کد خبر 1260947
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
نوراللهی فکرش را هم نمی‌کرد .../ آپشن‌ها و مبلغ نهایی استثنایی پرسپولیس برای نوراللهی

جزییاتی جدید از روند مذاکرات باشگاه پرسپولیس و احمد نوراللهی منتشر شده است.

به گزارش مشرق، احمد نوراللهی با امضای قرارداد به باشگاه شباب الاهلی دبی پیوست. پس از این ماجرا انتقادات فراوانی از طرف هواداران پرسپولیس به احمد نوراللهی شد. نوراللهی هم در یک پست خداحافظی عملاً علت جدایی اش را باشگاه پرسپولیس و عدم توافق مالی با این باشگاه اعلام کرد.

بعد از آن بود که باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که در مذاکرات خود با نوراللهی با همه شروط این بازیکن موافقت کرده است. حالا جزئیات جدیدی از روند مذاکرات باشگاه پرسپولیس و نوراللهی به دست ما رسیده است.

احمد نوراللهی در مذاکره با باشگاه پرسپولیس درخواست مبلغ ۱۵ میلیارد تومان را کرده بود و جالب اینکه مبلغی که باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته بود با وجود آپشن‌ها و برخی اتفاقات خیلی بیشتر از این میشد.

باشگاه پرسپولیس ۹ میلیارد تومان را به عنوان مبلغ اصلی قرارداد برای نوراللهی در نظر گرفته که وجود آپشن‌های زیاد و بیش از ۱۵ میلیارد تومان می‌رسید.

به اضافه قرارداد ۹ میلیارد تومان قرارداد اصلی، ۱۰ درصد به عنوان پاداش قهرمانی، ۱۰ درصد به عنوان حضور در ۵۰ درصد از بازی‌های فصل به عنوان بازیکن فیکس یا جانشین، ۱۰ درصد برای حضور در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شده بود که با آن ۹ میلیارد، تقریباً ۱۲ میلیارد تومان می‌شود.

غیر از این مبلغ ۲ میلیارد تومان قرار بود از طرف یکی از طرفداران متمول و همیشه در صحنه پرسپولیس پرداخت شود و بین سه تا چهار میلیارد تومان هم از طرف یک هوادار متمول دیگر. یعنی در بدترین حالت پولی که در نهایت به نوراللهی می‌رسید بین ۱۶ تا ۱۷ میلیارد تومان می‌شد که اصلاً مبلغ کمی نیست.

البته به نظر می‌رسد پیشنهاد ۱۵ میلیاردی یک سنگ بزرگ از طرف نوراللهی جلوی پای باشگاه پرسپولیس بود. او فکر میکرد با مخالفت مدیران باشگاه پرسپولیس با این پیشنهاد بتواند راحت‌تر به الاهلی امارات برود، اما وقتی مدیریت باشگاه پرسپولیس با این مبلغ موافقت کرد، شرایط طور دیگری شد و نوراللهی به این شکل به تیم اماراتی پیوست.


 
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید غلامحسین مدنی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 1
    من بعنوان یک طرفدار این اتفاقات را بحساب مشتی دلال از خدا بی خبر و ابن الوقت می‌گذارم و به غیرت احمد هیچ شکی نخواهم کرد تا وقتی دزدی ورانت در میان کارگزاران فوتبال حرف اول را بزند همینطور می‌شود.
    • قاصدک IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      4 0
      بازیکن عقل و تعصب ندارد که اختیارش دست دلال باشد! برق دلار کار خودش رو کرده، اینا بهانه اس
  • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    3 0
    اگر می موند پول کشور هدر میشد الان رفته یکم ارز به ایران میاد ما هرچی می تونیم باید بازیکن بسازیم صادر کنیم مثل برزیل
  • حسین پورزاد پرسپولیسی🌷🌷🌷 IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    پرسپولیس همیشه پرسپولیس وپرچم قرمز قشنگش با نسیمی وصدای هوادارانش به رقص در می اید هر که قصد رفتن دارد برود پرسپولیس به راه خود با هوادارانش ادامه میدهد
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    کلا به بازیکنان برای یک فصل بیشتر از 300 تومان نباید دارد، هرکی میتونه بره خارج دمشم گرم
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    بعد اینا ادعای تعصب و عشق به پرسپولیس و هوادار رو دارن. بخاطر یک مشت دلار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس