کد خبر 1262815
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
رییس شورای شهر تهران مهدی چمران نمایه

نایب‌رئیس شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت فرآیند درمانی مهدی چمران در بیمارستان و همچنین صدور حکم علیرضا زاکانی به عنوان شهردار جدید تهران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، پرویز سروری در حاشیه برگزاری ششمین جلسه شورای شهر تهران درباره دستور جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: امروز نیز در ادامه گزارشات معاونین شهردار شاهد آخرین گزارش در این بخش خواهیم بود و قرار است معاون امور مناطق شهرداری تهران گزارشی را ارائه کند و در ادامه اعضای شورای شهر تهران سوالات خود را مطرح می‌کنند.

وی افزود: البته قرار بود در جلسه امروز اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران مشخص شود اما این مسئله به دلیل بیماری آقای چمران به تعویق افتاده است.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره آخرین وضعیت مهدی چمران خاطرنشان کرد: در جلسه گذشته کسالتی برای آقای چمران به وجود آمد و پزشکان تشخیص دادند که باید چکابی انجام شود و به همین دلیل در بستری شدند و خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد و بزودی از بیمارستان مرخص و در جلسات شورا حاضر می‌شوند.

سروری همچنین برای حضور معاون شهرداری و ارائه گزارش توسط آنها در صحن شورا گفت: این کار با هدف آشنایی اعضای شورا از وضعیت پایتخت و مطرح شدن سوالات آنها انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به حضور چند تن از خانواده شهدا مدافع سلامت شهرداری تهران و شرکت سالم شهرداری گفت: به مناسبت روز پزشک که روز گذشته بود قرار است از چند تن از این خانواده‌ها تقدیر شود.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت صدور حکم علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران نیز گفت: امیدواریم طی یکی دو روز آینده این کار انجام شود البته ما جلساتی با وزارت کشور در ارتباط با مباحث حقوقی داشتیم و جمع‌بندی این شد که هیچ مشکلی برای صدور حکم آقای زاکانی وجود ندارد و چنانچه وزیر فعلی به هر دلیلی نتواند این حکم را صادر کند قطعاً وزیر کشور جدید این حکم را صادر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

حکم زاکانی توسط وزیر کشور جدید صادر می‌شود

سروری  همچنین با اشاره به برگزار جلسه شورای شهر تهران با  رئیسی گفت: قطعاً این جلسه برگزار خواهد شد و با توجه به دعوتی که آقای رئیسی از آقای زاکانی برای حضور در هیئت دولت داشتند قطعاً شاهد آینده روشن و تعامل و همکاری بین دولت و شهرداری خواهیم بود.

وی در پایان گفت: بنا داریم در این دوره از مدیریت شهری شاهد تعامل بین شهرداری تهران و سه قوه باشیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    1 0
    از رحمانی فضلی که همه چیز بود جز وزیر کشور انتظار امضای حکم زاکانی را دارید ؟
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    1 1
    خداوند روح بزرگوار برادر ایشان را قرین رحمت فرماید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس