کد خبر 1253898
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
برنامه جالب امباپه برای رسیدن به رئال / خرید بزرگ مادرید در راه است؟

یک رسانه فرانسوی به آینده امباپه پرداخت و مدعی شد که ستاره فرانسوی می‌خواهد با ایده‌ای جالب سال آخر خود را در پاریس سپری کند.

به گزارش مشرق، سایت لاپاریسن در گزارش خود مدعی شد که کیلیان امباپه در تابستان کنونی راهی رئال مادرید نخواهد شد و می‌خواهد سال آخر خود را به خوبی سپری کند.

این رسانه فرانسوی نوشت که امباپه سرحال و قبراق به تمرینات پاریس بازگشته و قصد دارد در سال آخر خود در این باشگاه اتفاقی بزرگ رقم زند.

قرارداد امباپه با پاریس تا پایان سال ۲۰۲۲ خواهد بود و این بازیکن قصد ندارد قراردادش را با سن ژرمن تمدید کند. او در اندیشه این است که سال آخر خود را با درخشش در پاریس سپری کند سپس به صورت رایگان راهی رئال مادرید شود. 


کیلیان امباپه در یورو ۲۰۲۰ یکی از ناموفق ترین بازیکنان بود. به گفته لاپاریسن، امباپه دوران ناکامی یورو را فراموش کرده و می‌خواهد در فصل پایانی برای پاریس درخشان ظاهر شود

امباپه جزو ارزشمندترین بازیکنان حال حاضر دنیا است و به همین دلیل انتقال رایگان او ضرری بزرگ به پاریس وارد خواهد کرد. به همین علت برخی معتقد هستند که اگر امباپه از تمدید قرارداد با سن ژرمن خودداری کند، باشگاه فرانسوی برای فروش او در همین تابستان دست به کار خواهد شد زیرا نمی‌خواهد کیلیان به صورت رایگان راهی تیمی دیگر شود. 

موضوع آینده امباپه اکنون به بحث بزرگ رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی بدل شده و هر کدام از آینده‌های مختلف صحبت می‌کنند.چیزی که در بین آنها مشترک است این بوده که امباپه قصد تمدید با باشگاه فرانسوی به هیچ وجه ندارد و می‌خواهد چالشی متفاوت را تجربه کند.

برخی رسانه‌های اسپانیایی و نزدیک به مادرید عنوان کردند که امباپه در همین تابستان با رقمی کلان راهی رئال مادرید خواهد شد و این داستان به واقعیت خواهد پیوست.باید دید در روزهای آتی و با نزدیک شدن به پایان پنجره نقل و انتقالات اروپایی چه اتفاقی برای ستاره بزرگ اروپا رخ خواهد داد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس