به گزارش مشرق مهدی محمدی در توئیتی نوشت: بعید است اسراییل یا آمریکا توان یا اراده عملیاتی بیش از آنچه تاکنون انجام داده اند داشته باشند. هدف از پروژه های چند روز گذشته، بیشتر پر کردن شکاف جزئی موجود میان سیاست های بایدن و صهیونیست ها، در آستانه آغاز به کار دولت جدید ایران است.

نظر مهدی محمدی درباره پروژه چند روز اخیر اسرائیل و آمریکا

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    21 3
    آمریکاو انگلیس و اسرائیل مثل سگ از ایران میترسند... کجا سه - چهار تا کفتارپیر حریف شیر ژیان بیشه مردان دلیر تنگستان ایران میشود؟! ما مردان میدان ولی بی ادعاییم.
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    19 2
    پاسخ گستاخی آنها را تنها یک واحد از صابرین سپاه میدهد. مثل سگ واق واق میکنند جرئت حمله ندارند که اگر اشتباه کنند و گاز بگیرند دریده میشوند
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    14 2
    اسرائیل سگ که باشد ایران راتهدید کند؟ سگ امریکاست؟ امریکا خودش سگ دست آموز ملکه است. ملکه کجاست ؟ به زیر تختش خزیده است و پنهان شده است از ترس غرش شیران ایران
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    3 4
    کم ضربه زدن؟؟؟؟
    • DE ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
      2 0
      خاصیت دشمن اینه مردم آزاری کنه . ولی این توله شیطان ها بدانند که مردم آزاری به معنی فرارسیدن عجل معلقشون شون هست. حال خود دانند میخوان مثل صدام جنایتکار کرم بریزن تاحساب شون رو کف دستشون بذاریم .ماهم ساکت نمی نشینیم بخوریم. چنان میزنیم که دندان هاشون خرد و خمیر بشه بره تو شکمشون. خودشون مطلع هستند مقابله به مثل های ایران رو نوش جان کرده اند پس بهتره قاطربازی درنیارن که بد میخورن! ما فرزندان امام حسین (ع) و فرزندان شهید حاج قاسیم هستیم و افتخار ماست در میدان دفاع از شرف و انسانیت به شهادت برسیم.
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    1 4
    يعني قبول كنيم حمله به كشتي اسراييل كار سمپات هاي اين رژيم در حكومت ايران نبوده كه منظورشون افزايش فشار بر كشورمان بوده است.بنظر من بايد پروژه نفوذ رو جدي گرفت
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    4 0
    همیییییییییییییییییییییییییییییشه این موشها دنبال بهانه و داستان سازی هستن. ای بترکند که وبال جهان شدن ! با وجودیکه نژادپرست نیستم حالم ازین نژادشون و زبانشون و اداهاشون بهم میخوره. میخا میخوووو تیخا تیخو میخوام همش میخوان میشه موشو موشه !
  • مهدی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    3 1
    احتمالا آمریکا در این ضربه به ناوهای ایرانی در خلیج فارس نخواهد بود اما در ادامه بعد از پاسخ ایران به ضربه، آمریکا هم وارد این نبرد میشود! اگر کشتی سوخت و دارو برای لبنان رو هم بزنند حزب الله هم وارد خواهد شد!
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      0 0
      بازهم قرصاتو اشتباه خوردی - انگلیس در اشغال آمریکا است آمریکائیها گذاشتنشون پی نخود سیاه = انگلیس و آمریکا خوکهای ولگرد آبی هستند به تلنگری سقط می شوند -بی خردی در آنها موج می زند - در وین کم آوردند نتونستن تحمیل کنند حالا عوعو می کنند کسی همان محل سگ را هم به آونا نمی کند.
  • DE ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    5 0
    نه بابا 32 سال به امید غربگدایان نشستند و هی نتانیابو گفت اصلاح تبه کاران دوستان ما در ایران هستند و دارند مقاصد ما را پیش میبرند البته پر بیجا نمیگه ها در تمام دنیا رفرمیستها به صهیون و امریکا وصلند مختص ایران نیست. حالا ناگهان با از دست دادن دولت و مجلس و همه چیز در ایران خودشون دست بکار شدند تا از شوک وارده به نوکرهاشون کم کنند قمپز در میکنند. اونوقتی که اصلاحات در ایران سر کاربود بهترین موقعیت حمله به ایران بود که جرات نکردند حالا که با کل ملت یکپارچه انقلابی طرفند. مگه خالی بندی کنتور میندازه؟ از سگه پرسیدند چرا اینقدر زود پیر شدی گفت از بس واق الکی زدم . وق و ووق های صهیون شروع نشده تمام میشه اونها میدونند با شلیک اولین موشک به ایران تنگه هرمز بسته میشه و دنیا خودش را برای نفت 300 تا 400 دلاری باید آماده کنه یعنی کل اقتصاد غرب در قبر.اینهم اقتصاد فلج شده بوسیله کرونا.
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    همه اش برای تحمیل برجام هست
  • شاید IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 0
    شاید هم دلیلش سالگرد انفجار بیروت باشه
  • DE ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 0
    اگر اسرائیل جنایتکار و انگلیس ملعون بیشتر از این برای ایران مزاحمت ایجاد کنند عواقب همین حماقت خودشون بسته شدن باب المندب و خلیج فارس هستش. اقتصاد و تجارت نفتی و غیر نفتی تمام کشورهای غربی و امریکا صدرصد بطور حتم در دوره دشوار کرونایی تورم 50 درصدی رو تجربه خواهند کرد. هزاران شرکت ورشکسته خواهند شد. چندین ده میلیون نفر ی بیکار خواهند شد. هزاران شورش اجتماعی در کشورهاشون اتفاق خواهد افتاد. حال دیگه خود دانند! بطور مثال براثر یک اختلال ساده درکانال سوئر که باعث بسته شدن چند روز این کانال شد، شاهد رشد قیمت ها در کشورهای غربی بودیم.اگر کشورهای غربی عاقل باشن گوش عاملین ناامنی یعنی کشورهای عربی که کرور کرور اسلحه میخرن تا شلوغ بازی راه بندازن و گوش اسرائیل جنایتکار شیاد رو بپیچونن تا بشینن سرجاشون .
  • مصطفی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 0
    امریکا انگلیس و اسراییل به دنبال ایجاد موازنه بر هم خورده با ایران هستند باشهادت حاج قاسم امریکا گمان نمیکرد ایران قدرت و اراده پاسخگویی را داشته باشد و به این وسیله قصد بی آبرو کردن ایران را در سر می پروراند با اراده ایران و حمله به عین الاسد و اعلام ایران بر قصد اخراج آمریکایی ها از منطقه امریکایی ها تجربه تلخی را پیش رو خود دیدند و توازن اقتدار بلامنازع امریکایی ها در منطقه و جهان به هم خورد با شروع عملیات های گحور مقاومت در منطقه هر روز بیشتر توازن به هم خورده نمود پیدا کرد اکنون با هوچی گری رسانه ای در تلاش هستند با تغییر در اراده ایران موازنه را به نفع خود تغییر دهند به عبارتی به دنبال متوقف کردن ایران هستند و گرنه این عملیات اخیر علیه کشتی اسراییل جدید نیست اما با ادامه این روند در چند روز گذشته و اصابت یک کشتی دیگر در فجیره ایران نشان داد متوقف نخواهد شد به نظر می رسد اسراییل در حال طرح ریزی عملیات نامتقارن علیه ایران است و آن ترور است کاری که موساد بیش از هر کس در آن مهارت است خلاصه اینکه اسراییل نمی خواهد دست بالای خود در سوریه را با تضمین تردد امن در خلیج فارس معامله کند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس