سرلشکر سلامی

فرمانده کل سپاه گفت: از فردا در سراسر کشور اجرای طرح محله محور حاج قاسم سلیمانی با همکاری سازمان بسیج مستضعفان و سپاه‌های استانی سپاه پاسداران آغاز شود.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی عصر چهارشنبه در حاشیه نشست ویژه ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران گفت: بدنبال تأکیدات بسیار مؤثر و ارزنده امروز رهبر معظم انقلاب در موضوع ضرورت اتخاذ تصمیمات فوری و مؤثر برای مقابله گسترش جهش وار ویروس کرونا در سطح کشور، ستاد عملیات مقابله با کرونا استان تهران با همه اعضا تشکیل جلسه داد تا در این موضوع تصمیمات اساسی و اقدامات سختگیرانه و یاری طلبیدن از همه عناصری که در این مسئله از جمله مردم مؤثر هستند تصمیماتی گرفته شود.

وی ادامه داد: آنچه در جلسه امروز تصمیمی‌گیری شد، این بود که از فردا مجدداً اجرای مؤثر و مستمر و قوی طرح محله محور شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی دوباره با همکاری و مشارکت سازمان بسیج مستضعفین و سپاه‌های استانی سپاه پاسداران و همه دستگاه‌ها و نهادهای بهداشتی و درمانی و وزارت بهداشت کشور در تمام کشور آغاز شود.

فرمانده کل سپاه گفت: در این جلسه تأکید شد که ظرفیت‌های وسیعی برای گسترش واکسیناسیون اتفاق بیفتد، بنابراین به عنوان سپاه و بسیج آمادگی داریم هر تعدادی که واکسن در اختیار ما قرار بگیرد به همان تناسب مراکز واکسیناسیون را گسترش دهیم و از طرف دیگر مراکز موجود را با چند شیفته کنیم.

سردار سلامی یادآور شد: منتظر هستیم که ستاد ملی کرونا در مورد تعطیلات تصمیم بگیرد، اگر تصمیم بر تعطیلی گرفته شد، هم نیروی انتظامی و هم بسیج و هم وزارت بهداشت و در کنار آن همه دستگاه‌هایی که در مسئله اجرای کامل ضوابط مربوط به این تعطیلات هستند، قرار شد که پای کار باشند تا فضایی فراهم شود که مردم کمتر درگیر این مسئله شوند.

وی با بیان اینکه ما تجربه جهاد ملی مانند دفاع مقدس را داریم گفت: از مردم می‌خواهیم که در یک جهاد ملی، همانند دوران دفاع مقدس با این بیماری مبارزه کنند، چرا که در این بیماری و خطر، عامل اصلی مقابله خود مردم هستند و اگر مردم همکاری کنند و دستگاه‌های مسئول تمام تلاش خود را به کار بگیرند، حتماً از این موج هم عبور خواهیم کرد. همکاری مردم در عبور از پیک ضروری است

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    4 5
    راحت میگین تعطیلی چون حقوق بگیر هستین غم اجاره مغازه و ... ندارین .اینهمه تعطیل تعطیل تعطیل همش هم در مهار کرونا بی اثر بوده اگه هدف کنترل مردمه خب رسما بگین برای مهار کرونا باید واکسن به موقع وارد و تزریق می کردین الآنم اگه برای خدا و‌مردم کار می کنین تنها راه وارد کردن سریع واکسن و واکسیناسیون سراسریه
    • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 0
      خیر
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    2 3
    حضرت آقا باید فتوا بدهند استفاده از ماست فاصله گذاری اجتماعی زدن واکسن واجب شرعیست
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    6 0
    هییت های عزاداری را تعطیل کنید رفتند تو هم فقط مسلحد با ظرفیت محدود فعالیت کنند
  • ... IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    4 0
    جمعه این هفته یعنی دو روز دیگه تو اوج کرونا سازمان سنجش آزمون استخدامی کشوری برگزار میکنه.. چند صد نفر تو یه محیط بسته چند ساعت قراره آزمون بدن... منم که بیکارم و امیدم همین آزمون هاست مجبورم برم! جالب اینجاست که حتی تلوزیون هم خبر اومدن کارت آزمون روی سایت سنجش رو نگفت درحالیکه برا ثبت نام خبرش زیرنویس هم میشد. کاش میشد آزمون جمعه لغوبشه دو هفته عقب بیفته.
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    7 0
    تعطیلی!؟ خواهشا پای کسی رو که بره شمال یا شهر مشهد یا تهران یا هر شهر دیگه رو قلم کنین . شرکت خصوصی هم مستثنا نباشن. مترو هم بسته باشه. جوانان پرسه زن در خیابان جریمه نقدی بشن. ورودی شهرها برای مردم عادی بسته بشه و جریمه حذف بشه محکومیت جزایی و کیفری وضع بشه. همونطور که با قاتلین برخورد میشه با خوشگذرانانِ رفیقِ شیطان که راهی این ور و اون ور هستند و نحوست میبرن همه جا برخورد بشه. تنها با چیزی شبیه حکومت نظامی یک کم مردم بیخیال به خودشون میان.
  • وطنم ایران بزرگم جان تنم IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    6 0
    یه ضرب المثل بلوچی میگه نوکی نبی گنوکی یعنی تازه کار از کار گذشته میخوایین کاری بکنین اونموقع به نمکی افتخار میکردین چیشد نمکی میکفت همه کشورها آماده آن با ما مصاحبه کنند تا بهشون یاد بدیم پس چیشد سردار کرونا آقای نمکی
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    7 0
    توی همدان دیدم میدان امام داشتین طرح شهید سلیمانی رو اجرا میکردین و اما چگونگی طرح؛چنتا آمبولانس کهنه با تانکر وایتکس می‌گشتند دور میدان و آژیر میکشیدن و عکس و فیلم میگرفتن برای گزارش و گرفتن اجرت.پیشنهاد میکنم به خاطر خدا ورودی تمامی استان ها رو ببند و نزار یه عده ابله برن مسافرت همین کافیه.و با اسم اون شهید بیچاره اینقدر بازی نکنین گناهه بخدا.
  • DE ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    11 0
    طرح محله به محله یعنی چه ؟؟ نه داروی مناسب دارید و نه تخت و امکانات برای فردکرونائی و نه تست قابل اعتماد .. یعنی وارد خانه مردم می شوید و هرکه را سرما خورده بود دستگیرش می کنید ؟؟ چرا بعضی ها با دهانشان حرف نمی زنند ! واکسن باید در اختیار مراکز بهداشت باشد نه در اختیار شما ...
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 0
      از اول تا حالا شما دروغگویان رسوا شدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس