کد خبر 1260133
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
طرح ترافیک نمایه

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش ۸۵ درصدی ترافیک در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت در تعطیلات اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: تعطیلی‌ها بر ترافیک تأثیرگذار بوده و در روز گذشته نزدیک به ۸۵ درصد ترافیک نسبت به روزهای مشابه خود کاهش داشت و شهر کاملا خلوت بود.

ببینید:

عکس/ ورود ممنوع

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با برداشتن طرح ترافیک، فشار و تراکم از ناوگان حمل و نقل عمومی، اتوبوس‌ها و مترو برداشته شد و در مجموع تصمیم‌گیری‌های اخیر ترددها را کاهش داده و امیدواریم باعث جلوگیری از انتشار هرچه بیشتر ویروس منحوس کرونا شود.

سردار حمیدی به برگزاری مراسم عزاداری آقا اباعبدالله الحسین (ع) اشاره و بیان داشت: طی دو سه روز آینده  تعداد مراسم و همچنین آمار شرکت کنندگان در عزاداری ها افزایش یافته و در برخی معابر نماز ظهر عاشورا  و در ادامه مراسم شام غریبان را شاهد هستیم.

سردار حمیدی گفت: در چند روز آینده همکاران بنده با حضور صد در صدی در کنار عزاداران در سطح معابر حضور خواهند داشت و محدودیت های بیشتری را به خصوص در معابری که عزاداری صورت می گیرد اعمال خواهیم کرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: رانندگان اگر در جایی با اعمال محدودیت مواجه شدند بدانند که حتما در مسیر جلوتر گروهی مشغول عزاداری هستند؛ بنابراین حتما تغییر مسیر داده و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
 
وی افزود: تردد عابرین در اطراف هیئات عزاداری خصوصا در شب می تواند زمینه بروز تصادفات را ایجاد کند؛  لباس تیره، تاریکی شب و عدم توجه رانندگان می‌تواند حادثه ایجاد کند؛ هرچند که تا الان شرایط خوبی داشتیم  و امیدواریم با همراهی بیشتر شهروندان هیچ حادثه ای را شاهد نباشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • JP ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    1 0
    سلام خسته نباشید مگه وزارت کشور اعلام نکرد دسته روی وسینه زنی ممنوع هس پس چرا ما حدود ۱ساعت پشت دسته تو ترافیک موندیم مگه نباید قانون اجرا بشه فک کنپ شما نمیتوانید بر خورد کنید
  • محمد IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    البته برای جریمه و کسب در آمد
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    سلام حالا عید نوروز که میشه کرونا به اوج میرسه مرگ ومیر هزاربرابر میشه کرونا با جشنهای ایرانی مشکل داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس