نابودی اسرائیل - نمایه

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها برای اتهام‌زنی به دیگران یک پروژه نخ‌نماست، ولی با این وجود آنها در این مسیر برای رسیدن به هدفشان بعضاً دست به خودزنی هم می‌زنند.

به گزارش مشرق، سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم،‌ با اشاره به رفتارها و موضع‌گیری‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران در روزهای اخیر گفت: مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها برای اتهام‌زنی به دیگران و از جمله جمهوری اسلامی ایران یک پروژه نخ‌نماست و به نتیجه نمی‌رسد. 

بیشتر بخوانید:

هشدار معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل به رژیم صهیونیستی

وی ادامه داد:‌ البته صهیونیست‌ها در این مسیر برای رسیدن به اهداف‌شان دست به خودزنی هم می‌زنند و چه بسا کشتی‌ای که در منطقه مورد حمله قرار گرفته، با هدایت و تحریک خود آنها باشد. 

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت:‌ دفاع از خود در برابر زورگویان برای حفظ استقلال و هویت، حق هر ملتی است و دلیلی ندارد هر کجای منطقه یا جهان که ملتی جلوی مستکبران می‌ایستد، بخواهد به ایران ربط پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ البته این رفتار مستکبران و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده آن است که بزرگترین کشوری که جلوی آنها می‌ایستد جمهوری اسلامی ایران است و رفتار آنها خود تعیین‌کننده این مسئله است. 

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدانشان باید بدانند که اگر منافع ایران را به خطر بیندازند و تهدید کنند پاسخ کوبنده‌ای را دریافت خواهند کرد به گونه‌ای که خارج از تصور آنها باشد.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در پایان گفت: آنها باید بدانند که پاسخ ایران به هرگونه تهدید کوبنده و دندان‌شکن خواهد بود و اگرچه ممکن است آنها شروع کننده باشند اما پایان کار و میزان و حجم پاسخ و درگیری دیگر در اختیار آنها نخواهد بود. 

وی در پایان گفت: سرنوشت صدام در جنگ تحمیلی علیه ایران بهترین عبرت برای همگان است که اگرچه او در جنگ هشت ساله شروع‌کننده بود اما دیگر پایان کار دست او نبود و هیچ نقشی در آن نداشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 0
    بدلیل سانسور خبری و تلویزیونی درست همون شیوه معاویه در اروپا علیه ایران ومردم مظلوم فلسطین اجرا میشه . راهکار اینه در مقابل سانسور رسانه ای معاویه و یزید های اروپایی و امریکایی ماهواره های ایرانی باید دو تا برنامه تلویزیونی ثابت یکی برای کشورهای اروپایی یکی برای قاره امریکا مستقیم پخش کنه و بیست و چهار ساعت اخبار واقعی ایران و جنایات صهیونیسم علیه مردم مظلوم فلسطین و مردم مظلوم منطقه مثل یمن رو هر روز به افکار عمومی اروپا و امریکا نمایش بده.. صدای رسانه ای رو باید به این چند میلیارد افکار عمومی رسانده بشه. اونوقت می بینیم که سران اروپایی و امریکایی برای حفظ ابروی خودشون هم شده مشت شون باز میشه و نمیتونن دروغ هاشون رومکرر چاپ و بدروغ بخورد مردم بدن. زیرا فیلم ها شهادتی است عینی از این جنایات.
  • ایران iran IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    0 0
    بعنوان یک ایرانی هم میهن از جناب آقای سیامک مره‌صدق نماینده محترم مجلس بابت چنین موضع گیری ملی میهنی در برابر رژیم صهیونیستی سپاسگزاری میکنم زنده باد ایران بزرگ ، زنده باد اقوام و ادیان ایران❤️عزیز زرتشی و کلیمی و مسیحی و مسلمان .. با هر عقیده و با هر دین و مذهب باید این چنین به ایران ❤️ عزیز بیاندیشیم !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس