کد خبر 1260956
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
یک بازیکن استقلال ۵ برابر پارسال پول خواست!/ درخواست عجیب ۴ استقلالی

یکی از بازیکنان استقلال که قراردادش حدود یک و نیم میلیارد تومان بود، برای فصل جدید درخواست ۵ برابر این رقم را داشته است.

به گزارش مشرق، این بازیکن که عملکرد متوسطی در استقلال داشت در بازی‌هایی که آماده به نظر می‌رسید، خیال مجیدی را راحت می‌کرد.

این بازیکن استقلال با شرایط مالی جدید باشگاه کنار نیامده و درخواست مالی خود را تا بیش از ۵ برابر افزایش داده است!

با این حساب مشخص نیست که تکلیف این بازیکن با استقلال به کجا کشیده می‌شود اما مجیدی دوست دارد او در تیمش بماند.

البته او تنها بازیکنی نیست که درخواست مالی خود را نسبت به فصل گذشته افزایش داده چرا که حداقل چهار استقلالی دیگر هم درخواست‌های عجیب و غریبی را مطرح کرده‌اند آن هم در حالی که استقلال نه قهرمان لیگ شد و نه در جام حذفی به جایی رسید.

حالا باید دید دلیل اینکه بازیکنان استقلال چند برابر فصل گذشته پول می خواهند چیست و چه استدلالی برای درخواست‌های مالی بالای خود دارند؟

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 2
    امثال این بازیکن ها باید از حاجیلو وچنگیز یاد بگیرن که میرفتن با تاکسی کار میکردن وبعد برای لستقلال بازی میکردن اونها به پیراهن استقلال تعصب داشتن نه این بازیکن های پولکی
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      0 1
      شما برو دم نونوایی بگو من به نونوایی شما تعصب دارم، اگه بهت نگفت پول بده تا نون بدم، فوتبال هم همینه دروه تعصب گذشته، همونا هم پشیمون هستند، این بازیکان باید درامد داشته باشن و گرنه نمیتونن زندگی کنن، البته مدیریت تیم ضعیفه و گرنه این قدر این بازیکنا نمی ارزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس