوند و فکر اینکه زمین و زمان با اونها مخالف هستند رو در سر اونها وارد کرد. این کار هیچ خدمتی به باشگاه استقلال و هواداران اون نیست. بهتره که حواشی مد یریت بشه تا بازیکنان و کادر فنی بتوانند تمرکز بهتری داشته باشند.
  • لنگ لجن IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    0 0
    خداازتون نگذره همه دست ب دست هم دادن تاتیم بزرگ ومردمی استقلال رونابودکنن خدالعنتتون کنه اینهمه تبعیض

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس