کد خبر 1255632
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
فلسطین

شبکه بین اسپورت قطر در اقدامی حمایتی از فلسطین در مسابقات المپیک توکیو، حاضر نشد فینال ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس را پخش کند.

به گزارش مشرق، شبکه «بین اسپورت» قطر که پخش کننده اختصاصی بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، در اقدام جالب و انسانی ورزشکاران رژیم صهیونیستی را تحریم کرد.

تیم ورزشکاران صهیونیست امروز به فینال ژیمناستیک ریتمیک انفرادی بانوان رسید که شبکه بین اسپورت پخش زنده را به خاطر این ورزشکاران قطع کرد.

همچنین این شبکه بین المللی در ادامه در حمایت از مقاومت فلسطین حاضر نشد سرود رژیم اشغالگر قدس را بعد از قهرمانی ورزشکاران و کسب مدال طلای المپیک پخش کند.کارشناس شبکه بین اسپورت نیز در این لحظه سکوت کرد و برنامه دیگری در مدت مسابقه پخش شد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    2 1
    امت اسلامی باید به اصل خودش باز گردد
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    1 1
    کشورهای عربی خیلیاشون آدمای بسیار محترمی هستن. مثلا 2 کشور کویت و قطر کشورهایی بسیار منطقی تر و باوجدان تر هستن و روابطشون هم با ایران خوبه. من به کشور عمان سفر کردم مردمی به شدت ساکت و آروم داره که همشون سرشون به کار خودشونه. اماراتی ها هم فقط به فکر پول و جیبشونن و از این صلح اسرائیل هم فقط دنبال منفعت هستن. گربه محض رضای خدا موش نمیگیره. فقط 2 کشور بحرین و عربستانن که ذاتشون خرابه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس