دعوت رئیس جمهور از حناچی برای حضور در جلسه هیات دولت/ شهردار تهران بعد از مدت‌ها در هیات دولت حضور می‌یابد

جلسه هیات دولت فردا(یکشنبه) به ریاست آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار می‌شود و پیروز حناچی شهردار تهران نیز به دعوت رئیس جمهور در این جلسه حضور خواهد داشت.

به گزارش مشرق، جلسه هیات دولت فردا(یکشنبه) به ریاست آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار می‌شود و پیروز حناچی شهردار تهران نیز به دعوت رئیس جمهور در این جلسه حضور خواهد داشت.

 حضور حناچی در نشست هیات دولت در حالی است که مدت‌هاست حناچی با بی مهری رئیس جمهور سابق امکان حضور در نشست‌های هیات دولت را نیافته بود. این عدم حضور در حالی است که شهرداری تهران با مشکلات عدیده عدم توانایی در تامین بودجه در حوزه‌های مختلف مواجه است و شخص شهردار فعلی تهران و رئیس سابق شورای شهر نیز به کرّات به عدم مساعدت شهرداری از سوی دولت و ناهماهنگی دولت و شهرداری اشاره داشته‌اند.

کارشناسان معتقدند حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت سیزدهم می تواند نویدبخش تسریع پیشرفت امور پایتخت و حل مشکلات شهری باشد که متعلق به کل ملت ایران است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله GB ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    3 0
    درود بر این فرد فهیم دلسوز پخته‌ای که می‌خواهد بدون خط و خط‌بازی از تمام فرصت‌ها برای خدمت به خلق خدا استفاده کند.
    • عبدالله مومن IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
      0 1
      این طرح یک ایراد بزرگ دارد و آن این است که اگر این شهردار که برادر منافقی هم در بین سربازان مریم رجوی دارد . اسرار جلسه دولت را به بیرون رساند. چه کسی ضامن آن خواهد بود ؟!
  • عبدالله GB ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    0 0
    با عرض سلام خدمت جناب ۱۰:۰۶- ۱. بنا به نصّ صریح قرآن کریم؛ «کل نفس بما کسبت رهینه». کسی را به خاطر گناه برادر و خواهر یا پدر و مادر یا فرزندش، بازخواست نمی‌کنند. در پیشگاه الهی هر کس مسؤول رفتار خویش است و بس. وگر نه در میان مسؤولین طراز اوّل جمهوری اسلامی هم از همان ابتدای انقلاب کسانی وجود داشتند که بستگانشان از منافقین بودند ولی خودشان معتقدِ مخلص انقلاب و جمهوری اسلامی بودند. ۲. تازه، دولتِ مردمی چه اسراری دارد که بخواهد از مردم پنهان کند؟ به تعبیر امام خمینی(ره) مردم ولی‌نعمت دولت‌ها هستند و یک دولت هر چه‌قدر مردمی‌تر باشد، شفّاف‌تر خواهد بود. ۳. وآنگهی، شما فکر می‌کنید اگر کسی بخواهد نفوذ کند و «نفوذی» باشد،‌ با چنین تابلویی وارد هیأت دولت می‌شود؟ یا آن‌که رفتار و‌ گفتارش به قدری پیچیده و ریاکارانه خواهد بود که به آسانی امکان شناختنش وجود ندارد. مانند منافقینی که ساختمان حزب جمهوری اسلامی و دفتر نخست‌وزیری را در سال ۶۰ منفجر کردند. در تاریخ صدر انقلاب اسلامی نوشته‌اند شهید رجایی حاضر بود پشت سر عامل انفجار دفترش نماز بخواندَ یا حتّی پشت سرش نماز خوانده بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس