سلبریتی

در شرایطی که چهره‌های مجازی و سلبریتی‌ها میهمانی‌های خود را بدون هیچ پروتکلی برگزار می‌کنند، اما در صفحات شخصی آه و فغان از شرایط موجود کرونا در کشور سر می‌دهند.

سرویس سیاست مشرق- روز گذشته رنگ‌بندی جدید شهرهای کشور در اپلیکیشن ماسک منتشر شد. در این رنگ‌بندی ۳۵۹ شهرستان قرمز، ۵۹ شهرستان نارنجی و ۳۰ شهرستان در موقعیت زرد قرار دارد. در تقسیم‌بندی جدید متأسفانه هیچ شهرستانی در وضعیت آبی نداریم و معدود شهرهایی هستند که وضعیتشان زرد باشد. در هفته‌های اخیر ویروس کرونا دلتا با چند برابر قدرت سرایت از دور همی‌های خانوادگی، مراسم‌های عروسی و عزا، رستوران‌ها و تالارها ونیز حمل‌ونقل عمومی در شهرهای مختلف تسری یافته و کادر درمان را با مشکلات شدیدی در مدیریت و مداوای بیماران روبرو کرده است.

در روزهایی که جامعه تحت تأثیر اخبارکرونایی دچار نگرانی شدید است، بار دیگر برخی چهره‌های معروف سینما و تلویزیون به صحنه آمده و با انتشار پست در شبکه‌های اجتماعی فضای روانی جامعه را ملتهب می‌کنند.

بازیگران و چهره‌های هنری مشهور خواسته و ناخواسته از جمله گروه‌های مرجع جامعه محسوب می‌شوند که به اقتضای شغلی در معرض دید عموم هستند. هواداران این قشر خاص رسانه‌ای همواره سعی می‌کنند شبیه بازیگر یا ورزشکار محبوبشان باشند؛ این‌چنین نقش‌پذیری فردی باعث می‌شود که در عرف جهانی چهره‌های مشهور رسانه‌ای بار «مسئولیت اجتماعی» را نیز بر دوش بکشند.

ژو ژنگ کمدین معروف چینی در سال‌های اخیر توانسته است در رتبه اول لیست سلبریتی های دارای مسئولیت اجتماعی در این کشور قرار بگیرد. این فرد به‌واسطه فعالیت‌های انسان دوستانه خود با گروه محبوب و شناخته‌شده TFBoys در راستای مبارزه با سرطان و البته تسهیل تهیه داروهای این بیماران به‌وسیله کمک‌های مالی شناخته‌ می شود.

در اغلب کشورهای دنیا با فراگیر شدن پاندمی کرونا سلبریتی‌ها در مهار این بیماری به کادر درمان کمک کرده‌اند؛ اما در ایران شاخ‌های مجازی نه‌تنها گامی در راستای کاهش بیماری برنداشته‌اند، بلکه با اقدامات اشتباه خود به موج شایعات در دوران کرونا دامن زده‌اند. این افراد با انتشار اخبار جعلی و نادرست؛ توهین و سیاه‌نمایی از خدمات نظام سلامت میان مردم دلهره ایجاد می‌کنند. جالب آنکه این گروه در حالی وزارت بهداشت را به کم‌کاری در پیشگیری از ابتلا افراد به کرونا متهم می‌کنند که خود به‌صورت علنی در میهمانی‌ها، شوهای تبلیغاتی و دورهمی‌ها شرکت کرده و حتی زحمت ماسک‌زدن نیز به خود نمی‌دهند.

گلف بازی سلبریتی‌ها روی خون مردم  + فیلم و عکس

گلف بازی سلبریتی‌ها روی خون مردم  + فیلم و عکس

شاخ‌های مجازی و سلبریتی‌ها میهمانی‌های خود را بدون هیچ پروتکلی برگزار می‌کنند، اما در صفحات شخصی شروع به آه و فغان از شرایط موجود کرونا در کشور می‌کنند و هرروز انگشت اتهام خود را سمت یکی از مسئولان کشور می‌گیرند. همین چند وقت پیش بود که برخی سلبریتی‌ها از فوت علی انصاریان، سوءاستفاده کرده به انتشار پست‌های جنجالی پرداختند؛ یکی از این هنرمندان، کتایون ریاحی بود که در اقدامی عجیب، عکسی از علی انصاریان منتشر کرد و او را «شهید واکسن» نامید! و درخواست کرد که واکسیناسیون کرونا تسریع شود. این اقدام ریاحی در حالی صورت گرفت که پیش‌ازاین انتشار عکس‌هایی از برگزاری مراسم تولد وی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، انتقاد بسیاری را برانگیخته بود.

گلف بازی سلبریتی‌ها روی خون مردم  + فیلم و عکس

درحالی‌که دولت برای خرید واکسن با شبکه‌ای از موانع مالی از سوی دولت آمریکا روبرو است؛ این افراد القاء می‌کنند که گویی واکسن در انبارها موجود است، اما به مردم نمی‌دهند. این چهره‌ها در حالی برای مردم اشک تمساح می ریزد که بی توجه به شرایط کرونایی و بی خیال از وضعیت معیشتی مردم در کلوپ‌ها و باشگاه‌های گران قیمت در شمال تهران گلف بازی می‌کنند!

 این افراد در حالی برای مردم دلسوزی می‌کنند که گویی فراموش کرده‌اند که مدتی قبل نامه نوشته و خواهان دریافت واکسن بدون نوبت شده بودند. باید پرسید این دسته افراد همیشه معترض و آویزان به بیت‌المال چه گلی به سر مردم زده‌اند که باید جلوتر از رانندگان تاکسی و خطوط حمل‌ونقل عمومی واکسن دریافت کنند. مگر خون این افراد از یک راننده اتوبوس شهری رنگین‌تر است؟ این رانت اختصاصی بر چه اساسی باید به این افراد داده می‌شد؟

دست گدایی شاخ‌های مجازی به سمت کانادایی‌ها!

جالب آن‌که این افراد علاوه بر سیاه نمایی از وضعیت کشور دست گدایی به سمت بیگانه نیز دراز کرده‌اند. یکی از این چهره‌های مجازی از نخست‌وزیر کانادا جاستین ترودو خواسته تا او را نجات بدهد. کانادا از اردیبهشت امسال از برنامه واکسیناسیون سراسر عقب‌مانده است. اما سلبریتی ایرانی برای گرفتن چند لایک بیشتر حتی حاضر است شرافت خود را نیز پیش پای بیگانه گذاشته و یک واکسن دریافت کند. این افراد در حالی در برابر چشم آبی‌ها سر خم کرده‌اند که تا همین چند ماه قبل واردات واکسن از روسیه و چین را زیر سؤال برده و ادعا می‌کردند قرار است مردم ایران موش آزمایشگاهی شوند!

در حال حاضر سازوکار «کواکس» عملکرد موفقی نداشته و کشورهای تولیدکننده حاضر به ارائه ۲۰ درصد تولید خود در سبد آن نیستند. در چنین شرایطی برخی در ایران در برابر یک واردکننده واکسن (کانادا) کمر خم کرده و خواهان نجات خود شده است! آن‌ هم کانادایی که سالهاست در موضعی خصمانه حتی روابط دیپلماتیک خود را نیز با ایران نیز قطع کرده است.

البته این تنها چند چهره سینمایی و هنری کم‌اطلاع نیستند که دست به سیاه نمایی می‌زنند، برخی از اعضای سابق سازمان نظام پزشکی نیز روی این موج سیاه سوار شده و سعی دربازی با افکار مخاطبین دارد. تا مدتی قبل این دسته افراد ادعا می‌کردند که می‌توانند با دور زدن تحریم‌ها و از طریق چند شرکت خصوصی واکسن وارد کرده و همه مردم را واکسینه کنند، «مشرق» مطلع شده است که هیچ‌کدام ازاین‌دست اقدامات تابه‌حال به نتیجه نرسیده و همین چند واکسن وارداتی نیز تنها از کانال پیگیری‌های دیپلماتیک فراهم‌شده است!

گلف بازی سلبریتی‌ها روی خون مردم  + فیلم و عکس

گلف بازی سلبریتی‌ها روی خون مردم  + فیلم و عکس
معرفی نامه وزارت بهداشت به شرکت درمان آرا

سلبریتی کالاهای فرهنگی تمدن غربی است. کالایی که مثل بیشتر دیگر کالاهای فرهنگی غرب، نه‌تنها یک پیوست فرهنگی بومی به آن الصاق نشده بلکه حتی آن پیوست فرهنگی غربی خود را نیز با خود نیاورده است. شاید برای همین است که سلبریتی های ما تبدیل‌ شده‌اند به آزادترین سلبریتی‌های دنیا. به کسانی که با مزایای موقعیت اجتماعی خویش خوش می‌گذرانند ولی به الزامات چنین جایگاهی پایبند نیستند.

درحالی‌که در هیچ کجای دنیا بازیگران حتی سوپراستارهای بین‌المللی از قانون مبری نیستند و خوب می‌دانند قانون‌شکنی این دسته از افراد با برخوردهای جدی قانون‌گذاران همراه شود؛ انتظار می‌رود مسئولان فرهنگی نسبت به اعمال و رفتار این طیف از بازیگران و هنرمندان دقت داشته باشند. پاسخ قانون‌شکنی و بر هم زدن آرامش روانی جامعه توبیخ، جریمه یا حتی ممنوع از بازی شدن این افراد است. این تافته جدا بافته باید بداند فرقی بین فرد معروف باکسی که رسانه و تریبون در اختیارش نبوده، نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    136 3
    چرا تکلیف این مفت خورهای بی هنر یکسره نمیکنید
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      34 1
      این بازیگرها (بعضی هاشون) از دم خلاصن حالم ازشون به هم می خوره..
    • بختیاری IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      10 1
      واقعا فکر کردید این انگل ها از خود خلاقیت یا فکر و حرف خاصی دارند(منظور سلبریتی های مخاطب این خبرهست)؟؟؟
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      9 2
      امروز رضا ربع پهلوی، نامه‌ای به رییس سازمان بهداشت جهانی نوشت و خواستار تحقیق درباره‌ی مدیریت کرونا در ایران شد. استناد او در این نامه، سخنان علی‌رضا زالی؛ رییس ستاد مبارزه با کرونای تهران بود.. چرا نباید فکر کنیم که این یک عملیات هماهنگ در داخل و خارج بوده است؟!
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    21 3
    خونمون واکسن داریم
    • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      2 1
      خونتون کجاست؟؟!
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      2 0
      میخواسته بنویسه خودمون
  • مهرناز IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    77 2
    عده ای از جماعت ایرانی " چگونه بدبخت وبی هویت شدند " که فکر کرده اند ثروت زیاد " زندگی های انچنانی " شخصیت برای انان می اورد " چرا اینگونه شد؟ چرا؟ وطن فروشی رواج پیدا کرده است..
    • ایرانی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      2 1
      چون متاسفانه مردم خودشون اینا رو بزرگ کردن
  • علی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    46 2
    ....های بی درد
  • سید IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    68 1
    نوام چامسکی: یک ملت آن روزی می میرد که اصحاب تفکر آن به جای اندیشمندان، از آوازخوانان و بازیگران تشکیل یافته باشند!
  • علی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    40 1
    بی .... چه بغضی هم میکنه
  • مجتبی اکبری IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    44 2
    فقط اونجاش که گفت نخست وزیر محبوب کانادا. خیلی باحاله.
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    37 1
    چقدر حقیرانه؟
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    36 1
    خانم آناهیتا همتی با ماشین فرمان راست در کدام جاده ایران در حال حرکت است
    • سید IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 0
      خخخخخخخخ
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    31 1
    اینها سلبریتی های حقیرند
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      1 0
      حقیر نیستن ولی خودشون میکن رعایت کنید ولی رعایت نمی کنن
  • حسین IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    30 1
    نون به نرخ به روز میخورن
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    33 1
    ما رو بگو دنبال محاکمه ی مسئولان بی خاصیت و بانیان وضع موجود بودیم. حتی این میکرو سلبریتی ها هم ادب نمیشن چه برسه به اقایون!
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    32 1
    اینا سلبریتی نیستن که ،خود کرونا هستن اونم از نوع دلتا پلاس
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    22 0
    عکس های اول و دوم درست عین اینه که داخل یک ......... عکسبرداری شده
    • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      1 0
      چرا انگار؟؟!! خخخخخخخ
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    22 1
    سلبریتی نه بگو .....
  • حیدر صالح IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    26 2
    ای وای این گدایی گدایی و ذلت و حقارت بی اندازه در کمال تضرع به درگاه وزیر کانادا چه خفتی دارد! مگه کمبود واکسن داریم 20 میلیون دز و 30 میلیون دز وارد شد. یکی این نادون رو بگیره آبرو بری نکنه
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    25 3
    بازی گلف وتعداد زمینهای آن نماد نوکری امریکا و سرمایه داری وابسته به آن است
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    30 1
    یه التماسی اینطوری بخدا میکردی چه بسا معجزه ای میشد الان بتت که نمیشنوه !
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    20 2
    اف بر وطن فروشای بی هویت که فکر می کنند همه کاره ی مملکت اند وهردفعه برای معروف شدن به یه رنگی درمیان گاهی بادغل ودروغ گاهی باشمعی دردست با خوش حال کردن آجنبی..خیلی ناراحتیتد برید پیش اربابتان امریکابایدن گیجه..اگرکسی شرف وغیرت داشته باشداین گونه خودش ومردمش تحقیر نمی کنه..آدمای بی درد ومرفه حرف زدنشون هم عین لات هاست..اینا را باید ازصدا وسیما پرت کرد بیرون..کسی براشون تره هم خرد نمی کنه برند انون ور آب-
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    2 10
    بر فرض کل سینما ایران فرزندان معاویه و یزید باشند. چه ربطی به این داره که مسئولان واکسن به موقع تهیه نکردن. لطفاً سفسطه بازی نکنید.
    • ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      5 2
      بی ..... تا واکسن خودمون آماده نشد اونا بهمون واکسن ندادند.اینو میفهمی یا خودتو زدی به نفهمی
    • DE ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      3 1
      دوست عزیز تو مثل اینکه در باغ تشریف نداری البته ببخشیدا ولی فکر کردی شرکت‌های واکسن سازی دنیا صف کشیدن پشت مرز ایران که به ما واکسن بفروشن و ما میگیم نه. مثل اینکه متوجه نیستی ما تحریم هستیم و حتی یک واشر پلاستیکی به ایران نمیفروشن چه برسه به دارو و واکسن. چون توی ایران نشستی خبر نداری توی دنیا چه جنگی واسه تامین واکسن در جریانه که حتی سازمان‌های جاسوسی کشورهای غربی فعال هستن که اول واکسن برای کشور خودشون بخرن یا حتی بدزدن یا هر چی دوما غرب از خداشه سر به تن یک ایرانی نباشه چه موافق و چه مخالف نظام و دولت. هدفشون نابودی ایران و ایرانی است و چی بهتر از پاندمی. هر جای دنیا که باشی متوجه میشی صهیونیسم یا لابی اسرائیل اونجا نفوذ کرده و به هر شکلی کارشکنی میکنه که ایران توی تحریم بمونه حالا تو بگو ساخت واکسن داخلی بده یا خوبه یا باید مثل حیوانات در قفس چشممون به دیگران باشه که برامون یک لقمه نون پرت کنن.
  • DE ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    7 2
    مشرق جان حرف دل همه ی ما را بیان کردی آفرین. امید هست دولت آقای رییسی بدون رودرواسی با متخلفان مجازی برخورد کند و کسانی که غرب آمال آرزوهایشان هست هم بدانند در غرب اگر شخصیت معروف در جامعه در فضای مجازی حرفی علیه سیاست‌های کلی مملکتشان بزند سریعا مجازات، تحریم و از تمام مزایای اجتماعی منع می‌شود ضمن اینکه تمامی کانالهای مجازی اش هم مسدود خواهد شد.
  • روح الله IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    5 1
    سلبریتی یعنی وقیح، طلبکار، خودشیفته، مفتخور، خودخواه، وطن فروش و..‌‌. مگر تعداد انگشت شمار که اینجوری نیستن
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    8 1
    خطاب به اناهیتا ، بشین تو خونه ات تا نمیری انگل اجتماع.
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    3 1
    پیر ....سلبریتی چرند گو
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    3 1
    این ها ، هم از ایرانی ها پول میگیرن و معروف میشن ، و هم با پول و ویزای خارجی ها ، ایرانی را حقیر جلوه میدن ، این دلقک ها بی وطن ، اکثرشون با ادای دلسوزی برای ایران ، وطن فروشی می کنن،
  • ارش IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    5 1
    ... ..بهتره بگیم بجای سلبریتی
  • سید فروزان CH ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    2 1
    این مرد یه تیکه که به کاناد التماس میکند را باید در اولین پرواز ،در قسمت بار هواپیما گذاشته بفرستند  در آن عکس چند در پیتی با نوشتار انکلیسی من همیشه هستم ، انکاری اینها در قلب بورلی هیلز زندکی میکنند و زبان فارسی را کاملا بیگانه ، اینها که اینهمه عشق انکلیس زبان دارند ، خبر مرگشان بروند لندن و لوس انجلس
  • رضا IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    3 2
    التماس به يه جنايتكار غربى ؟! اُف بر تو !
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    3 1
    دور از جون برخی از هنرمندای متعهد، متعفن تر ، نادون تر، بی سوادتر و از این ها سراغ ندارم.
  • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    3 2
    از هیئت ها هم بزار مشرق
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    4 1
    فراموش گشت نام فرزانگان پراکنده شد نام دیوانگان
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    5 1
    4 تا سلبریتی بیسواد و بی‌دین شدند الگوی جوانان ما. برای اونها رئیس جمهور تعیین می‌کنند. میگن رای ندید تو هرچیزی که تخصص ندارند دخالت می‌کنند.
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    4 1
    این به اصطلاح هنرمندان لاشخورهای هستند با سوء استفاده از رنج وسختی وتلاش وجان دادن مردان وزنان غیرتمند وشهدا و....که در عرصه های مختلف ایثار کردند وافتخار افریدند واینان با بازی در نقش انها در ناز ونعمت وبخور وبپاشها در بهترین هتلها و بابهترین غذاها ونوشیدنی ها با هم می لولند ودستمزدهای کلان می گیرند واخر هم با سگ بازی وگربه بازی روز خود را شب می کنند وبا بی حیایی طلبکار مردم وکشور می شوند
  • علی IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    4 0
    ما خواستار پیگیری قضایی عزیزی رییس فدراسیون گلف هستیم
  • محسن IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    4 1
    مقصر اصلی کسایی اند که این میمون ها رو به آدم حساب میکنن با فالو کردنشو تو اینستاگرام اینجوری الکی گنده میشن
  • امانی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    4 1
    فرق سلبریتی ها خصوصا غربی ها با نوع ایرانیشان این هست که انها همه مشکلات کشورشان را با همکاری بین خودشان ومردم وامید دادن انها به زندگی گره میزنند وحل میکنند چون مزدور نیستند اما یلبریتی های وطنی اگر بگوییم 80درصد اغراق نگفته ایم چون مزدور وجیره خوار بلا شک غربیها هستن وخوش رقصی انها باعث سهولت در تردد به این کشورها ودر نهایت گرین کارت گرفتن وتابعیت انها را به دنبال داره از جمله اقدامات مایوس کننده ملت ایران مثل این بلای کرونا ویروس وواکسن زدن را دستمایه قرار میدهند
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    4 1
    وزیر بهداشتی چون نمکی سلبریتیش همینا میشن. در و تخته جور شدن
  • علی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    1 1
    خودشون با پول مردم در ثروت غوطه ورن و دم از بی پولی میزنن. در جامعه اسلامی زندگی کردن و رشد کردن ولی اسلام را مانع پیشرفت میدانند. خودشون رعایت نمیکنن و دم از واکسن میزنن. اینها سلبریتی نیستن اینها انگل فرهنگی هستن
  • .. IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    5 1
    خیلی وقته کسی اینهارو جدی نمیگیره. خودشون میگن و خودشون بین خودشون جنگ میکنن. اینها انگل جامعه هستن
  • ملت IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    1 1
    پول وتعریفهای ما آنها سلبریتی کرده اگر بی‌توجهی به‌آنها شود آنها دق مرگ می‌شوند از همین امروز بی توجه به انهاباشیم
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    1 1
    بازی گلفشونواخبارورزشی نشون داد.مرفهین بی دردکه فقط ادای دردمندی درمیارن روچرابایدتلویزیون ملی نشون بده؟بعدیکیشون میگه میخواستیم به مردم نشون بدیم گلف برخلاف تصورشون بازی گرونی نیست.دردبی دردی علاجش سوختن است
  • رهام حسامی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    1 0
    اون پرستاری که میره کنار کرونایی اونو درمان میکنه اون مسئولی که میره بیمارستان دیدن میکنه و دستور ساخت میده و براشون امکانات میاره. اینها دیده نمیشوند و اونوقت .... ها دیده میشوند .... همین بازیگران که از دماغ فیل افتادند.واقعا اصلا بهشون چیزی ندین و تلوزیون مستند علمی و ورزش و اینها پخش کنه نه فیلم اینها وقت ادم تلف بشه چرند ببینی
  • از یزد IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 1
    بعضی ازاین دسته از//سیلبریتیها//از لحاظ ظاهری ..ثروتمند هستند..اما از لحاظ باطنی..مثل شعور..معرفت..صداقت..مردانگی ومروت وانصاف..بسیار تهی وخالی وفقیرند..
  • از یزد IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 1
    اخرین درسی که امام حسین علیه السلام..درروز عاشورا به بشریت دادند..درس حریت .وازادگی دراین دنیا است..ان جا که وقتی جماعت لعنت الله علیهم اجمعین به خیمه گاه ان حضرت حمله ورشدند..فرمودند.ای جماعت اگر دین ندارید..لا اقل ازادمردباشید..بله..ای هموطن عزیز وشریف..توبایدبرای مملکت خودت.ان هم مملکتی که به نام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ..مزین شده است.وبه پاسداشت خون هزاران شهیدومفقودوازاده..وجانباز.....توبایدبرای این مملکت وامام زمان خویش ابرووحیثیت باشی..حالا هر که می خواهی باش..وباهراعتقادوفکری..چرا که چه بخواهی چه نخواهی .سرسفره این نظام واین انقلاب نشسته ای..بامدیریت شجاعانه وجسورانه رهبری فرزانه ..انشاالله که خداوندبه طول عمرشان بیفزاید...
  • مهدی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    1 0
    این حماعت خیلی خودشون رو گم کردند و بخشی از اون هم تقصیر ما مردمه وقتی صفحه هاشون رو دنبال می کنیم و ازشون استقبال می کنیم نتیجش همین میشه امیدواریم در دولت آقای رئیسی این افراد پایبندی به قانون رو یاد بگیرند
  • سید فروزان CH ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    0 0
    همه اینها را بریزیم توی میکسر ،یک نصفه آدم حسابی بیرون نمیاید
  • US ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    اینا هیجانی بودن و هنوزم هستن. تو سیاست وارد میشن، تو اقتصاد وارد میشن، تو پزشکی وارد میشن تو تبلیغ انواع اجناس وارد میشن.. مردمم که ساده
  • ایرانی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    این احمق‌های بی‌سواد غربگدا الان کجا هستند که ایران در تولید واکسن کرونا خودکفا شده و حتی به کشورهای دیگر واکسن صادر می کند و کجا هستند ببینند که کرونا ویروس در ایران جمع شده و بعضی روزها فوتی این ویروس به صفر رسیده است و چرا اسطوری نمی گذارند که آمریکا کشور آمال و آرزوهای این وطن فروشان روزانه دهها نفر براثر ویروس کرونا جان خود را از دست می دهند این جماعت ذاتشان خراب است و دست منافقین را از پشت بسته اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس