مجلس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز موضوع تسری فوق‌العاده شغل به گروه‌های مختلف همچون کارکنان دادگستری‌ها، و نیز بحث تسری فوق‌العاده به کارکنان مناطق جنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، مجید انصاری نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع نظارت بر اجرای قانون تسری ۲۵ درصد فوق‌العاده شغل کارکنان مناطق جنگی و کارکنان فعلی این مناطق با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی ربط همچون سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری و استخدامی و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه این مصوبه گذرانده شد تا قانون مذکور در رابطه با بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری و تامین اجتماعی در مناطق جنگی نیز اجرایی شود و سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی مکلف به این کار شدند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین ستاد کل نیروهای مسلح موظف شد تا لیست مناطق جنگی در دوران جنگ تحمیلی را به طور دقیق مشخص و به کمیسیون ارائه کند تا تصمیمات در این باره به طور دقیق اتخاذ شود.

انصاری خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه موضوع اجرای بند ج ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه در مورد خدمات‌رسانی به ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا ستاد کل نیروهای مسلح این قانون را در صورت نبود مانع فورا اجرا کند و یا در صورت وجود مانع گزارش آن را تا دو هفته آینده به کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه کند.

وی افزود: همچنین در این جلسه بحث تسری فوق‌العاده شغل کارکنان زندان‌ها، به کارکنان وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی مطرح شد که اعضای کمیسیون با آن مخالفت کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کشاورز IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 1
    مسابقه افزایش حقوق درکشوراگرمنابع کل کشوررا دربین معلمان تقسیم کنتدبازاینها گله مندهستند
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
      0 0
      معلم کجای این خبر بود؟!
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    0 0
    فوق العاده شغل برای بازنشستگان تامین اجتماعی وجود ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس