کد خبر 1252892
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
اعلام مسیرهای جایگزین جاده هراز/ آخرین وضعیت راه‌ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ضمن اعلام مسیرهای جایگزین برای محور هراز که مقطعی از آن مسدود شده است به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها پرداخت.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی، اظهار کرد: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در جاده چالوس در محدوده کندوان بارندگی شدید موجب ریزش سنگ و جاری شدن سیلاب در مسیر جاده شد و به همین علت این جاده مسدود شد که با تلاش عوامل پلیس راه و راهداری این جاده در ساعت ۷ صبح امروز بازگشایی شد.

ببینید:

عکس تلخ از جاده هراز؛ ریزش سنگ روی خودرو

وی افزود: همچنین ساعت ۲۳:۵۰ شب گذشته جاده هراز در مسیر شمال به جنوب حد فاصل تونل شماره ۱ و ۲ به دلیل ریزش سنگ و سیلاب مسدود شده است. عوامل پلیس راه و راهداری در محل حضور داشته و مشغول عملیات ایمن سازی و پاکسازی مسیر هستند. مسیر شمال به جنوب جاده فیروزکوه و چالوس به عنوان مسیر جایگزین اعلام می‌گردد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: دو جاده اصلی شهداد به نهبندان و خرم آباد پلدختر نیز به علت عملیات عمرانی کماکان مسدود است. سایر جاده‌های اصلی کشور باز و تردد در جریان است.

شیرانی در پایان گفت: در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در اتوبان کرج-تهران در محدوده گرمدره و جاده شهریار به تهران در محدوده شهر قدس تا زرنان ایجاد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس