قدردانی نفتالی بنت از امارات بابت همکاری در افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی

نخست‌وزیر کنونی رژیم صهیونیستی با اشاره به شکست خوردن سیاست‌های همتای پیشین خود در قبال ایران، گفت کابینه قبلی تل‌آویو باعث شد گروه‌های مقاومت منطقه هزاران فروند موشک و راکت ذخیره کنند.

به گزارش مشرق، انتقادات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی از سیاست‌های کابینه جدید تل‌آویو در قبال ایران، با واکنش «نفتالی بنت» نخست‌وزیر کنونی این رژیم همراه شد.

بیشتر بخوانید:

مخالفت دوباره نتانیاهو با سیاست بنت درباره ایران

بنت شامگاه دوشنبه طی جلسه پُرتنش پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) گفت سیاست‌های «شکست‌خورده» نتانیاهو در قبال ایران بود که کابینه جدید تل‌آویو را مجبور به افزایش بودجه نظامی، آنهم در شرایط سخت اقتصادی متعاقب همه‌گیری «کووید۱۹» کرده است.

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحارونوت» وی در این جلسه کنست - که به درخواست احزاب اپوزیسیون به ریاست نتانیاهو برای بحث درباره تهدیدات امنیتی کابینه جدید علیه اسرائیل برگزار شد - مدعی شد: «ایران برنامه هسته‌ای خود را با سرعت پیش می‌برد. ما با آن مقابله خواهیم کرد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به مخالفت‌های صریح کابینه نتانیاهو با نظرات کشورهای متحد تل‌آویو در قبال ایران، خطاب به وی گفت: «ما می‌دانیم چه باید کنیم. اما جنگیدن و کلنجار رفتن با هر کشوری در جهان، همزمان با پیشرفت نظامی ایران، کاری غیرمسئولانه است. ولی این میراث شماست که برای ما به جا گذاشته‌اید».

بر اساس این گزارش، بنت سپس با انتقاد از اقدامات کابینه نتانیاهو در تقابل با گروه‌های مقاومت در لبنان و نوار غزه، ادعا کرد او باعث شده که جنبش مقاومت حزب‌الله بتواند زرادخانه‌ای از موشک‌های نقطه‌زن که می‌تواند به هرجایی از فلسطین اشغالی برسد، ذخیره کند.

نتانیاهو در این جلسه کنست با ادعای اینکه ایران، تهدیدی وجودی برای رژیم صهیونیستی، مدعی شده بود که کابینه بنت تل‌آویو را به مسیری خطرناک سوق می‌دهد.

این در حالی است که کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار در ماه‌های اخیر، تلاش خود را به کار گرفته  تا با فرستادن مقام‌های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام‌های آمریکایی و کشورهای امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته‌ای ایران جلوگیری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    3 0
    اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود. امام خمینی (ره)
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    4 0
    رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید. امام خامنه ای (البته 6 سال از آن گذشته است.)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس