امیرحاتمی

امیر حاتمی گفت: دیش سند همکاری های ایران و ونزوئلا آماده شده و در سفر آتی رییس جمهور این کشور به ایران امضا می‌شود.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران با ونزوئلا، بعد از جلسه با ریکاردو منندز پیریتو معاون رئیس جمهور ونزوئلا در جمع خبرنگاران در خصوص مذاکرات انجام شده میان دو طرف، اظهار داشت: با معاون محترم رئیس جمهور ونزوئلا که برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به کشورمان سفر کرده اند و در عین حال رئیس کمیسیون مشترک همکاری دوجانبه هستند ملاقات بسیار خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته بسیار موثر و مفید بوده و ما این اقدامات را در این جلسه مرور کردیم، همچنین موانع و مشکلات را برشمردیم و مورد بررسی قرار دادیم، البته راهکارهایی را برای حل مشکلات پیش بینی کردیم از سوی دیگر برای گسترش همکاری ها قرارهای درست و دقیقی را گذاشتیم.

وی افزود: در جلسه امروز  قرار شد یک سند همکاری را که دوستان پیش نویس آن را آماده کرده اند در اختیار دبیرخانه کمیسیون مشترک قرار گیرد تا در آینده نزدیک آن را تبدیل به یک سند کامل کنیم و ان شاءالله در سفر آتی رئیس جمهور محترم ونزوئلا به کشورمان، آن سند امضا شود تا یک جهش جدیدی در همکاری‌ها ایجاد شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 22
    ونزوئلا چه دردی میخوره.با چند تا کشور درست حسابی ارتباط برقرار کنید . ونزوئلا که اوصاعش از ایران هم داغونتر ه.
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      3 0
      بیشترین اورانیوم و مواد اولیه را دار
    • سرباز IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      2 0
      این چرت و پرتا برای زمان حسنتون بود. دوره اش گذشته
    • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      3 0
      همین هشت سال که با کشورهای درست حسابی ارتباط داشتیم واسه هفت پشتمون بسه و باید بریم ضرراشو جبران کنیم!!!
    • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      1 0
      خب 1)ونزوئلا نزدیکتره به امریکا پس میتونه با فرستادن مستشار ها ی نظامی اطلاعات از وضعیت امریکا بدست بیاره 2)وقتی ایران تحریم نفتیه و بودجه کافی نداره برای خیلی از کار ها مثل ساخت تسلیحات جدید یکی از راه های خوب برای جبران کسری بودجه فروش تسلیحات به کشور هایی که به تسلیحات نظامی با قیمت پایین تر نیاز دارن بعدشم برای خرید ادوات نظامی حیاتی مثل هلیکوپتر و ....به پول نیازه 3)نیروهای مسلح از فاز دفاعی وارد فاز تهاجمی دارن میشن وخیلی دلایل دیگه ....
  • IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 2
    بلا نسبت....ونزوئلا از ما بیچاره تر است حداقل با کشور قدری ببندید
    • افشین IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      0 0
      اونا با میبندن نه ما با اونا.برای فهمیدن این مورد باید خیلی تلاش کنی.برای ما بازار کشورها و صادرات تولیدات کشور مهم هست. حضور در نزدیکی کدخدا هم یکی دیگه از مزایای این ارتباطات هست.تازه داریم ميفتيم تو جاده درست. گردن کلفتها بما نه نیازی،دارن و نه کمکی میکنند.دوران خلاصه کردن دنیا در سه کشور،گذشته شکر خدا.البته یک عیب بزرگداره و اونم اینه که آقازاده ها برای گرفتن تابعييت اونجا خیلی حال نمیکنن.
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 0
    بسیار عالی، خدارو شکر سیاست خارجی کشور دوباره داره روی ریل صحیح‌ میفته!! این هشت سال و اعتماد دربست به غربی‌ها نشون داد آبی ازشون گرم نمیشه، کور میکنن ولی شفا نمیدن!! امضای کری، اشکهای وندی، سلفی با موگرینی،.... هیچکدوم جواب نداد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس