کد خبر 1263156
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
بنت

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفر به واشنگتن برای گفتگو با مقامات آمریکایی درباره ایران، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را «دوست واقعی اسرائیل» خواند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری اکسیوس، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه پیش از سفرش به واشنگتن در گفتگو با خبرنگاران تأکید کرد که جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا «دوست واقعی اسرائیل» است.

نفتالی بنت که در آستانه پرواز به واشنگتن با خبرنگاران گفتگو می‌کرد، درباره جو بایدن و دولت جدید آمریکا گفت: «جو بایدن یک دوست واقعی برای اسرائیل است. اکنون هم در اسرائیل و هم در ایالات متحده یک دولت جدید بر سر کار است و من با خودم روح تازه‌ای از همکاری خواهم آورد.»

وی در خصوص موضوع اصلی که قرار است در دیدارش با جو بایدن مورد بحث و بررسی قرار گیرد، اظهار داشت: «من با رئیس‌جمهور بایدن در خصوص جهشی که برنامه هسته‌ای ایران طی ۲ یا ۳ سال اخیر داشته است و همچنین راه‌های مقابله با ایران تبادل نظر خواهم کرد.»

روز دوشنبه پایگاه خبری اکسیوس به نقل از مقامات اسرائیلی گزارش داد که نفتالی بنت در سفرش به واشنگتن تلاش خواهد کرد که جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا -که این روزها به‌شدت درگیر بحران ناشی از شکست مفتضحانه در افغانستان است- را برای اعمال فشار بیشتر بر ایران ترغیب کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 0
    صهیونیستها به دریوزه گری افتاده اند! به همه میگویند دوست اسرائیل! بدبختهای آواره به زودی باید از بیت المقدس و سرزمانهای اطراف آن فاصله چند هزار کیلومتری بگیرند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس