کد خبر 1262968
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
برپایی نمایشگاه گروهی «سفیر»

نمایشگاه گروهی نقاشی، نقاشیخط و خوشنویسی «سفیر» با حضور ۱۷ هنرمند شاخص برپا می‌شود. همزمان فراخوان مسابقه عکاسی «پژواک عاشورا» هم منتشر شده است.

به گزارش مشرق، نمایشگاه گروهی نقاشی، نقاشی خط و خوشنویسی «سفیر» همزمان با ماه محرم ۱۴۴۳ و با حضور ۱۷ هنرمند شاخص در گالری پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

نمایشگاه «سفیر» از روز چهارشنبه سوم شهریور ماه ۱۴۰۰ مصادف با شانزدهم ماه محرم ۱۴۴۳ به نمایش در می‌آید. آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه تلاش هنرمندان را به تماشا می‌گذارد. گویی نگاه و جستجوی هر یک از هنرمندان سعی بر آن دارد که دنیای نگاه ما را با واقعیت عناصر آشنا کند. عناصری که از دل واقعیت رها گشته و بر این آثار نقش بسته است.

در این نمایشگاه ۲۲ اثر از ۱۷ هنرمند شاخص همچون: محمد احصایی، ایرج اسکندری، نصرالله افجه‌ای، ناصر اویسی، احمد آریامنش، عباس بلوکی‌فر، صادق تبریزی، محمدعلی ترقی‌جاه، جلیل رسولی، حسن روح‌الامین، هادی روشن ضمیر، علی شیرازی، عین‌الدین صادق‌زاده، محمد فاسونکی، مهدی فلاح، یدالله کابلی و احمد محمدپور به نمایش گذاشته می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه «سفیر» روز چهارشنبه ۳ شهریورماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ و از چهارم شهریور تا دوم مهرماه هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به گالری پردیس ملت واقع در خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، پردیس سینمایی ملت، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

 انتشار فراخوان سوگواره «پژواک عاشورا»

* فراخوان سوگواره «پژواک عاشورا» منتشر شد

سوگواره «پژواک عاشورا» در دو بخش اصلی و جانبی برگزار می‌شود. بخش اصلی شامل مسابقه عکاسی حرفه‌ای، مسابقه عکاسی موبایلی، کارگاه‌های عکاسی مرتبط با سوگواره و نمایشگاه عکس از آثار برتر است. بخش جانبی هم شامل پویش اینستاگرامی #پژواک_عاشورا، اجرای پارامید و برنامه‌های میدانی، مسابقات پیامکی و رادیوی اینستاگرامی سوگواره است.

افشین بختیار، امیرعلی جوادیان و سید شهاب‌الدین واجدی اعضای هیئت داوران و شورای سیاست‌گذاری سوگواره پژواک عاشورا  هستند و دبیر این جشنواره حمیدرضا مهربان خوشگو است.

مهلت ارسال بخش مسابقه عکاسی تا ۲۵ مهر ماه است. جوایز بخش مسابقه عکاسی در بخش حرفه‌ای برای رتبه اول ۳۰، رتبه دوم ۲۰ و رتبه سوم ۱۰ میلیون ریال است. برای بخش موبایلی نیز، ۳ جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای سه نفر اول به همراه تندیس یادبود در نظر گرفته شده است. در نهایت هم دو جایزه ویژه به دو اثر برتر در دو موضوع «روضه‌های خانگی» و «سلامت و عزاداری» به همراه تندیس یادبود، اهدا می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس