نکونام: به بازیکنان فولاد پیشنهاد ۱۵ میلیاردی داده‌اند/ باشگاه نباید اجازه جدایی بازیکنان را بدهد

سرمربی فولاد می‌گوید که به بازیکنان این تیم پیشنهادهای ۱۰ تا ۱۵ میلیاردی شده است. او از این باشگاه خواست اجازه جدایی به نفرات این تیم را ندهد.

به گزارش مشرق، جواد نکونام خود درباره وضعیتش در فصل آینده، شرایط فولاد و جدا شدن چند ستاره این تیم صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

 امیدوارم قدر این سرمایه دانسته شود

نکونام گفت: ابتدا از هواداران فولاد تشکر می‌کنم، به خاطر مهر و محبتی که داشتند. در فولاد مثل سرباز بودیم و از روز اول گفتم باید به خاطر این مرد نهایت تلاش خود را کنیم. خوشحالم در سال اول موفق شدیم کسب سهمیه کنیم و در سال دوم هم به قهرمانی جام حذفی رسیدیم. پشت این ویترین زیبا، تلاش‌های زیادی نهفته بود. اینجا باید یک بار دیگر از تک تک بازیکنانم تشکر کنم. همینطور از مسئولان باشگاه و اعضای کادر فنی. بدون کار تیمی ممکن نبود ما به موفقیت برسیم. حالا فولاد دوباره اعتبار و قدرت بالایی به دست آورده و امیدوارم قدر این سرمایه دانسته شود.

فولاد باید همین مسیر درست را پیش برود

وی عنوان کرد: به نظر من فولاد و به طور کلی خوزستان سرمایه‌های مهمی به ویژه در فوتبال هستند. خوشحالم که امروز اکثر باشگاه‌های مطرح لیگ برتر به دنبال جذب بازیکنان فولاد هستند؛ بازیکنانی که در دو سال گذشته با کمترین قرارداد در فولاد بازی کردند. این نشان دهنده اعتبار تیم ماست. فولادی درست کردیم که ستاره نداشت، بلکه یک تیم بود. تک تک بازیکنان در این مجموعه تیمی فوق‌العاده کار کردند. همین حالا می‌تواند چند ملی پوش داشته باشد. چندین سال بود که فولاد در تیم ملی بازیکن نداشت. از همان شروع کارم در فولاد گفتم چرا نباید این باشگاه ملی پوش داشته باشد و امروز خوشحالم بعد از دو سال کار، به بیشتر اهدافی که داشتیم رسیدیم. فولاد باید همین مسیر درست را پیش برود. برای این کار باید برنامه ریزی درست داشته باشیم. باید هزینه شود. اگر فولاد می‌خواهد بین مدعیان باشد، نباید از قافله عقب بیفتد.

بعضی از بازیکنان اصلی را به راحتی از دست دادیم

نکونام ادامه داد: در دو سال گذشته با کمبودهای زیادی روبه‌رو بودیم. با بازیکنانی کار را جلو بردیم که خوشحالم حالا در لیست خرید مربیان زیادی هستند. ولی نباید این را فراموش کرد که بازیکنان فولاد سرمایه‌های این باشگاه هستند. متاسفانه بعضا اقدامات خوبی صورت نگرفت. بعضی از بازیکنان اصلی را به راحتی از دست داده‌ایم. این اتفاق خوبی نیست. مسئولان فولاد باید مراقب باشند تا سرمایه‌هایمان از دست نروند. این بازیکنان نتیجه سرمایه‌گذاری مجموعه بزرگ فولاد است و باید از این سرمایه‌ها بهتر مراقبت می‌شد.

بیشتر بخوانید:

نیک نفس رسما استقلالی شد

مذاکره پرسپولیس با هافبک ۳۴ ساله +عکس

باشگاه فولاد: تنها گزینه ما نکونام است

سرمربی فولاد یادآور شد: ما سال گذشته با تلاش و کوشش زیاد، اختلاف خود را با بعضی تیم‌های ثروتمند کمتر کردیم. با تیم‌هایی رقابت سایه به سایه داشتیم که هیچ محدودیتی نداشتند. به جرات می‌گویم کادر فنی، مسئولان باشگاه و بازیکنان جان خود را گذاشتند تا در شرایط خاص اهواز تیم از رقبای متمول خوب عقب نیفتد. متاسفانه امسال هم شرایط پیچیده شده و امیدوارم حداقل بازیکنانی که تا الان جدا نشده‌اند حفظ شوند. همین حالا چند بازیکن دیگر پیشنهادات خوبی دریافت کرده‌اند. رقم‌های پیشنهادی هم بالاست. مردم اهواز به فولاد امید دارند و انتظارشان بعد از موفقیت‌های دو سال اخیر و دو صعود پیاپی به آسیا بالا رفته است. تیم امسال در لیگ قهرمانان هم حضور خواهد داشت. فولاد با حفظ سرمایه‌های خود، نیاز دارد بازیکنان جدیدی هم جذب کند که خواسته‌های طرفداران را برآورده کنند.

به بازیکنان ما پیشنهاد ۱۵ میلیاردی داده‌اند

نکونام اظهار داشت: بعد از فصل سخت و طاقت فرسایی که داشتم، چند روز به تعطیلات رفتم ولی پیگیر وضعیت تیم بودم. با مسئولان تیم هم در ارتباط داشتم. با آقای گرشاسبی مدیرعامل جدید باشگاه جلسه‌ای برگزار کردیم. حرف‌هایمان را زدیم. فکر می‌کنم در یکی دو روز آینده تکلیف مشخص شود. به آقای گرشاسبی هم گفتم اگر می‌خواهیم از رقبا عقب نیفتیم، باید هم پای دیگر باشگاه‌ها پیش برویم. نباید فرصت را از دست داد.

وی گفت: در همین دو سه روز بازیکنانی از دست دادیم که حالا باید برای جایگزین کردن آنها ۲۰، ۳۰ میلیارد تومان هزینه کنیم، تازه اگر در این بازار بازیکنی گیر بیاید که خوب باشد و خواسته‌های فولاد را برآورده کند. همین حالا هم پیشنهادات زیادی به دیگر بازیکنان ما شده. رقم‌هایی گفته‌اند که کار را سخت می‌کند؛ از ۱۰ میلیارد تا ۱۵ میلیارد تومان. چه کادر فنی ما باشد چه نباشد، باشگاه نباید اجازه جدایی بازیکنان را بدهد. همانطور که گفتم اینها سرمایه‌های فولاد هستند. برای آنها زمان و هزینه صرف شده تا نامشان مطرح شود. بازیکنانی داریم که شاید تا سال گذشته کمتر کسی آنها را می‌شناخت ولی با عملکرد خوبی که در مجموعه تیمی داشتند حالا باشگاههای مطرح به دنبال‌شان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    مملکتی که فوتبالیستش سالی ۱۵ میلیارد بگیره استادش به زور سالی ۲۰۰ میلیون تعطیل کنه گاوداری بشه بهتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس