کد خبر 1253271
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
اخلاقی: گرایی باور داشت می تواند برنده باشد/ فن سنجاب پرنده را خیلی خوب اجرا کرد

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: گرایی تا ثانیه های آخر باور داشت که می‌تواند برنده باشد و فن سنجاب پرنده را به خوبی اجرا کرد.

به گزارش مشرق، حبیب اله اخلاقی پس از پیروزی محمد علی گرایی مقابل کشتی گیر کروواسی در بازی های المپیک توکیو بیان کرد:  کشتی اول گرایی با کوبا خیلی نفس گیر بود . کشتی گیر کوبا خیلی پر زور بود و فشار زیادی  به او آورد. گرایی شش دقیقه در فشار بود. 

او ادامه داد: حریف بعدی او را کاملا شناخته بودیم. محمد علی تایم دوم  کاملاً رو به جلو حرکت می‌کرد و سه مرتبه هم داور به حریفش اخطار داد که مورد تایید قرار نگرفت. ثانیه های آخر خود او باور داشت که می تواند ببرد و فن سنجاب پرنده را اجرا کرد. او قبلا هم این فن را روی قهرمانان جهان اجرا کرده بود و خدا را شکر که در این کشتی هم موفق شد آن را به خوبی اجرا کند و در نهایت این کشتی نفس گیر و حساس به سود گرایی به پایان رسید. 

اخلاقی در مورد حریف گرایی در مرحله نیمه‌نهایی کشتی فرنگی بازی المپیک توکیو نیز گفت: حریف او از مجارستان و نفر اول رنکینگ است، کشتی‌گیر باهوشی است اما این انتظار را داریم که محمد علی این کشتی را هم با قاطعیت برنده شود.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس