نوراللهی: از این پرسپولیس می‌توان هزار صفحه کتاب نوشت

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از این پرسپولیس در راه این قهرمانی ها می شود هزار صفحه کتاب نوشت.

به گزارش مشرق، احمد نوراللهی دوشنبه شب با حضور در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به کسب پنجمین قهرمانی متوالی توسط پرسپولیس اظهار داشت: فصل فرسایشی داشتیم و رکوردی ماندگار به ثبت رساندیم. خوشحالم که جزوی  از این تاریخ پرسپولیس بودیم‌.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا این قهرمانی سخت‌تر بود گفت: بحث اشباع شدن مطرح است اما بازیکنان ما اشباع نشدند و سخت تلاش کردند تا به موفقیت برسند. شرایط سختی داشتیم. برای کسب جام پنجم از خودگذشتی زیادی لازم بود. تیم ما مصدومیت‌های زیادی داشت. می شود از این پرسپولیس کتاب ۱۰۰۰ صفحه‌ای نوشت. مشکلات زیادی داشتیم اما توانستیم این موفقیت را کسب کنیم.

وی افزود: کار گروهی موفق آمیز انجام شد. سید جلال تلاش می‌کند پرسپولیس متحد بماند. روی کار فردی حساب باز نمی کنیم. هیچ بازیکنی اجازه این را ندارد که فقط روی منافع و موفقیت فردی تمرکز داشته باشید. ما همیشه در همه بازی‌ها با هم جور بودیم. اتحاد بین تیم در این چند سال بیشترین کمک را به ما کرد.

وی گفت: در لیگ پانزدهم زمانی که قهرمان نشدیم ۱۰۰ هزار هوادار ما را تشویق کردند و بخش اعظمی از این موفقیت‌ها به هواداران باز می‌گردد.

وی در رابطه با جدایی‌ مقطعی‌اش از پرسپولیس در لیگ شانزدهم اضافه کرد: جدایی از پرسپولیس سخت بود. من خودم را برابر هوادارانی که برای تیم می میرند پرسپولیسی نمی دانم اما روز جدایی از پرسپولیس واقعا خیلی سخت بود.

وی در رابطه با اینکه بخشی از فصل به عنوان مهاجم بازی کرد، گفت: کار سختی بود که یک هافبک دفاعی بخواهد در پست مهاجم بازی کند اما نیاز تیم بود و توانستم تا حدودی خواسته‌های کادر فنی را برآورده کنم.

نوراللهی در در مورد تمجید اسکوچیچ که وی را موتور تیم ملی خوانده است نیز گفت : در تیم ملی شرح وظایفم نسبت به پرسپولیس خیلی متفاوت است و هافبک آخر و چسبیده به دفاع هستم. در پرسپولیس احساس آرامش دارم و رو به جلوتر بازی می‌کنم.

وی با تمجید از تیم سپاهان اضافه کرد: سپاهان هم تا روز آخر جنگید و همراه ما خودش را از لیگ جدا کرد. البته در خیلی از موارد خیلی‌ها شانس داشتند. سپاهان خیلی خوب بود؛ با ۶۵ امتیاز قهرمان نشدن سخت است.

وی با اشاره به آخرین دیدار فصل و بازی برابر تراکتور اضافه کرد: در بازی با تراکتور گل که خوردیم شاید آب سردی روی ما بود. بعد گل هم ۵ دقیقه بد کار کردیم اما رفته رفته بازیکنان تلاش کردند. بازی آخر کمی مقابل پیکان هم به ما سخت گذشت‌ اما خوشحالیم که توانستیم موفق باشیم‌.

وی با اشاره به استقلال هم گفت: استقلال تیم خوبی بود. برخی اوقات باید فوتبالی به موضوع نگاه کرد. بهترین بازی فصلم جلوی استقلال بود با وجود اینکه توپ‌هایم به گل تبدیل نشد. هوادارانمان فوق‌العاده بودند و از ما حمایت کردند.

هافبک سرخپوشان با اشاره به عملکرد وحید امیری گفت: امیری هم اخلاقی و هم فنی فوق‌العاده است. دو بازی با نظر کادر فنی پس از بازگشت از اردوی تیم ملی غایب بودم و کادر فنی به من استراحت داد.

وی در مورد بهترین گل فصلش گفت: گلی که بازی با ماشین سازی در دقیقه ۹۳ زدم خیلی چسبید. پیش از آن دیدار یکی از اقوامم فوت کرد و دو روز در راه بودم اما خدا کمک کرد و برگشتم و برای تیم مفید بودم. مهدی ترابی هم در نیم فصل دوم خیلی به ما کمک کرد. 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت قراردادش اضافه کرد: قراردادم تمام شده است. از یکی دو سال قبل پیشنهاداتی دریافت کردم. همیشه اولویت من پرسپولیس بوده است. چهار ماه پیش پیشنهادی از قطر دریافت کردم که در دو سال ۶۰ میلیارد پول میگرفتم اما جواب رد دادم. امیدوارم باشگاه شرایطی به وجود بیاورد تا بازیکنان بمانند. خیلی‌ها از این رقم نمی‌گذرند. باید به بازیکن حق داد چون عمر فوتبال محدود است. همیشه اولویت اول و آخرم پرسپولیس بوده است.

نوراللهی افزود: من با حضور در پرسپولیس به آرزویم رسیدم. من از شمال می‌آمدم و بازی‌های پرسپولیس را می‌دیدم و برمی‌گشتم. همیشه حس و حال هواداران را درک می‌کنم و می‌دانم همه زندگی آنها پرسپولیس است. امیدوارم باشگاه نه تنها برای من بلکه برای همه نفرات شرایطی رقم بزند که در تیم بمانند. قرار است در این هفته مذاکره کنم و در تیمی که از کودکی آرزوی پوشیدن پیراهن آن را داشتم بمانم.

وی گفت: اگر تیمی متحد و به فکر فوتبال باشد، می‌تواند موفق عمل کند. تیم ما تمرکزش روی این بود که قهرمانی‌های متوالی را کسب کند. پشت این قهرمانی‌ها از خود گذشتی زیادی است. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود در مستطیل سبز خودش را نشان می‌دهد. از بچه‌های تیم خودمان تشکر می‌کنم. همه بازیکنان ما با هم برادر بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • لک US ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    3 4
    بله ازاین پرس لیس میتوان هزاران کتاب فسادوکثافت کاری نوشت به طوری که پنج سال اخیر که شما اول شدیدباهزاردوز کلک مردم سخت ترین سالهاراگذراندن در زندگی مرگ برنامه ورزش راناپاک کردیدحساب کنیدچندامتیازباداوری گرفتیدازامتیازتون کم کنیدبعدجدول ببینید
    • یک عشقست یک پرسپولیس ❤ IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      6 0
      نه پس اون استقلال خوبه که به کل عمرش رنگ قهرمانی ندیده فسادو کثافت کاری خودتی استقلالت روانی بیشعور
  • رضا IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    3 1
    از امروز به بعد بابامسعودتون فرصت داره تا هزاران صفحه مطلب بنویسد و داستان جامهای اسنپی تیم سوگلی خود را توضیح دهد.
  • جواد IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    3 2
    آقای نوراللهی میگه 60میلیارد پارسال بهش دادن تیمهای خارجی ولی بخاطر عشق به پرسپولیس یک ونیم میلیارد قراداد بسته و تو پرسپولیس مونده شما باور میکنید مردم بلا نسبت .ر فرض شدن
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    3 2
    و در هر جمله اش به امدادهای غیبی مسعود و دارو دسته اش اشاره کرد
  • 1281821810 IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    ودر همه صفحات فقط نوشت حکومتی و تبانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس