کد خبر 1253537
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
المپیک

در یازدهمین روز از بازی‌های المپیک توکیو، کاروان ورزشی کشورمان در حسرت مدال ماند.

به گزارش مشرق، روز یازدهم از بازی‌های المپیک توکیو در حالی برای کاروان ورزشی کشورمان پیگیری شد که باز هم ملی‌پوشان در کسب مدال ناکام بودند. امروز ملی‌پوشان کشورمان در تفنگ سه وضعیت، کشتی فرنگی در اوزان ۷۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم و کایاک هزارمتر به رقابت پرداختند.

نتایج مسابقات امروز به شرح زیر است:

تفنگ سه وضعیت:

مهیار صداقت ملی‌پوش تیراندازی کشورمان که در همه ماده‌ها ناکام بود امروز در تفنگ سه وضعیت رقابت کرد اما بازهم نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند و از رسیدن به فینال بازماند. صداقت در این ماده با ۱۱۶۸ امتیاز در رده بیستم قرار گرفت تا پرونده تیراندازی با یک مدال طلای تپانچه بسته شود.

قایقرانی:

علی آقامیرزایی تنها ملی‌پوش کایاک ایران بود که در بازی‌های توکیو حضور داشت. وی در نهایت با ثبت زمان ۳:۴۸:۶ پنجم شد و از راهیابی مستقیم به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بازماند. آقامیرزایی در گروه اول مسابقات با ثبت زمان ۳:۵۲:۸ در جایگاه چهارم ایستاد و شانس مجدد خود را برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی از دست داد تا از بازی‌های المپیک خداحافظی کند.

همچنان در انتظار طلای گوش‌شکسته‌ها

کشتی فرنگی:

کاروان کشتی فرنگی در دومین روز از مسابقات ۳ ورزشکار داشت که ۲ ملی‌پوش راهی دیدار رده‌بندی شدند و یک ملی‌پوش هم در رده پنجم قرار گرفت.

محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم در مبارزه نخست یوسوانیس پنا فلورس از کوبا را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف بوزو استارسویچ از کرواسی را شکست داد اما در نیمه‌نهایی در مصاف با تاماش لورینچ از مجارستان شکست خورد و به فینال نرسید.

محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم در ابتدا آدم بودجملین از الجزایر را شکست داد. وی در ادامه با غلبه بر کریل میلوف از بلغارستان راهی نیمه‌نهایی شد اما در این مرحله مقابل آرتور الکسانیان شکست خورد و از رسدین به فینال بازماند.

همچنان در انتظار طلای گوش‌شکسته‌ها

امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم نماینده کشورمان بود. وی در دور اول مقابل مین سئوک کیم از کره جنوبی پیروز شد اما در مبارزه با میهاین لوپز از کوبا شکست خورد تا به شانس مجدد برود. میرزازاده امروز مقابل آلن الکسیوس سیوراریو از رومانی پیروز شد ما در دیدار رده‌بندی مقابل رضا کایالپ باخت و با عنوان پنجمی به کار خود پایان داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس