کد خبر 1253307
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
رئیس فدراسیون قایقرانی: آقامیرزایی کم‌فروشی نکرد/ در بازی‌های آسیایی رویکرد متفاوتی را می‌بینید

علیرضا سهرابیان می‌گوید فدراسیون قایقرانی کار خود را برای بازی‌های آسیایی آغاز کرده است و قایقرانان توانایی کسب مدال و ارتقاء رنکینگ در این بازی‌ها را دارند.

به گزارش مشرق، علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد عملکرد علی آقا میرزایی، ملی‌پوش ایران در کایاک ۱۰۰۰ متر که از صعود به نیمه نهایی بازماند، گفت: پسرمان تمام تلاش خود را کرد و نتیجه بسیارخوبی هم به دست آورد. در گروهش کسانی بودند که برنز المپیک ریو و قهرمانی جهان را داشتند. خدا را شکر کم فروشی نکرد و تمام تلاش خود را به کار گرفت.

او افزود: اگر روی رکورد همیشگی علی یا رکوردهایی که قهرمانان جهان در ادوار گذشته یا در مسابقات  کسب سهمیه می‌زدند، حساب می‌کردیم مطمئن باشید ما امروز مدال طلای المپیک هم به دست می‌آوردیم. وجود باد مخالف امروز برای همه تیم‌ها دردسرساز شد و نتایج به شکل دیگری بود اما خوشحالم که علی کم فروشی نکرد. امیدوارم در بازی‌های آسیایی جبران کند.

سهرابیان در مورد بازی‌های آسیایی گفت:  مطمئن باشید در بازی‌های آسیایی رویکرد دیگری از قایقرانی می‌بینید. شما از قایقرانی مدال می‌خواهید؟ مطمئن باشید این کار صورت می‌گیرد و دختران و پسران این رشته می‌توانند نتایج مثبتی به ثبت برسانند.

او در مورد رویدادهای پیش روی قایقرانان گفت: شهریورماه در قهرمانی جهان زیر ۲۳ سال و بزرگسالان شرکت می‌کنیم، برای کاپ روسیه هم ثبت نام کرده‌ایم و ورزشکارانمان به آنجا می‌روند. کرونا در این مدت تمام رشته‌های ورزشی را فلج کرده بود و ما هم کمی در اعزام‌ها مشکل داشتیم اما بعد از بازگشت از المپیک برنامه هایی برای حضور در میادین مختلف و برگزاری اردوهای متمرکز خواهیم داشت. کارمان را برای بازی‌های آسیایی شروع کرده‌ایم و می‌جنگیم که رنکینگ ایران را ارتقاء بدهیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس