مجلس نمایه

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: ما سه معضل اساسی مبنی بر بیکاری، وضعیت اسفبار اقشار آسیب پذیر و نابسامانی در صندوق‌های  بازنشستگی را داریم که عبدالملکی می تواند این مشکلات را حل کند.

به گزارش مشرق، علی اکبر بسطامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،گفت: یکی از اولویت های اصلی ما باید بهبود وضعیت اشتغال و معیشت مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه باشد که مخاطب اصلی این برنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی بیان کرد: ما سه معضل اساسی مبنی بر بیکاری، وضعیت اسفبار اقشار آسیب پذیر و نابسامانی در صندوق های بازنشستگی را داریم که عبدالملکی به خوبی می تواند این مشکلات را حل و فصل کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی سابقه بسیار خوبی در ایجاد اشتغال و کارآفرینی دارد و تسهیلات و تجربیات وی هم بسیار ارزنده است.

بسطامی تاکید کرد: عبدالملکی ید طولایی در کارهای اجتماعی و خدمت گزاری به محرومان دارد و شب و روز در کنار مردم و محرومان بوده است.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرورش یافته مکتب امام (ره) است، گفت: حجت الله عبدالمکی به وظایف وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاملا اشراف دارد و دارای تجربیات گرانسنگی در عرصه های مختلف است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس