کد خبر 1254716
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

به گزارش مشرق کانال تلگرامی پالس نیوز کلیپی از قوانین عجیب کارکنان خاندان سلطنتی بریتانیا منتشر کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • UA ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    20 1
    در کاخ باکینگهام یک تعدادی سگ واسب با حیووناشون زندگی میکنند. منظور مشخصه که؟؟؟؟
  • سیامک DE ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    4 1
    چند نکته دیگر هم من در مورد ملکه انگلیس اضافه کنم.۱-ملکه می باید همیشه لباس رنگی جلب توجه کننده همچون سرمه ای- بنفش - زرد بر تن کند که تمامی بازدید کننده گان بتوانند براحتی ایشان را نیز از راه دور ببینند.۲- شوهر ملکه اجازه ندارد در ملاء عام در کنار ایشان قدم بزند بلکه باید همیشه چند قدم عقب تر و پشت سر او قدم بزند و او را همراهی کند۳-خوردن سیر در قصر ممنوع است.۴-برای ملکه و خانواده اش رای دادن و شرکت در انتخابات ممنوع است.۵-خوردن بسیاری از غذا های دریایی همچون میگو و ماهی خام به علت خطر مسمومیت برای ملکه و خانواده اش ممنوع است.۶- امضا و یا سلفی گرفتن از ملکه و خانواده اش ممنوع است.
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    8 2
    بدبخت به انگلیسی ها که دارن مالیاتشون رو صرف چه مفت خوری میکنند
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      4 2
      دقیقااااا. پول خوشگذرانی این خاندان گران هزینه از مردم و مخارج مالیاتی و خراج از آفریقا و مستعمرات تامین میشه. واقعا مسخرست که چند نفر کم سواد و عادی ( ملکه دانشگاه نرفته سواد خونگی داره) اینهمه الکی الکی الکی هی خوش باشند خخخخخخخ. واقعا که چیییییییی؟؟؟ تاسیس و ابقای شاهنشاهی احمقانه ترین تفکری متهجرانه هست که با مدرنیته و مدنیت عصر نو سنخیت نداره و باعث ضرر هست.
  • محمد IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    2 6
    ملکه بریتانیا الیزابت شخص بسیار موفقی هستن لطفا بخاطر اختلافات سیاسی و یک سری مسائل ایدولوژی بی انصافی نکنید به شخصه برا ایشون احترام قائل هستم قوانین دربار انگلیس فوقلعاده خاص هستن و دوستان میتونن در رابطه با این قوانین تحقیق کنن اما چند نکته بگم ملکه انگلیس بهترین پادشاه دنیاست واز همه اسلاف خودش برتر هست ایشون تمام ممالکی که زیر سلطه و استعمار بود رو بهشون استقلال داد وهمچنین دمکراسی و ازادی و جمهوریت و حق انتخاب رو به مردم خودش واگذار کرد و همچنین تمام این کاخ و املاک طبق قانون ملکه فقط حق استفاده از اونارو داره ونمیتونه هیچکدوم بفروشه و درامد حاصله از این املاک صرف پرداخت حقوق کارمندان و پرسنل میشه واقعا شکوه و بزرگی بریتانیا با حضور ایشون تجلی پیدا کرد البته دوستان و هموطنان محترم ازادی فکر و عقیده خیلی خوبه اینجور هم مینطور دیگران بشانسیم و هم دیگران مارو بشناسن
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      9 1
      ملکه و خاندان سلطنتی در انتخابات شرکت نمیکنند و حق انتخاب به مردمشان و مستعمراتشان داده اند اما همین ملکه مجلس برخاسته از رای مردمش را منحل میکند و کسی جرات اعتراض ندارد. بیشتر و بهتر تحقیق کن دوست عزیز.
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      2 1
      تمام ممالکی که زیر سلطه و استعمار بود رو بهشون استقلال داد؟ یا بزور از انگلیسضعیف شده بعد از جنگ جهانی دوم استقلال گرفتند؟ و هر جا انگلیس زورش رسید مثل فالکند و ایرلند شمالی با زور و سرکوب مانع استقلال شد؟ بگذریم که خیلی از این استقلالها مثل کانادا و استرالیا صوری است. همین الان انگلیس بیشترین مستعمرات جهان دارد.
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      0 3
      ملکه انگلیس شخص بسیار موفقی هستند؟ ببخشین ولی این پیرزن نود وچند ساله ملکه یک کشور استعمارکر وظالم به نام انگلیس هستند که دشمنی وجنایات این کشور بر هیچ آدم عاقلی پوشیده نیست.همه باید به طرز مسخره ای در مقابل اون کرنش وتعظیم کنند.چرا؟ ملکه بودن این ادم رو چه چیزی تعیین کرده جز توارث؟ مسخره نیست یه ادم فقط صرفه تبارش ملکه ورییس یک کشور باشه؟ نه سواد ونه برتری خاص؟ بدتر از اون قبول کردن این برتری وسلطنته. دموکراسی که نیست. فقط بی عقلی و.... یه کم فکر کن ببین ازچی داری دفاع می کنی.
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    4 5
    خیلی هم عجیب نبود یعنی اصلا عجیب نبود البته من ملکه و .. خوشم نمیاد ولی ملکه قوانین و سخت گیری های عجیبی برای فرزندان و نوه ها و مخصوصا عروس ها داره منظورم نحوه لباس پوشیدن و موها و ارتباطات و معاشرت هاشون هست و قابل ذکره که این قوانین در ابعاد بسیار بزرگتر و سخت گیرانه تر تو ایران در مورد عروس ها داره اجرا میشه منتها ما نه وارد کاخ ملکه شدیم نه با شاهزاده ازدواج کردیم ...
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 0
    اینکه همه مجبورن یونیفرم بپوشن عجیبه؟
  • US ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 1
    بسیار مضحک بود اصلا یک نفر (ملکه) چه فرقی با بقیه دارد وقتی نه از نظر اخلاقی نه معنوی از بقیه برتر نیست چرا باید او امتیازات ویژه داشته باشد این چه بی عدالتی و بی انصافی است که گریبانگیر انگلیس و جامعه بین الملل شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس