کد خبر 1258571
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
مجهولات پرسپولیس با آقا کریم آغاز می شود/ باقری بر سر دو راهی

مربی تیم فوتبال پرسپولیس هنوز تصمیمی برای تمدید قرارداد خود با این باشگاه نگرفته است.

به گزارش مشرق، کریم باقری با اتمام بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال که با قهرمانی پرسپولیس همراه بود قراردادش با سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

او که حضورش در پرسپولیس در قامت مربی نزدیک به ۱۰ سال شده است برای ادامه همکاری با این تیم هنوز تصمیم نگرفته است. باقری که در هر پنج قهرمانی متوالی سرخ‌ها حضور داشت حالا با پیشنهاد حضور تمام وقت در کادر فنی تیم ملی ایران نیز همراه است.

با این حال باقری همراه با خانواده خود برای گذراندن استراحت در خارج از کشور به سر می‌برد و هنوز تصمیمی برای آینده مربیگری خود نگرفته است.

مربی محبوب هواداران پرسپولیس که همچون دورانی که در مستطیل سبز حضور داشت و هنرنمایی می‌کرد بدون حاشیه کار خود را پیش برده است اما به نظر می‌رسد حفظ آقا کریم در مجموعه کادر فنی پرسپولیس یکی از چالش‌های جدی جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه باشد.

باقری که همواره برای کار کردن با سرمربیان پرسپولیس نظر مستقیم آنها را جویا می‌شود نامه کتبی یحیی گل محمدی را برای ماندن در پرسپولیس دریافت کرده است اما هنوز واکنشی به آن نشان نداده است تا چشم هواداران این تیم به حضور او در تمرین امروز پرسپولیس باشد.

از سوی دیگر شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال نیز مذاکره با باقری که به تازگی از تعطیلات بازگشته است را آغاز کرده تا نظر او را برای حضور همیشگی در کادر فنی تیم ملی ایران جلب کند.

باید دید آقا کریم که حضورش در مدیریت رختکن هر تیمی تأثیرگذاری ویژه‌ای داشته است چه تصمیمی را برای ادامه فعالیت خود در عرصه مربیگری می‌گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس