کد خبر 1262758
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مهدی قایدی توانایی بازی در اروپا را دارد و دوست نداشتم این بازیکن به کشورهای عربی برود.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص جدایی مهدی قایدی از استقلال گفت: اعتقاد من این است که مهدی یک سال دیگر باید در ایران بازی می‌کرد تا تجربه‌اش بیشتر شود. بازی در لیگ قهرمانان آسیا هم این فرصت را به قایدی می‌داد که سال آینده با شرایط بهتری ترانسفر شود. به هیچ عنوان دوست نداشتم قایدی در کشورهای عربی بازی کند. این بازیکن مثل خیلی از فوتبالیست‌های ایرانی که اکنون در اروپا هستند باید راهی یک تیم خوب در این قاره می‌شد.

وی ادامه داد: اگر مهدی یک فصل دیگر در ایران می‌ماند، قطعا می‌توانست با شرایط بهتر و پول بیشتر راهی یک تیم اروپایی شود. روز یکشنبه مصاحبه‌ای از فرهاد مجیدی خواندم که گفته بود قایدی ترانسفر نمی‌شود اما حالا این بازیکن جدا شده و معلوم نیست در باشگاه استقلال چه خبر است!

بیشتر بخوانید:

شوخی بزرگ استقلال با ذهن هواداران

فریبا با اشاره به فعالیت استقلال در فصل نقل و انتقالات، تصریح کرد: سال گذشته که کسی بالای سرت تیم نبود و معلوم نشد کدام افراد، بازیکنان را به خدمت گرفتند اما الان فرهاد مجیدی سرمربی تیم است و قطعا می‌داند باید بر اساس نیازهای استقلال و برطرف کردن نقاط ضعف این تیم بازیکن بگیرد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: تعداد هافبک‌های وسط تیم زیاد است و استقلال باید دنبال وینگر، مهاجم و دفاع چپ باشد. از طرفی هافبک بازیساز و پلی‌میکر هم بسیار مهم است اما متاسفانه ما در حال حاضر در فوتبال ایران به جز سروش رفیعی پلی‌میکر تراز اول نداریم.

فریبا گفت: استقلال زیرپوستی کارش را انجام می‌دهد و امیدوارم در روزهای آینده شاهد تمدید قرارداد بازیکنان و جذب چند بازیکن جدید و توانمند باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    0 0
    از نظر فوتبالی شاید اروپا بهتر باشه ولی از نظر مالی همین لیگهای عربی بهتر هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس