کد خبر 1257629
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
سیل

در حالیکه ترکیه کماکان با آتش سوزی جنگل‌ها مواجه است، استان‌های شمالی این کشور با بارش سنگین باران و جاری شدن سیل مواجه شدند.

به گزارش مشرق، در حالیکه ترکیه در چند روز اخیر با آتش‌سوزی در جنگل‌های آنتالیا روبرو شده بود رسانه‌ها غروب چهارشنبه به وقت تهران از وقوع سیل در بخش‌هایی از این کشور از جمله در شهرهای «بارتین»، «سینوپ»، «قسطمونی» و «قره بوک» خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» این سیل به دنبال بارش‌های سنگین در استان‌های واقع در شمال ترکیه نزدیک دریای سیاه جاری شد. به گفته مقام‌های محلی، تاکنون دستکم یک زن در جریان این سیل  ناپدید و ۱۳ نفر نیز مصدوم شدند. این سیل همچنین منازل و مکان‌های کسب و کار بسیاری را از بین برده است. این سیل علاوه بر رانش زمین چندین دستگاه خود را نیز با خود برده است.

در استان سینوپ نیز سیل سنگین جاری شد و متعاقب آن یک بیمارستان دولتی مجبور به تخلیه شد. ۱۹ نفر از اهالی این شهر که در خانه‌ها به دلیل جریان سیل حبس شده بودند با کمک بالگردها نجات یافتند. اداره هواشناسی ترکیه هشدار داده که چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌های سنگین و جریان سیل ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    16 5
    میلیونها توریست لخت و عور میرفتند در کشور مسلمان ترکیه به عرق خوری و لات بازی خب اینطوری که هرچه درآمد داشتند سوخت رفت هوا .درآمد حرام نکبت میاره که خوب و بد همه در آن نکبت متضرر میشوند.رانتخواری و رشوه و دزدی های این 32 سال اصلاحات هم برای ما بلاهای آسمانی پیش آورد و میاره
    • رامین IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      0 0
      بیشتر از درامد حرام، مغز پوچ هستش که نکبت میاره چیزی که ایران رو گرفتار کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس