کد خبر 1263046
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏سید احمد سادات وزیر سابق ارتباطات و فناوری افغانستان که الان در آلمان با دوچرخه پیتزا می رسونه. 

سید احمد سادات در سال ۲۰۲۰ از وزارت کنار گذاشته شد و به آلمان رفت.

وزیری که در آلمان با دوچرخه پیتزا می‌رسونه

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 40
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 21
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    28 1
    این است قله افتخار
    • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      10 3
      مثل مسئولین فراری ایرانی دزد نبوده و اگر نه الان وضعش ۱۰۰ مقابل بهتر بود
    • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      13 3
      واقعأ برای غربگداها این قلهٔ افتخاره، درست میگین!!!
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    37 1
    دیگه سنی از اقای زنگنه گذشته !احتمالا پیتزا را با موتور می رسونه
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      0 0
      نه با فرغون میرسونه .
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    47 1
    شغل این فرد شرف داره بر وطن فروشی بهاییان لندن نشین
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      3 2
      این خودش زیر دست امریکایی ها بوده
  • سی DE ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    54 0
    یعنی دزدی نکرده !؟ بدهم نیست حداقل آه کسی دامنش و نمی گیره
    • محمد IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      14 0
      یک دزدی نکرده دو نرفته اونجا دین فروشی و وطن فروشی کنه درود بر شرفش
    • به محمد IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      0 0
      پیشاب نکردی هنوز،شب درازه...
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    20 0
    اشرف غنی هم اگر از افغانستان دزدی نکرده بود مشابه همین شغل رو باید تو کشورهای غربی انجام می‌داد ..
  • DE ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    15 0
    همه مثل آقازاده هاي شما نيستن كه تو لندن و نيويورك كاخ داشته باشن!
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      0 0
      حالا میگی چی؟واسه تو یکی چیکار کنیم ؟بفرستیم وردست همین وزیر سابق اطلاعات و فناوری تون در آلمان؟ یا بفرستیم برای جانشینی پست ایشون در دولت جدید افغانستان انشاالله؟ خلاصه خودت بگو ما همه رقمه پایه ایم که فقط از اینجا بری هرجا عشقته هرجا بهتر از اینجا ولی فقط بری.
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      0 0
      کلک ! اون طرفا چیکا میکردی ؟!!
    • حکیم طولوزان پزشک مخصوص ناصرالدین شاه IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 0
      راستی آندریاس اشنایدر اومد دنبالت؟همون که از طرف آنگلا میخواست با هواپیمای اختصاصی برت گردونه افغانستان.دیدم یه جا نوشتی،ایران بهتره چون برا تخم مرغ میزنن تو سر خودشون،یادم بنداز یه توک پا بیام برات یه تخم مرغ بشکونم،چشم نخوری بس که آقایی!! فک نکن این ور اون ور میری،مزه میپرونی و آتیش به پا میکنی،حواسمون نیست،برات نقسه های خوب خوب کنار گذاشتم.جوری شفات میده که تا آخر عمر به دوا دکتر احتیاج پیدا نکنی.بچرخ تا بچرخیم.
  • DE ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    8 0
    اون موقع که وزیر بود اگر با مافیای اقتصاد روهم میریخت و یک شرکت سوری در خارج دایر میکرد و برای برو بچ وزیر وزرا اقامت جور میکرد الان برای خودش خارج ویلا داشت وداشت با اموال دزدی پیتزا میخورد نه پیتزا میبرد.
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      0 0
      عه؟! واقعن؟! ما فک میکردیم اگه این کارهارو که گفتی میکرد،خاویار ایرانی و آب انگور فرانسوی میخورد!! پَ بگو ما چرا هی میریم فست فودی سر کوچه پیتزا میخوریم حال میکنیم!! چون پیش نیومده با کسی بتونیم بریزیم رو هم!!
  • AU ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    11 0
    خب ...کار عار نیست وزرا و نمایندگان مجلس ایران که مادام العمر در راس قدرتند.
  • US ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 0
    اینکه با دوچرخه پیتزا فروشی کند عیب نیست. سوال اینجاست که آیا نمی توانست در کشور خودش یک شغلی ولو ساده پیدا کند؟ آیا نمی توانست معلم یک مدرسه شود؟ آیا نمی توانست
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      0 0
      چشم.اومد مطب میپرسم براتون میگم.
  • GB ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 0
    این همونی نبود که قرارداد مخابرات افغانستان رو با ایران به دستور آمری کا یی ها به هم زد؟
    • از طرف محمد IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      0 3
      تف تو شرفش ! پیشابم گرفت همین سرِ شبی...
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 1
    دروغ است باور نکنید
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      0 0
      چشم.میشه دیگه برگردی افغانستان؟
  • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    یاد شاه قجری افتادم که لبو فروشی تو فرنگ رو به شاهی تو ایران ترجیح میداد. کلن افراد بی کفایت مثل طالبان کشور رو برای همه خراب میکنن بعد میرن فرنگ. لعنت به معاویه های زمان
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      0 0
      تکبیییییررر! (داداش برا اینکه ضایع نشی تو جمع تاییدت کردم خداییش حرفی برا گفتن نداری شلم شوربا درست نکن،معلوم نیس چی و کجا و چطو میخواستی بگی نشده،اشتباهی اومدی اینجا،جای دیگه ام رفتی خبرم کن بیام بعد از سخنانت تکبیر بگم،من کلا فی سبیل الله کار میکنم برا خشنودی خدا و خدمت به خلق،الان برا تک تک کامنتا یه جوابیه نوشتم
  • نادر IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 0
    دمش گرم چون دزد نبود اگه مثل اشرف غنی وکسانی که در کشورمون میشناسیم دزد بود این کارو نمیکرد
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      0 0
      شاید هنوز پته هاش رو آب ریخته نشده،فعلا نمیخواد بارک الله بگی!! ممکنه ....از آب در بیاد،برا خودت بد میشه!
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    یکی از وزاری خودمون هم گفته بود که مجبوره برای خرجی زن و بچه شبانه ورز کار کنه
    • حکیم طولوزان پزشک مخصوص ناصرالدین شاه IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 0
      مجبوووووره! میفهمی؟! مجبووووووره! جاش نیستی که بهمی،یه بار کفششو پات کن باهاش دو تا قدم برو بعد قضاوتش کن.خدا هیچ کافری رو هم شرمنده زن و بچه اش نکنه.
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    3 0
    احمد شاه قاجار درجایی گفته بود کلم فروشی در غرب رو به پادشاهی در شرق ترجیح میده
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    عاقبت مدیران پیر وفرتوت این سرزمین .انشا الله
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    5 0
    امیدوارم هر چه زودتر نصیب مسئولین ایرانی هم بشه
    • حکیم طولوزان پزشک مخصوص ناصرالدین شاه IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      1 0
      Plût à Dieu به فرانسوی یه چی مثه " اینچنین باد " فارسی یا " ان شا الله " عربی، دعای خیر به هر زبونی که باشه مستجاب میشه.
  • حکیم طولوزان پزشک مخصوص ناصرالدین شاه IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 1
    دستت درست مشرق!الحق بچه مسلمونی.یه کم بیشتر از پیشرفتهای کشورمون در همه زمینه ها علمی دفاعی پزشکی نانو و..مطلب بذار.از تاریخ و فرهنگ و آداب و رسوم و آثار باستانی و..هرچی که این روزا کمتر ایرانیا نگاهش میکنن بس که سرشون گرم سریالای ترکی و..ول گردی درحین وبگردیه.بذار ایرانی بدونه یادش نره از دوره باستان تا امروز کی بوده چی بوده،از مفاخر و مشاهیرمون بنویس،از اول بنیادش تا الان،هرچی دستاورد داشتیم و داریم،هر جای ایران نگاه کنی یه چیزی هست که بشه بهش افتخار کرد،عِرق ملی سرد نشه،نذار ناخواسته خودزنی کنیم،یه دوره ای باب شد کورش و داریوش و میکوبیدن،الان باید فهمید نگاه بی طرف به تاریخ درسته نه افراط و تفریط،ایرانی معصوم که نیست ولی نجیب هست،نباید خودزنی کنیم،ما پیشینه روشنی داریم،جهان از ما خوبی بیشتر دیده تا بدی،همه جای تاریخ ببین وقتی دشمن به این سرزمین تاخت چطور ایرانی با ذات درستش طرفو شیفته خودش کرد که اگه اول کشت و غارت کرد،بعد یه چن وقت سر تعظیم فرود آورد، مرام ایرانی رو ستایش کرد.ما چیزای زیادی داریم که تبلیغشو کنیم بدونن با فریب یه عده و پر رنگ کردن کم و کاستی ها براشون،اصالت ما زیر سوال نمیره،ما که ادعایی نداریم خوب یا بد همینی که بودیم و هستیم قضاوت با تاریخ،اینان که والا ادعای خداییشون داره میشه،دارن یه گوشه این مملکت مردم غیور آذربایجانو فریب میدن، مزدور توشون میفرستن.مشرق داداش شکل پاورقی و مطالب دنباله دار چند قسمتی که خواننده پیگیری کنه به شکل سریالی،مثلا زندگینامه فردوسی،بوعلی و پروفسور حسابی و هرکی فکرشو کنی شرف ایرانی داشته در طول تاریخ خدمت به همه مردم کرده از شاعر نویسنده پزشک عالم معمار سردار سرباز فیلسوف محقق اندیشمند و..مطلب بذار،فقر فرهنگی بدتر از گرسنگیه..با نون خشک هم آدم سیر میشه ولی گرسنگی فرهنگی ممکنه با جهل و نادونی با زشتی و پلیدی با فسق و فجور با دروغ و مکر و تهاجم فرهنگی دشمن تغذیه بشه،آدم گرسنه سنگ هم بذارن جلوش میخوره،دیگه دونر کباب ترکیه و همبرگر مک دونالد که جای خود داره!!رهبری خیلی سال پیش گفتن شبیخون فرهنگی..اینجا سرزمین روزبه ایرانیه یه بچه ملی که شد آخرِ هرچی بچه حزب الله ایه!ما از نسل سلمان فارسی هستیم،جد اعلی پیامبر ص حضرت قیدار ع فرزند اسماعیل ع نواده ابراهیم ع توی این خاک آرام گرفته.ما ادعای چیزی نداریم،خدا خودش به ما لطف داشته.
  • حکیم طولوزان پزشک مخصوص ناصرالدین شاه IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 0
    سلام مشرق جان!یک استادی داشتیم که در دانشکده های مختلف پزشکی،مهندسی،زبان و..زبان و ادبیات فارسی تدریس میکرد،یعنی دروسی که جزء درسهای عمومی برای ما بود نه تخصصی،ایشون از نخبه های این رشته هستند ،پژوهشگر و مولف و به تعبیری تاریخ شناس در حوزه های ادبیات شاهنامه شناسی،سعدی پژوهی،علوم مثل نجوم و زبانهای باستانی و در کل یک محقق جامع در بسیاری زمینه ها که با ادبیات گره خورده به ویژه تاریخ و ...خیلی پُر هستند و خیلی کتاب مطالعه کردند کلاسهاشون همیشه مملو از دانشجو بود به نحوی که میگفتند شور و شوق شما حتی از بچه های رشته ادبیات بیشتره و من خیلی خوشحالم! یک سراغی ازشون بگیرید و بگید درباره مغلطه کاری پانترکیسم میخواهیم از شما کمک بگیریم،کتاب و منبع و مقاله معرفی کنید یا خودتان ما را همراهی کنید،از تک بعدی نبودن دانش این استاد عزیز میتوانم به آگاهی ایشان در حوزه سینما و نقد سینما هم اشاره کنم که در کلاسها خیلی به این موضوع میپرداختند و فیلمهای روز و اقتباس از ادبیات را نیز برایمان نقد میکردند،به تاریخ ایران باستان و تاریخ نویسی هرودوت وتاریخ جامع ایران نیز اشراف دارند.نام شریف ایشون،دکتر غلام محمد طاهری مبارکه است.حتما پیگیری کنید لطفا.حیف است که از علم و سواد این استادان بهره نبریم تا در بین ما هستند،البته منظورم برای آگاهی دادن است نه مثلا جنگ روانی تن به تن با پانترکها.نام پرفسور حسن خانمکری استاد زبان آلمانی تاریخ ادبیات و قران و دکتر رضا قیصریه علوم سیاسی استاد زبان ایتالیاییست وآلمانی و انگلیسی میداند و دکتر احمد خطیبی مسلط به عربی و تاریخ اعراب و اسلام را بچه ها گفتند،پیگیری کنید لطفا.از چهره های ماندگار ایران باز هم هستند کسانی که بتوان بهره گرفت از دانش آنها،درباره عزم ملی نخبه ها و جوانان ملی مذهبی جهت همدلی و وحدت کلمه همه ایرانیان برای ایجاد روحیه وعِرق ملی از بسیج دانشجویی و دفاتر فرهنگ اسلامی و نهاد مقام معظم رهبری در تمامی دانشگاههای سراسرکشور کمک بگیرید و به شکل فکس و غیر علنی فراخوان اولیه بدهید،چون اگر آشکارا باشد بعید نیست که دشمنان نیز با مکر و فریب و جوسازی مقابله به مثل کنند،و همه را از شور و شوق و هیجان به دلسردی و بیهوده انگاری این کار گرایش دهند.بسیار سپاسگزارم،موفق باشید.مشرق داداش به هرکی میپرستی اون کامنتهای بخش خبر آذربایجان ارمنستان رو فیصله بده.
  • حکیم طولوزان پزشک مخصوص ناصرالدین شاه IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 0
    سلام مشرق جون،داداش،خسته نباشی،راستی پرداختن به بچه های مخلصی که بی هیچ چشم داشتی میرن گوشه گوشه این خاک در مناطق کم برخوردار برای سازندگی و رفاه مردم محروم جهاد در راه خدا میکنن،فراموش نکن.مساله حجاب و عفاف هم از قلم ننداز،متاسفانه خواهران و مادران محجبه این روزها بدجوری باهاشون برخورد میشه،اکثر تعریف میکنن به عنوان مثال برای خرید که تشریف میبرن باهاشون به سردی برخورد میشه و با افراد بدحجاب با عزت و احترام!این عزیزان تاب نگاه تحقیر آمیز رو ندارند.مشرق جان کم سن و سال ترها بچه ها نوجوانها فراموش نکن شرایط این گروه های سنی نحوه زندگی ماشینی و غرق در دنیای مجازیشون،فراموش نکن فاصله گیری زیرپوستی افراد خانواده از هم و تنهایی و فردگرایی رو ترجیح دادن که داره شکل سنتی خانواده رو تغییر میده جایگاهشو توی جامعه تخریب میکنه،داداش فرزند آوری شرایط معیشت و ازدواج سالم جوانان،ای داد بیداد پدیده ای به اسم ازدواج سفید،تجمل گرایی حتی در آگهی های بازرگانی به خورد مردم داده میشه،داداش فیلم و سریالهای مبتذل خارجی که مشتری های خودشو پیدا کرده،غافل نباش از شبکه های معاندی که با دلارهای نفتی عربستان و ..بیست و چهارساعته دارن ملت رو فریب میدن و ارزشهای انقلاب اسلامی رو کمرنگ میکنن،بد نیست هر از گاهی درباره احکام اسلامی مطلب بذاری به ویژه نماز،نقش قرآن در زندگی امروز رو پررنگ کنی.اوضاع سیاسی مون مخصوصا ضرباتی که تمام این سالها شیطان بزرگ و باقی جهان استکبار بر اسلام و مسلمانان و ملت ما وارد کرده،مشرق داداش یه پیشنهاد ،خاطرات روزهای دفاع مقدس،هشت سال زندگی و همدلی و مبارزه ملت ایران در برابر صدام و جهان کفر یادت نره گاهی یه عکس خاطره انگیز از اون دوران شاید تلنگری بشه مردم یادشون بیاد چطور با سختیها و کاستی ها و تبعات جنگ کنار هم مبارزه کردن.حواست به بچه ها باشه.دولت محترم جدید مون رو هم فراموش نکن که وظیفه سنگینی دارن و نیاز شدیدی هست مردم حامیش باشن،دیگه سفارشهای قبلی رو تکرار نمیکنم، میدونم با ذکاوتی و نکته سنج.هر بدی خوبی دیدی حلال کن یه سفر معنوی در پیش دارم.دعات میکنم،اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.علی یارت زیر سایه خدا.
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 0
    راستی مشرق جان یک نکته بچه ها میگن منابعی که معرفی میکنن معتبره و بررسی میکنن با هیات علمی دانشگاههای تخصصی،ولی بیشتر حرفهایی که پانترکها میگن در واقع برگرفته از اطلاعات سطحی خودشون از اینترنت و خیلیهاش شنیده هاشون از سخنرانیهای آتشین عده ای که مروج پانترکیسم هستن در شبکه های ماهواره ای و اینستاگرام و تلگرام که بعضا جاعلان حرفه ای کتابخوان که مهارت فوق العاده در بازی کلامی و سخنوری و سرهم کردن یک سری اطلاعات تاریخی که با تقطیع و برش از جاهای مختلف انتخاب شده و جوری جمع بندی میکنن که به نظر سند واقعی بیاد در حالیکه در نشستهای معتبر علمی هیچ کجای جهان نظریه هاشون اثبات نشده و محکومه و فقط در حد فرضیه است.به نظر میاد علت تعصب اینها برگرفته از غائله آذربایجان در دوره پهلوی و همینطور حس حقارتی باشه که رضاپالانی به آنها وارد کرد که اگر دقت کنی انچه درباره تاریخ ایران مورد حمله قرار میدن چیزی نیست جز بخشهایی که پهلوی متاسفانه با جهالت و جاه طلبی خودش پررنگ کرد و به تعبیری بی اعتبار!و باعث شیوع پانترکیسم در ایران شد که کارش جعل و تحریف و بدگویی یکسره از تاریخ باستان و پیش از اسلام هست و حتی میبینید که تاریخ پس از اسلام ایران رو هم فقط از دوره سلسله های ترکان بها میدن و یکسره تعریف و تمجید میکنن و حتی سر سوزنی اشتباه و ناراستی درش نمیبینن!اگر اشاره هم بکنی جبهه گیری میکنن ولی همین حق رو برای دیگری قائل نیستن از تاریخ بعد از اسلام سامانیان رو اصلا به حساب نمیارن و سعی دارن نادیده بگیرن!فراموش کردن که همین اسلام رو ایرانیان به ترکان ارائه کردن!در واقع اینها هم مانند پهلوی ها فقط بخشی از تاریخ ایران رو قبول دارن که ردپای خودشون توش باشه،کم کم به جایی رسیدن که میگن شما اصلا یک کشور و تمدن نبودین بلکه سالها تحت حکومت یونان و عرب و ترک و مغول بودین و چیزی به اسم ایران وجود نداشته و یا جمله ای که گفتن درباره مقام رهبری:آیا یک ترک بر امپراطوری پارسی حکومت میکنه؟!مشرق جان این حد از وقاحت قلب هر ایرانی رو به درد میاره..پانترکیسم در واقع ادامه راه پهلوی هاست گویی به شکلی دیگه که مهره اسراییل و انگلیس هنوز همون نقش رو دارن کنار مهره های جدیدشون.تلاش پانترکیسم در ایران جا زدن خود بین مردم عزیز آذربایجان دورکردن اونها از هویت ایرانی بودن و ساختن یک هویت جعلی و تاریخ وصله پینه دار
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 0
    _که با این تاریخ بشه کشورهای ترک زبان منطقه و همه اتباع ترک زبان از آسیای میانه تا قفقاز وآناتولی رو یک ابرقدرت نشون داد،بعید نیست سودای جدایی آذربایجان عزیز از ایران در سر نداشته باشن.ببینید که میگن ترک ها مغولی نیستند، بسیار خب قبول پس چرا جعل تاریخ میکنند سلسله اشکانیان را به ترکمن ها و ازبک ها بچسبانند درحالیکه پارتها قوم ایرانی هستند و تمام مستندات تاریخی ان را اثبات میکند،خب ازبکان و ترکمنان که منشعب از مغول هستند و به قول خودشان چشم بادامی چه ربطی به شما دارند؟! فقط به خاطر اشتراکات زبانی و جای پایی محکم این سوی آسیا اطراف افغانستان که اتباع ترک زبان هم دارد و پایگاه این طرف هم در مقابل روسیه و ایران ایجاد کردن.این همه تعصب نسبت به تاریخ ایران بی دلیل نیست،ببینید که بعضا کوچکترین اشاره ای به ایرانی بودن نمیکنند و همچنان مصرانه روی مواضع پانترکی خود هستند،درحالیکه ایرانیان فقط از هویت خود و تاریخشان دفاع میکنند و میدانند با وجود زندگی در چنین اقلیم چند قومیتی تنها با اتحاد و همدلی و احترام به یکدیگر بدون قومیت گرایی و برتری جویی میتوان به رشد و شکوفایی و عزتی که برازنده امت اسلامی است رسید و تا اتحاد ملی داریم در برابر هیچ دشمنی سر خم نمیکنیم.
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 0
    سلام مشرق جان،عید میلاد پیامبر'ص' و امام صادق'ع' مبارک! باوفا ما رو نمیدیدی چند وقت،خوشحال بودیا!!چه خبر؟!(فکر کن بخوای خبرهای حدود این دو ماه رو الان برام تعریف کنی!!)از سفر که برگشتیم،سرم خیلی شلوغ بود،زیاد اهل فضای مجازی نیستم،اهل کامنت و ..مدتها دوستت هستم بدون نوشتن کامنت،اتفاقی شد که دو سه ماه پیش،برای اولین بار نوشتم و به اسم حکیم..اما تو دل ما جا داری،از ستاره های هفت آسمون که کم نمیشه منم فکر کنم دلت برام تنگ شده بود و نگرانم بودی!!بابا بی خیال داداش بذار منم فکر کنم یکی تو دنیا خاطر ما رو میخواد!دیگه آرزوشو که میتونم بکنم؟!بر جوانان عیب نیست،ان شاالله که دل به دل راه داره!مشرق جان درزی هم در کوزه افتاد و چشمت روز بد نبینه،کرونا گرفتم و...وضع چشمام که باباغوری بود لیزر کرده بودم و دوره نقاهت میگذروندم به حرف دکترم!گوش ندادم پای مانیتور نشستم!بعد هم که کرونا و قرنطینه و...خلاصه این مدت دور از تنِ شریف شما،استراحت مطلق بودم و از همه دنیا بی خبر و فارغ!دلم برات تنگ شده بود،آمدم عرض ادب و تبریک عید(یه جورایی هم خودمو برات لوس کنم،بیمار شده بودم دیگه داداش،بیمار هم حساس و دل نازک میشه!از قدیم گفتن نازکش داری ناز کن نداری پاتو دراز کن!)پامو که دراز نمیکنم جلوت بزرگوار،اما میدونم دلت با صفاست،بنده نوازی میکنی،قربون مرامت.خبرهای شادان شادان هم بذار بلکه چشمام بهتر شد بیام برای شادی دل ملت کامنت بذارم حال و هوای همه مون یه جاهایی هم با شوخی لطیف بشه! مفرح ذات ملت بشیم انقدر بدبینی و حس پوچی و ناامیدی که دشمن میخواد،توی دل مردم جا خوش نکنه..دیگه هرکی یه جور بلده به مردم خدمت کنه حکیم دو جور بلده !! مشرق هم که نور چشم ماست،اینجا رو کردم پاتوق خودمون هم دنجِ هم یه لقمه پیتزا هست دور هم ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس