وقف خانه 20 میلیارد تومانی برای اقامه عزای امام حسین (ع)

یک خانه ویلایی در شمال غرب تهران به ارزش ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه حرم امام حسین (ع) و اقامه عزاداری و اطعام دهه اول محرم در مناطق محروم وقف شد.

به گزارش مشرق، در آستانه ماه محرم یک باب خانه ویلایی با متراژ ۲۱۰ مترمربع در شمال غرب تهران به نام موقوفه حاج مهدی رهنی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در اداره اوقاف شمال غرب تهران وقف شد.

این خانه ویلایی از سوی واقف به منظور تأمین هزینه توسعه، تعمیرات و مخارج حرم حضرت سیدالشهدا(ع) در کربلا معلی، تامین مخارج زوار امام حسین(ع) در کربلای معلی و هزینه‌های زائران اربعین حسینی در کربلا، تأمین هزینه ساخت، تعمیر و مخارج جاری دارالقرآن در شهرستان نطنز و مناطق محروم وقف و همچنین هزینه اقامه عزاداری، روضه خوانی و اطعام دهه اول محرم در مناطق محروم شده است.

خیران همزمان با ایام محرم علاوه بر وقف خانه و تجهیزات به منظور برپایی مراسم عزاداری امام حسین (ع) برای کمک به نیازمندان و جمع‌آوری نذورات اقداماتی انجام می‌دهند. همچنین با توجه به اینکه یکی از نیت‌های واقف توسعه حرم امام حسین (ع) بوده است، بخشی از درآمد حاصل از ان به توسعه حرم سیدالشهدا (ع) اختصاص خواهد یافت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    1 8
    من اگر بودم به نیت حضرت سید الشهدا علیه السلام این منزل را وقف جهزیه و درمان نازایی می کردم یا وقف مدارس علمیه و تبلیغ شیعه در مناطق محروم می کردم
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      7 0
      شاید اینکار که شما میفرمائید رو هم انجام داده باشه
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      5 0
      مثل این می ماند که بگی من این پول را به جای ساخت دانشکده پزشکی صرف خرید دارو می کردم. دانشگاه انسان ساز امام حسین انسان و ایثارگر تربیت می کند که مهمتر است از قابلمه و ...
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      0 1
      هر نکته مکانی
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      0 0
      ۱۵:۰۶ ایشان هم نظرش رو گفت . شاید رنجی در زندگی کشیده و یا تجربه ای داشته . حالا شما پروفسور دینی نشو.
  • دانشجوی مهندسی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    3 4
    ای کاش همین بیست میلیارد رو برای مدرسه های روستا (در مناطق دور افتاده) وقف میکرد. دانش آموز کیف نداره انتن دهی اینترنت ضعیفه، نمی تونه از شبکه شاد استفاده کنه و.....
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      3 2
      چرا از دولت لیبرالت نخواستی این کارها رو انجام بده؟ حسن جون کلی پول رو حیف و میل کرد!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
      2 0
      ۱۵:۵۴ مردم رو از جامعه با این تقسیم های جاهلانه جدا نکن. اینها نظراتشان رو نوشتند. دیگه تمام میکنی یا تا صبح قیامت میخوای با مردم جامعه در بیفتی بگی: برید پیش لیبرالها !!!! عجب خاله خرسه ای هستی . یکبار عوض پاچه گرفتن بنویس مثلا : انشاالله خبرهایی در مورد کمک به روستاها هم خواهیم شنید " . آخ امان از جهل امثال تو . اقا اصلا بیا خودت رو نبند به انقلاب . ضرر تو بیشتر نفعه !!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس