کد خبر 1258441
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی با اشاره به توییتی که پیشتر برای تحقیر ایران منتشر شده بود نوشت: افغانستان همه این ها را دارد ولی مردمش در حال فرار به سمت مرز ایران هستند؛ 

چرا؟ 

چون مهم ترین رکن یک کشور قابل سکونت را ندارد؛ 

امنیت!

مهمترین رکن یک کشور قابل سکونت چیه؟

مهمترین رکن یک کشور قابل سکونت چیه؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسام IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    6 3
    تمام اینها رو به مدد امریکاییها داشت از این به بعد اینها را هم نخواهد داشت
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    9 0
    انتخابات آزاد و الکترونیکش رو هم دیدیم (البته منظور از الکترونیک نه استفاده از دستگاه های رای دهی هوشمند بلکه استفاده از بیومتر برای جلوگیری از تقلب بود و اینکه یه نفر نیاد با شناسنامه ی ده نفر ده بار رای بده!)، تقریبا هیچ کس از ترس بمب گذاری اصلا نرفت رای بده، نتیجه ی شمارش آرا هم معلوم نبود چی شد و معلوم نشد کی پیروز شد، آخر سر هم گفتند هم عبدالله و هم غنی هر دو نفر رئیس جمهور هستن و افغانستان دو تا رئیس جمهور داشته باشه! وزیر و نماینده ی زنشون رو هم که وزرای مرد ترتیبشون رو دادند و گندش در اومد، تلویزیون های مستقلشون هم که بیشتر شبیه به دستگاه های پروپاگاندای آمریکا هستند تا مستقل و بیشتر شبیه شوهای آبکی آخر شب هستند، آزادی بیانشون و خبرنگار های آزادشون هم از بمب گذاری های سیاسی که در افغانستان انجام میشه معلومه، حرف زیادی بزنی با یه دونه بمب نا قابل میری رو هوا، بدون درد و خونریزی، آزادی و بی حجابی زنان هم طبق قانون ظاهرا منعی نداره ولی یه زن بی حجاب بره بیرون ببین همین مردم افغانستان چکارش می کنند و چند تا تیکه بارش می کنند، طرف سالم بر نمی گرده خونه! نخیر دوست عزیز، افغانستان نه تنها امنیت نداره، بلکه هیچ کدوم از فانتزی ها و تراوشات ذهنی که نویسنده ی توئیت نوشته رو هم دارا نیست، این قصه ها رو برو برای عمه ات تعریف کن، یه اراجیفی هم بگو که عمه جون حداقل باورش بشه.
  • علی خان IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    3 1
    طالبی خواص بی شمار داره در این فصل گرما برو طالبی بخور زیاد به مغزت فشار نیار یهو دیدی سیمات سوخت ها ،
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    8 5
    مهمترین رکن داشتن امنیت چیه؟! داشتن مردمی که امنیت بخوان و براش حاضر باشن هزینه بدن. امنیت برای آزادی نه امنیت برای زندانی
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    1 2
    چششون زدید رفت
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    3 0
    مهمترین رکن یک حکومت،تفکر عمیق و پشتوانه فکری هست. افغانستان بر اساس تفکرات پیش نرفته بلکه بر اساس نژادها اداره شده. قرآن می فرماید وجعلناکم شعوبا و قبائل لتعارفوا. ولی افغانها و عربها شدند شعوبا و قبائل لتخاصموا. رضایت ظاهری مردم به حکومت طالبان از جهت قوت فکری طالبان و اصالتشون نیست بلکه بخاطر ترس و تو سرس خور بودن افغانها و خستگی از جنگ و آوارگیه. البته باید بدونن تن دادن به حکومت طالبان بدتر از این وضع براشون میشه.
  • DE ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    6 0
    افغانستان به لطف توی آمریکایی بعد از بیست سال اشغال توسط تمامی کشورهای غربی ارتش ندارد چون اجازه ندارد حتی آمریکا حاضر نشد یک تانک و یک توپ در افغانستان جا بگذارد و تمامی جاسوسان و خبرچینان با اسم مترجم هم آواره و فراری هستند چون حتی آلمان حاضر به دادن پناهندگی به این افراد نیست. اینجاست که باید قدر موشک نقطه زن را بدانیم.
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    7 0
    و افغانستان،یک کشور مستقل نیست! هیچ کس برای غربی ها نمی جنگند! هیچ کس برای بی دین ها نمی جنگد! و درست سر به زنگا،همه تسلیم میشون. زمانی فداکاری هست،که حریم،حرمت،حیاء شرف و اسلام و خدا پرستی باشد. شهدا ما نیز رفتن،که احکام خدا روی زمین باشد!(در حاکمیت و مردم) غیر از این بود! نه انقلاب میشد،نه در جنگ مقاومت میشد و نه شاید اصلا کشوری تا الان باقی مانده بود.!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس