رسانه اسرائیلی: نصرالله با سخن خود آمریکا و اسرائیل را به چالش کشید

به اعتقاد یک رسانه اسرائیلی سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله که در آن از اعزام کشتی های حامل سوخت از ایران به لبنان خبر داده بود، پیش از هر چیز آمریکا را به چالش کشیده است.

به گزارش مشرق، پایگاه عبری زبان «ناتسوه نت» در گزارشی در رابطه با سخنرانی روز عاشورای سید حسن نصرالله نوشت: سخن نصرالله در رابطه با عزیمت نفتکش‌های ایران به سوی لبنان پیش از هر چیز دولت آمریکا را به چالش کشیده و بعد از آن در مرحله بعدی این چالش متوجه اسرائیل است.

به زعم این رسانه اسرائیلی، امروز که دولت آمریکا بعد از رخدادهای افغانستان مجددا متوجه مسایل منطقه خاورمیانه شده است، احتمالا با این اقدام تحریم‌ها جدیدی را علیه ایران اعمال خواهد کرد.

براساس تفسیر این رسانه عبری زبان، نفتکش ایرانی حدود ۲ هفته زمان برای رسیدن به آب‌های لبنان دارد، پس به زودی این سوخت به لبنان نخواهد رسید اما با این حال اعتراف می‌کند برای راننده لبنانی تفاوتی نمی‌کند که این سوخت با چه هویتی وارد باک خودرو آنها شود، از این رو با وجود آن که این کار نمی‌تواند راه‌حل بلندمدتی برای مشکل لبنان باشد اما صرف انجام آن می‌تواند محبوبیت محور شیعیه را در لبنان افزایش دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    کسی که مخالف خودش بنزین وارد کنه!!!! عربستان چرا اعلام نکرد میده؟ امارات چرا نمیده؟ مگه اونا همزبانشون نیستش؟ مگه اونا نمیخوان تو لبنان نفوذ کامل داشته باشن؟ اونا نمیدن تا کشور لبنان وارد جنگ داخلی بشه وگرنه زودتر از همه میدادن!!!
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    به خواست خدامقاومت لبنان‌ تمام توطعه های دشمنان را خنثي می کنند ورژیم جعلی واشعاگر صهیونی روز به‌ روزی ب خط سقوط نزدیک ونزدیکتر می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس