خداحافظی اصلاح‌طلبان از شورای شهر و شهرداری تهران با ثبت عملکردی فوق ضعیف در ذهن شهروندان

با برگزاری مراسم تحلیف در ۱۶ مرداد، اصلاح‌طلبان با ثبت کارنامه‌ای ناموافق و ضعیف ۴ ساله در شورا و شهرداری پایتخت جای خود را به منتخبان شورای ششم خواهند داد.

به گزارش مشرق، شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم با سرلیستی محسن هاشمی و ۲۰ عضو اصلاح‌طلب پس از ۴ سال و ثبت یک کارنامه ناموفق و عملکردی بسیار ضعیف در خاطره شهروندان تهرانی، این روزها خود را آماده کرده‌اند تا جای خود را به منتخبین ششمین دوره شورای شهر تهران بدهند.

بیشتر بخوانید:

صوفی: با رفتن اصلاح‌طلبان، فرصت‌طلبان هم کناره‌گیری خواهند کرد

قرار است مراسم تحلیف ششمین دوره شورای شهر تهران در روز شنبه ۱۶ مرداد ماه با حضور برخی از مسئولان و فرماندار تهران در صحن شورای شهر تهران برگزار شود؛ در این مراسم پس از مراسم تحلیف و همچنین تحویل اعتبارنامه‌ها به اعضای شورای شهر تهران، شورای ششم فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بازار داغ گمانه زنی ها برای انتخاب شهردار تهران

در این جلسه بنابر اعلام برخی از منتخبین شورای شهر تهران قرار است ترکیب هیئت رئیسه شورای شهر تهران و حتی شهردار جدید تهران مشخص شود.

مهدی چمران به عنوان یکی از گزینه‌های محتمل ریاست شورای شهر تهران در دوره ششم است که بنا به گفته پرویز سروری، دیگر عضو منتخب شورای شهر تهران با توجه به سوابق و تجربیات چمران، وی بهترین گزینه در این حوزه محسوب می‌شود همچنین قرار است شهردار تهران نیز از شانزدهم مرداد ماه مشخص شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    2 0
    مراسم 14مرداد است نه16مرداد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس