کد خبر 1252416
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
دادوستد ۵۱۷ میلیارد سهمی بورس در ۸۲ روز معاملاتی

از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته بیش از ۵۱۷میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزشی بالغ بر ۳۹۹۴هزار میلیارد ریال طی ۸۲ روز معاملاتی در بورس دادوستد شده است.

به گزارش مشرق، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۵۱۷میلیارد و ۷۷۶میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۳۹۹۴هزار و ۸میلیارد ریال در بیش از ۵۳میلیون و ۵۱۶هزار و ۶۳۶دفعه طی ۸۲روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

حذف رانت‌خواری با عرضه سیمان در بورس کالا

این درحالی است که تعداد ۵۱میلیارد و ۶۹۸میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۹۳۶هزار و ۳۸۵میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۸۲روز با ۸هزار و ۸۰۹واحد رشد، معادل ۰.۶۷ درصد رشد کرد و در پایان هفته گذشته به رقم یک میلیون و ۳۱۶هزار و ۵۱۶واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۴۳هزار و ۵۶واحد کاهش، معادل ۹.۷۹درصد افت کرد و رقم ۳۹۶هزار و ۷۴۵واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۲۷هزار و ۳۰۸واحد افزایش در این مدت به رقم ۹۹۶هزار و ۴۰۷واحد و شاخص بازار دوم با ۵هزار و ۷۶۷واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۵۵۱هزار و ۹۸۱واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۸۲ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱.۹۵درصد افت همراه شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس