سردار شکارچی: عملیات رسانه‌ای غربی‌ها و صهیونیست‌ها، بسترسازی برای ماجراجویی جدید است - کراپ‌شده

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان تاکید کرد: جنگ رسانه ای کشورهای فرامنطقه ای با کمک رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای سرسپرده منطقه، عملیات روانی و بسترسازی برای ماجراجویی جدید است.

به گزارش مشرق، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، با اشاره به برخی جریان سازی‌های رسانه‌ای برخی خبرگزاری های صهیونیستی، غربی و سعودی مبنی بر ناامنی جریان کشتیرانی در آب‌های دریای عمان، اظهار داشت: اخبارضد و نقیض برخی رسانه های غربی، صهیونیستی و سعودی مبنی برهرگونه ناامنی دریایی و ربایش کشتی در آب‌های منطقه، نوعی عملیات روانی و بسترسازی برای ماجراجویی های جدید است.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن کمک به تردد ایمن کشتی های تجاری،  نسبت به هرنوع تحرکات مشکوک، دارای اشراف کامل اطلاعاتی بوده و در آمادگی کامل هستند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: نیروهای دریایی قدرتمند سپاه و ارتش ایران اسلامی در صورت ضرورت و درخواست شناورهای خارجی، آماده هرگونه کمک‌رسانی و اعزام واحدهای امدادی هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    1 3
    اسرائیل معلومه بعد از موشک باران و مهمتر ورود دولت جدید در ایران . ترس و نگرانی برش داشته . و حالا فکر میکنه با این بازی ها که پیشتر در جهان بطرق دیگر انجام داده . با سنگ اندازی و داد و بیداد بعدش . اینجا هم میتونه ماهی بگیره . زهی خیال باطل . اینجا آخر خط حکومت تان و اشغالگری بر فلسطین است. . دوست دارید جلو بیفته . خبط کنید
  • افشین IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 3
    امنييت در مقابل امنييت. اقتصاد در مقابل اقتصاد. دیگر زمان انفعال تمام شده.
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 3
    این سناریو ماجراجویی به نابودی اسقاطیل می انجامه. غربیها با طناب پوسیده این موشها می افتن تو هچل!
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 4
    در صورت خطا یشان همچون رعد و صاعقه جواب دهید
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    7 3
    نترس شکارچی کسی تو رو ترور نمیکنه چون بی ارزشی
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      1 4
      آلبانی هوا چطوره ؟؟؟
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      1 5
      ببین . تروریست. پوشکی .. از اسمش معلومه . تبارش شکارچی بوذند ... جرات دارید خودی نشانش دهید .
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 2
    همه میدونن که اینکارها برای منفعل کردن دولت جدیده . منتها اینها بچه حزب اللهی ها و رئیسی رو هنوز نشناختن .
  • DE ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    3 3
    عملیات رسانه‌ای غربی‌ها و صهیونیست‌ها، بسترسازی برای ماجراجوئ های جدید است زیرا امیدشون رفت خودشون باید دستبکار شوند .اونروز تا حالا غربگدایان را برای خرابکاری در ایران داشتند الان دیگه خودشون مستقیم وارد عمل میشن ولی کور خوندند کلاه سرشون رفت دیگه ایران اینقدر قوی شده که تا شعاع ۲۵۰۰ کیلومتری فعلا مستقیم از داخل ایران خودش نابودشون کنه بقیه اش رها هم با دوستانش .
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 3
    حمله به نفتکش اسراییل صحنه سازی خود اسراییلی هاست چون فهمیدن قراره ایران به حزب الله لبنان سوخت و گازوییل و...ارسال کنه...میخوان که بهونه داشته باشن برای خراب کاری اون موقع!!!
  • علی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    1 3
    این رخدادها همه در آستانه دولت جدید پر معنا است! آنها به تعبیر خودشان می خواهند گربه را دم حجله بکشند! ایران نباید پالس ضعف ارسال کند، کاری که دیروز حسن روحانی انجام داد! ایران باید پالس قدرت ارسال کند! هم در بیانیه ها و هم در موضع گیری های سیاسی...هم اینکه باید از طریق سازمان ملل و نهادهای بین المللی اتهامات این رژیم های غاصب را پیگیری کند! اینکار را باید به خاطر افکار عمومی جهانی انجام دهد، بعد هم به تعبیر رهبری ما در تبلیغات بسیار ضعیف هستیم ، باید در تبلیغات جهت خنثی کردن خباثت دشمنان ایران در تهییج افکار جهانی بسیار قوی تر ظاهر شویم! متأسفانه در جریان ترور سردار سلیمانی و فخری زاده دولتمردان و دیپلماتهای ما بسیار ضعیف عمل کردند! آیا موضوع این دو ترور و همچنین حمله به تأسیسات هسته ای ایران از سوی وزارت امورخارجه از طریق نهادهای بین المللی پیگیری شده است؟ و اگر شده است نتیجه آن چیست؟ رژیم صهیونیستی به خاطر حمله به یک کشتی با کمک والدین خود انگلیس و آمریکا اینقدر سر و صدا راه انداخته ! و تهدید کرده که موضوع به شورای امنیت باید برود! ما باید هم از نظر دیپلماسی و هم از نظر نظامی قوی ظاهر بشویم..نباید پالس ضعف به خارج ارسال شود! حسن روحانی و اطرافیان وی را مدتی قرنطینه کنید تا اینقدر پالس منفی و ضعف به خارج ارسال نکنند! اولین ضعف ما پیروزی نهایی آنهاست! باید هم دیپلماسی قوی هم رسانه های قوی و هم نیروی نظامی قوی در این دسیسه ها داشته باشیم... ایران دارای قدرت در عراق و سوریه و یمن و افغانستان و مدیترانه است...دارای قدرت در میان جبهه مقاومت است..اینها قدرتهای کمی نیستند! آمریکا و انگلیس با این همه هزینه و امکانات قدرت ایران را در منطقه ندارند ، قدرت ایران مردمی است..باید این قدرت قوی تر شود..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس