کد خبر 1253288
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
علی آقامیرزایی: هرچه در چنته داشتم رو کردم/ تلاش می‌کنم سطحم را بالا ببرم

ملی‌پوش قایقرانی ایران می‌گوید تلاش خود را در یک چهارم نهایی مسابقات کایاک ۱۰۰۰ متر انجام داد اما شرایط مسابقات این رشته المپیک توکیو نسبت به دوره‌های گذشته سخت تر شده است.

به گزارش مشرق، علی آقا میرزایی، ملی‌پوش قایقرانی ایران پس از آنکه موفق نشد راهی نیمه نهایی المپیک توکیو شود، گفت: صبح امروز مرحله مقدماتی انجام شد و عنوان نفر پنجم به یک چهارم نهایی رفتم و در این مرحله دو نفر به نیمه نهایی صعود کردند. تمام تلاشم را کردم ، چیزی کم نگذاشتم و پیش خودم راضی هستم. هرچه در چنته داشتم را انجام دادم.

او افزود: امیدوارم در بازی‌های آسیایی سال آینده بتوانم مدال نقره یا طلا بگیرم. یک رقیب سرسخت چینی دارم که امسال زمستان تمام تلاشم را می‌کنم سطح خودم را ارتقاء دهم و این رقیب را بگیرم.

ملی‌پوش کایاک بیان کرد: المپیک این دوره نسبت به ادوار قبل سخت‌تر شد، دوره‌های گذشته یک چهارم نهایی وجود نداشت و از مقدماتی سه نفر به نیمه نهایی صعود می‌کردند که از آنجا مشخص می‌شد چه کسانی به فینال A و B می‌روند اما این دوره از هر گروه دو نفر صعود کردند و یک مقدار شرایط سخت شد، اما تمام تلاشم را کردم.

او در پایان گفت:  دست تک تک مردم ایران را می‌بوسم که برایم دعا کردند و در این چند روز پیام‌های انرژی بخش فرستادند. امیدوارم در مسابقات آینده و بازی‌های آسیایی بدرخشم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس