شهریار، مخالف سرسخت "شهریار"/ کاری که پدرو و مسی هم انجام ندادند

شهریار مغانلو در صفحه شخصی خود در اینستاگرام کاری را انجام داده که نتایجش به هیچ وجه شخصی نیست.

به گزارش مشرق، در ظاهر با یک فعلِ کاملا پیش پا افتاده طرف هستیم که اصلا در حد و اندازه‌ای نیست که بخواهیم راجع به آن حرف بزنیم و یا گزارشی را من باب آن به رشته تحریر دربیاوریم اما گاهی اوقات در دل کم‌ارزش‌ترین اتفاقات، درس‌ها و نکات مهمی برجای می‌ماند که می‌توان برداشت‌های بزرگی را از آنها داشت.

"شهریار مغانلو، مهاجم فصل قبل تیم فوتبال پرسپولیس، با پیوستن به سپاهان تمام عکس‌های دوران حضورش در جمع سرخپوشان تهرانی را پاک کرد." این همان اتفاقی است که در پاراگراف قبلی به بی‌اهمیت بودنش اشاره کردیم. به هیچ وجه اقدامات شهریار مغانلو و هر فوتبالیست دیگری در فضای مجازی نمی‌تواند اعتبار و اهمیت قابل توجهی داشته باشد. به خصوص در این روزها که بازیکنان از فضای رسانه‌ای به وجود آمده در اینستاگرام سوء استفاده می‌کنند و با انجام دادن کارهایی، هواداران و باشگاه‌ها را بازی می‌دهند و به سود خود امتیاز می‌گیرند. اما اگر در کُنهِ کاری که شهریار انجام داده دقت کنیم به نکات شخصیتی او پی خواهیم برد.

ابتدا چند سوال را در ذهنتان مرور کنید. شهریار مغانلو با ناراحتی از پرسپولیس جدا شد؟ باشگاه پرسپولیس و هوادارانش با او رفتار بدی داشتند؟ حضور در پرسپولیس از لحاظ فوتبالی به این بازیکن ضرر زد؟ پاسخ تمام این سوالات منفی است. مهاجم سابق پیکان و ملوان در باشگاه سانتاکلارای پرتغال هیچ آورده‌ای نداشت و فقط یک گل زد. پرسپولیس در نیم‌فصل دوم به دنبال جذب مهاجم بود و او را از باشگاه پرتغالی‌اش قرض گرفت. در پرسپولیس، مغانلو دوباره اوج گرفت و از بحران خارج شد و اعتماد به نفس بالایی را به دست آورد. گل‌های او در لیگ و لیگ قهرمانان به کمک پرسپولیس آمد و در نهایت این بازیکن بلند بالا و با استعداد برای اولین بار قهرمان لیگ برتر شد و در لیگ قهرمانان آسیا هم به مرحله دوم رسید. در ادامه سرخپوشان نتوانستند پول رضایت‌نامه او را پرداخت کنند و سپاهان موفق شد گوی سبقت را برباید و با باشگاه پرتغالی به توافق برسد. هیچ نکته تاریکی در ماجرای مغانلو و پرسپولیس و هوادارانش نیست که بخواهد منجر به این واکنش از سوی مغانلو شود که بخواهد پست‌هایی که با لباس پرسپولیس داشت را پاک کند تا دلخوری‌اش را به نوعی نشان دهد.

شهریار، مخالف سرسخت "شهریار"/ کاری که پدرو و مسی هم انجام ندادند

تنها دلیلی که می‌توان برای این کار پیدا کرد این است که مغانلو با توجه به حواشی زیادی که بین هواداران ۲ باشگاه پرسپولیس و سپاهان وجود دارد؛ برای اینکه دل هواداران تیم جدیدش را به دست بیاورد؛ دست به چنین کاری زده است. این یعنی نسبت به هوادارانی که ماه‌ها تشویقش کردند و حمایتش کردند و در چند هفته نخستی که پایش به گلزنی باز نشده بود بی‌اهمیت بود و حالا قهرمانِ زنده را در آغوش گرفته است.

مغانلو رفتاری را از خود بروز داد که در فوتبال حرفه‌ای دنیا هم مثلش را نمی‌بینیم. پدرو رودریگز، بعد از سال‌های بسیار زیاد در یک انتقال جنجالی از رم به لاتزیو رفت. انتقالی که مطمئنا باعث می‌شود حواشی زیادی برای این مهاجم اسپانیایی به وجود بیاید چرا که به تیمی رفته که دشمن قدیمی و سنتی رم است. با این وجود پدرو هیچ یک از پست‌های اینستاگرامی‌اش با لباس رم را پاک نکرده است.

لیونل مسی نیز با وجود بی‌مهری باشگاه بارسلونا پست‌های دوران حضورش در کاتالونیا را پاک نکرد. دقیقا کاری که جیدن سانچو بعد از ملحق شدن به منچستریونایتد انجام داد و پست‌هایش با لباس دورتموند را حذف نکرد. چرا؟ چون این بازیکنان در درجه نخست برای خود، سپس برای باشگاه و هواداران تیم قبلی و همچنین برای تیم جدیدش و هوادارانش احترام قائل شده است و نشان داده از شخصیت باثباتی برخوردار است.

بازهم باید تکرار کنیم که رفتار مغانلو، پیش از هر کسی، بی‌احترامی به خودش بود. بی‌احترامی به روزهایی که در پرسپولیس درخشید و عملکرد خوبی داشت اما او آنها را پاک کرد و خط قرمز روی آنها کشید.

شهریار، مخالف سرسخت "شهریار"/ کاری که پدرو و مسی هم انجام ندادند

طبیعتا نام "شهریار"، همه را در درجه نخست به یاد "محمد حسین بهجت تبریزی" یا همان شهریار، شاعر پرآوازه تبریزی می‌اندازد. شاعری که خصلت اصلی‌اش در دوران زندگی پربارش، وفاداری‌اش بود. فارغ از طریقه زندگی، در اکثر شعرهای سروده شده توسط شهریار می‌توان رگه‌هایی از مهر، وفاداری و عشق را جستجو کرد. به طور مثال در این بیت، او نهایت احترامش را نسبت به عشق از دست رفته‌اش بیان می‌کند:

سال‌ها شد رفته دمسازم ز دست اما هنوز در درونم زنده هست و زندگانی می‌کند

با همه نسبان تو گویی کز پی آزار من   خاطرم با خاطرات خود تبانی می‌کند

انتظار اینکه شهریار مغانلو بخواهد برای همیشه در پرسپولیس بماند و یا نسبت به این تیم وفادار بماند، در دنیای حرفه‌ای فوتبال خواسته‌ای غیر منطقی است اما ای کاش شهریار به سان شهریارِ شاعر، کمی نسبت به گذشته و پیراهنی که بارها بر آن بوسه زد احترام می‌گذاشت و چنین کاری را انجام نمی‌داد. باید دید او بعد از ترک سپاهان هم عکس‌های حضورش در این تیم را حذف خواهد کرد یا خیر.

شهریار، مخالف سرسخت "شهریار"/ کاری که پدرو و مسی هم انجام ندادند

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 161
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 35
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    26 72
    به شما چه اخه
    • امیر IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      28 8
      اگر قرار به این حرف تو باشه اصولا هیچی به هیچکس ربطی نداره پیج مغانلو از تقریبا 600 هزار نفر الان رسیده به 320 هزار نفر در عرض کمتر 24 ساعت این تعداد انفالوش کردن
    • محمد IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      29 7
      اخلاق!!!
    • علی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      35 17
      سپاهانی دوزاری
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    64 29
    پرسپولیس یک تیم مردمی با ریشه است و شهریار مغانلو عددی نیست که هوادار از این کارش ناراحت بشه به زباله دان تاریخ پیوست
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      10 5
      ریشه میشه را ول کن تیمتون نتونست بدهی مغانلو رو بده سپاهان تونست و باهاش هم طی کرد باید عکساتو با قرمزها پاک کنی وگرنه نه از تسویه با پرتغالی ها خبری هست و نه خبری از قرارداد خب اونم مجبور شد گوش کنه . بازیکنان امروزی که فکر موفقیت تیمشون نیستن فکر موفقیت خودشونن همشون مغانلو هم یکیشون
    • مسلم IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      18 30
      کجا پیروزی تیم ریشه داره
    • ارتش سرخ IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      11 1
      اها پس طبق گفته ی شما سپاهان فقط به مغانلو گفته که باید عکس هات با لباس پرسپولیس رو پاک کنی!! اونوقت سروش رفیعی چی میشه؟!
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      4 7
      آره خب لنگ ریشه داره . من دیدیم لنگ یه پارچه ایه که عین قالی ریشه داره منتها قسمت پایینش نزدیک پاها نه بالاش که به کمر بسته میشه
    • ایران من IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      3 3
      پرسپولیس تیم دولتی است...تنهاترین تیم دولتی.بخاطر همین هم وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با خیانت و تبعیض و نابرابری، کمک کردند تا بازیکنانی غیر مجاز و در وضعیت محروم از خرید بازیکن تعداد ۷ بازیکن غیر مجاز گرفت و هییت فوتبال و سازمان لیگ هم قراردادشان را تایید کرد...کاملا مهندسی و حرفه ای...النصر به دا گاه عالی ورزش شکایت کرد و پیروز سد و حکم محرومیت پرسپولیس داره میاد.همراه خیلی از تبعات دیگه مثل سقوط به دسته پایین.استرداد جام و سلب قهرمانی لیگ و ...سرشکستگی هوادارانش
    • حمید IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      1 1
      درست میگی
  • 4489402228 IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    33 12
    اگر درخششی داشت به خاطر پرسپولیس بود ببینیم تو سپاهان چند مرد حلاجه
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      3 0
      چی داری میگی؟ بابا جون کلا جوانهای امروزی دست به طلاقشون خیلی خوبه . باشگاه فوتبال که سهله زنشونم طلاق میدن البته اگه از پس مهریه های امروزی بر بیان
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    7 13
    این همه آسمون ریسمون بافتی که چی...
    • keYhan king IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      9 1
      هیچی خواست بگه گذشته ات هرچی که باشه .باید بهش احترام بزاری. چه خوب ،چه بد_چه زشت ،چه زیبا .هرچی که هست باید گذشته خودتو بپذیری و بدونی الان که اینجا ایستادی در هر شرایطی که هستی ، باید گذشته ای رو که طی کردی و به اینجا رسیدی بپذیری. تو چیزی نیستی جز گذشته ات. اگه بد بوده ازش عبرت بگیر اگه خوب بوده راهتو ادامه بده . شخصیت و ثبات در نوع زندگی ،کیفیت و استاندارد های زندگی آدمو مشخص میکنه.وقتی دم از عشق دوران بچگی میزنی و با شور و اشتیاق وارد تیمی میشی ،حداقل به احترام گذشته ای که باعث شد در این شرایط قرار بگیری احترام بزار .بزرگوار بودن انسان در نوع رفتارش پنهان شده نه در زبانش. انسانهایی که با یک اتفاق از دنیایی به دنیایی دیگه پرت میشن بدون اینوه قواعد اون دنیارو بدونن همیشه با چالشهایی این چنین برخورد میکنن. در آخر یادی کنیم از شعر پر از فهم و ادراک پروین اعتصامی عزیز که "یا رب ،روا مدار که فقیر توانگر شود" داشتن لیاقت جایگاه با سخت کوشی بدست میاد و ارزش اون شرایط رو کسی درک میکنه که با تمام وجود برای اون موقعیت کوشش کرده. حاصل رنج و زحمت دیگران رو خوردن خوب نیست و اگه اینکارو کزدی حداقل قدر شناس این زحمات باش.
    • حسین IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      6 1
      شما اینهمه خوندی و متوجه نشدی؟ لابد فوتبالم اینجوری می فهمی
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    14 1
    بازیکنان پولکی
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    7 5
    مهم نیست
  • خودم IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    19 22
    خخخخ لنگیا همشون همینجورین دیگه تحویل بگیرین لنگیای عزیز این ۱ نمونشه خخخخ
    • عباس IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      4 0
      آره تورو خدا قائدی رو چی میگی پس اگه ما اینجوری هستیم پس چرا پسرتون واسه پول گذاشت رفت!؟دید تو کیسه هیچ موفقیت و جامی وجود ندارد
  • محمد IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    13 2
    آدم بی جنبه همین میشه دیگه
  • رضا IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    15 12
    رفتار مغانلو کاملا" رفتاری متعارف و مطابق رفتار خرفه ای در ورزش بوده، مقایسه رفتار مغانلو با مسی، قیاسی مع الفارق است ، مغانلو نیم فصل در تیمی بازی کرده ولی مسی دو دهه در بارسلون زندگی کرده، همه چیز را رنگی نبینید. زنده باد پرچم سه رنگ ملی.
    • حسن IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 4
      احسنت نیم فصل بهش بازی کرده انگار ده فصل بازی کرده
    • امیر ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      5 2
      درسته که یه نیم فصل بوده و کمتر از مسی در تیم بوده، اما مغانلو در پرسپولیس بزرگ شد وگرنه قبلش هیچی نبود پس نباید این کار را میکرد
    • Sasan IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 0
      دمت گرم
  • حمید رضا روغنی JP ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    12 2
    سلام من هم نظر با شما هستم اما چرا اینقدر نسبت به بازیکنانی که پرسپلیس می آیند یا میروند حساسیت ویژه دارید کم نیستند بازیکنانی که از تیمهای دیگر به پرسپولیس مآیند و همین نوع رفتار را دارند اما شما هیچگاه چنین مقاله بالا بلندی در رسای رفتاری چنین ننوشته اید شما بعنوان رسانه حرفه ایی نباید تعلقات رنگی خود را در کار دخیل دهید منصفانه و برابر به همه رخدادها نظر کنید یا حق
    • سعید IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      3 1
      جناب روغنی عزیز. مگه تو رسانه های انگلیس منچستر و برایتون. تو اسپانیا بارسا و وایادولید یا تو ایتالیا یوونتوس و کاتانیا رو به یک اندازه پوشش میدن؟ تیمی که فرضا 20 میلیون هوادار داره با تیمی که 50 هزار تا نداره چجوری میشه به یک اندازه پوشش داد؟؟ ی ذره منطق داشته باشید بابا.
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    7 2
    پول را عشق است ول کنید این حرفها را
  • دریکوند IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    21 33
    شما چرا این همه برای تیم سوگلی حکومت ناراحت هستید؟همش می گفتید سپاهان قراره چندصدمیلیارد بده که مغانلو را بخره ولی نهایتا با یک معاوضه براحتی مغانلو را گرفت.حالا چرا یک بار از رفتارهای زشت کنعانی زادگان که به تیم سابقش آن همه توهین کرد چیزی ننوشتید؟تبعیض در بلندمدت از هر کشور چیزی مثل افغانستان میسازه
    • قارون کُش IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      4 3
      جامعه ستیزی علامتی از ناراحتی روانی است و نیاز به درمان دارد. همچنین بی جنبگی علامت دیگری از ناهنجاری روانی است‌ پرسپولیس پرافتخار جنگیده و برده و دیگران با نامردی و مهمان کشی و ایجاد انفجار تلاش کرده این قهرمان را از پیشروی باز دارند اما ناکام مانده اند. جوانمردی تو خون بعضی آدما نیست و با توهین و زخم زبان به دنبال گشودن عقده های خودشونو. ضمنا قارون بازی باعث نابودی می شود و جمهوری اسلامی ایران به کوری چشم بدخواهان همیشه پر افتخار و قدرتمند می ماند.
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      14 0
      رفتار شهریار مغانلو عجیب نیست. پیش از این هم بازیکنای زیادی بودند که عکس های پرسپولیس و استقلال و سپاهان و فولاد و تراکتور و..پاک کردند. میدونی چرا؟ چون فوتبالیست های ما در حد شان طرفداران تیم های فوتبال رفتار می کنند. شان و رتبه ای پایین در جهان. از حمله و توهین به داور خارجی گرفته تا حمله به صفحه مسی و رونالدو و این اواخر حمله به صفحه همسر کورک والیبالیست لهستانی و توهین شنیع و دور از اخلاق به آن زن که در دنیا انعکاس داشت. حالا به نظر شما شایستگی این فوتبالدوستان با این اخلاق چیزی جز کلک ریا کاری فوتبالیست هست که یه روز قرمز میشن یه روز ابی و یه روز زرد و میلیارد میلیارد به جیب می زنن؟ تعصب و کوررنگی را کنار بزاریم و بهتر ببینیم که شان و حد فوتبال ما همینه
    • ناشناس IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      1 0
      دقیقا
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    12 5
    بیچاره از ترسش اینکارو کرده وقتی سپاهان بازیکن تیم بانوان خودش رو که گفته بود طرفدار پرسپولیسه اخراج میکنه یا اونهمه توهین و بی احترامی و نقشه برای هجمه به پرسپولیس از طرف سپاهان توقع دارید طرف نترسه و عکساش با پیراهن پرسپولیس رو پاک نکنه
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    18 4
    نون به نرخ روز خور
  • پرسپولیسی عهد بوق IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    10 4
    با این کر نسبتا زشت، پاهان هم نمی تواند روی وفاداری او حساب باز کندو حتما می داند که او با جدایی از باشگاهشان تصاویر سپاهانی اش را پاک خواهد کرد. مغانلو تو به کسی که بزرگت کرده توهین کردی و آینده خوبی را برات پیش بینی نمیکنم.
    • Ali IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      3 1
      تو پیشگویی هر کی خودش میدونه که باید چی کار بکنه نیاز به حرف های بقیه نداره من خودم پرسپولیسم ولی دلیل نمیشه چون اون رفته سپاهان هوادار ها هر چی میخوان بگن هر کسی برای آینده خودش و سر بلندی پدر و مادرش تلاش میکنه شهریار هم برای اینکه باشگاه پرسپولیس پولش رو نداد رفت انقدر هم بد و بیراه نداره
  • میثم IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 1
    فوتبال بیزینس است و مابقی مسائل در این دوره زمانه، فقط حرف است.
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 1
    سلام سال قبل به پرسپولیس نیامد و رفت پرتغال حالا یک کشور خارجی با این ایرانی داره ما بازی می‌کنه و پول در میاره. الان رفت سپاهان این کارها نشان میدهد فقط کاسب است بعداً نگویید طرف دار دو آتشه پرسپولیسی همین کافی است. به ما کمک کرد ولی پرسپولیسی نیست
  • محمد IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    12 6
    چرااون موقع که پرسپولیس بازیکنای سپاهان رو غر میزد اینقدر جلزو ویلیز نمیکردید
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 3
    یه ضرب المثلی هست که می گوین گرگدا معتبرباشد ازخدا بی خبرباشد الان ماجرای مغانلو ست فکرکرده ایشان تا ابد درسپاهان ماندنیه فراموۺ کرده میلیونها هوادار مشتاق ایشان بود که می توانست با یک خداحافی کوچک حداقل معرفت خود را بااین حرکت نشان ی داد۵۴۲۳
  • پوریا NL ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 7
    یعنی اینقدر مفلوک شدیم که شما بیاید باشگاه من و با سپاهانی که درامدزایی نداره، هوادار نداره، و اصلا وجهه یک باشگاه قدرتمند و تو اسیا نداره از حیث درامدی پایین بیاری و بگی سپاهان گوی رقابت و دزدید؟ شما یا داری فساد مالی کارخانه مردمی و دولتی سپاهان و که به باشگاه سپاهان حواله میلگرد رو داده لوث و عادی میکنی و یا خیلی اماتوری. مغانلو لیاقت نداشت و تمام. پرسپولیس فهمید ه که باید اول ارق بازیکن و سنجید و بعد براش پول هزینه کرد. پولی که هزینه میشه و خوب هم‌ پیشه ولی برای اهلش. در اخر سپاهان درامدزاییش کجا بوده که بیاد ۵۰ میلیارد پول مغانلو رو بده
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 0
    دوران تعصب گذشت فقط پول اصغر جوشقونی
  • عشقپولیس ⁦♥️⁩ IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 2
    اسم پرسپولیسه ک بزرگه ، شما کوچیکا هرکاری ام بکنین ب گرد پاش نمیرسین
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 0
    فوتبال حرفه ای شده، عشق و علاقه به تیم ها و بازیکنان یا مربیان فقط برای هواداران هست نباید انتظار داشت اشخاص درگیر در متن فوتبال به این موارد وابستگی یا دلبستگی داشته باشند، این تفکر در ایران اشتباه هست، که چون بازیکنی یه بار پیراهن تیم را پوشید باید تا اخر در این تیم بماند
  • من یک لنگی هستم IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    3 4
    رفتن این ما لنگیا رو بد سوزوند.
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    4 0
    یعنی پرسپولیس همه رو میاره ادم میکنه بعد میرن
  • Mmd IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 0
    این همونی نبود که گفت مفتی بازی میکنم پس چیشدیا اینکه بقیه اوناهم که آپارتمان میفروختن تا بیان پرسپولیس بازی کنن مثل همینن
  • دانیال IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 0
    البته شهریارفقط نیم فصل بازی کردبرای پرسپولیس وپرسپولیسی نبوده که نخوادعکسهاراپاک کنه
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    5 3
    همین کار رو برعکسش رو سعید آقایی . شجاع خلیل زاده و مهدی شریفی انجام دادن شما هیچی در موردش نگفتید تا کی میخواهید به اصفهانی ها شما تهرانی ها دشمنی کنید تریبون دستتونه هر چی میخواید میگید و می نویسید
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      0 0
      دمت گرم گل گفتی
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    5 2
    وقتی مهدی شریفی که از بچگی توی سپاهان بازی می کرد و با اسم سپاهان بزرگ شد رفت پرسپولیس تمام پست های با لباس سپاهان یا مربوط به سپاهانش رو پاک کرد چرا اون موقع هیچی نگفتی مشرق نیوز ای رسانه ی بی طرف!
  • حسن IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 2
    شهریار مغانلو بااین کار اعتبارفوتبالی خود راازدست داد دیگر هوادارن پرسپولیس اورابه عنوان خائن صدا میزنند بااین کارش چهل میلیون هوادار رادشمن خود کرد اسم شهریار برازنده تونیست چون حزب باد هستی اگرمسی هم بشوی جای دردل هوادارن پرسپولیس تاابد نداری خائن ازکجا به اینجا تیم ملی رسیدی لقب خائن مبارکت ککککک ثثثثثث ففففففف اااااا تتتتتتتتت
  • مهدی طارمی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    4 1
    عالی
  • احمدی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    3 5
    واقعا اوج بی اخلاقیه، تو با پرسپولیس رشد کردی وگرنه نام و نشانی نداشتی
  • س DE ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    7 8
    اگر این کار رانمی کرد سپاهانی ها هر اتفاقی که به ضرر انها میفتاد میگفتنداز سوی پرسپولیس ما ضربه خوردیم اخه سپاهانی ها مردانگی ندارن با کارهایی که در این جندسال کردن
    • ار جی ان IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      2 0
      تو مردی هتمن
    • نادرقلی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      2 2
      من سپاهانی نیستم اما تیم ذوب آهن و سپاهان وجدانا باغیرت هستند اینو از کجات درآوردی شما لنگی بیرون ایران رفتی لنگ میزنی
  • مهسا IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    15 5
    وقتی ی نیم فصل یه نفرو آدم حساب می‌کنی نتیجش میشه این
  • شما متلب ننویس IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    8 7
    نویسنده متن به وضوح پرسپولیسی بودنش رو سابت کرده و جوری میگه که انگار نمیتونه داخل سپاهان گلزنی کنه
    • حمید IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      1 1
      شما برو شکل صحیح کلمات را یاد بگیر بعد نظر بده
    • مری IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      1 3
      ت اول یاد بگیر مطلب و ثابت رو چجوری می نویسن بعد بیا حرف بزن
    • amir.abbas IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      1 0
      دوستان عزیز، اصلا بحث اين حرفا نیست که‌ بخاطر پول یا ترس از باشگاه جدید و اين جور حرفا!یه فوتبالیست خوب وقتی که‌ تو تیمی بازی میکنه و ازش حقوق میگیره و تو فضای مجازی هم عکس و نوشته میزاره،وقتی به تیمی دیگه ميره چرا بايد پست ها و عکسایی که‌ گذاشته پاک کنه؟تو درجه ی اول اينا خاطرات یه بازیکنه. فرقی هم نمیکنه تو چه تیمی بازی میکرده و الآن کجاست!اینهمه بازیکن تو دنیا تیمشون رو به هر علتی عوض کردن.ببینید آیا همشون عکسای تیمای قبلیشون رو پاک کردن؟مطمئنا نه.شاید معدود بازیکنی پاک کرده باشن که‌ اونم چون با دلخوری از تیم و باشگاهشون رفتن.پس قبول کنید که‌ رفتار اين بازیکن زشت‌ بوده‌ و اصلا هم بحث تیم خاصی نیست. اين شخصیت آدمو نشون میده. ملیتشم فرقی نداره که‌ ایرانی باشه يا خارجی.این خبر هم چون واقعا مهم بوده براش نگارش شده از یه مسئول توی یک رسانه. خواهشا منطقی باشیم نه رنگی و کوته فکری... یا حق
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    8 0
    از همه اینا خنده دارتر هواداران فوتبالی هستن که خودشونو علاف اینها میکنن
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      2 0
      والا به خدا اسکل شدیم دیگه
    • رضا IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      2 0
      دقیقا همینه
  • عباس IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 2
    یک بازیکن تازه به دوران رسیده
  • علی IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    3 0
    حالا چرا اینقدر کشش دادی با چند جمله هم می‌تونستی این موضوع کم اهمیت رو پوشش بدی
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 2
    درود بر سپاهان و سپاهانی
  • بی نام IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 2
    معلوم شد موغانلو هم فقط دنبال پوله تو سپاهان میشه مثل تیمه پرتغالی مجبور میشه بره تو یه تیم دیگه امسال برا مغانلو ساله خوبی نمیشه حیف که از پرسپولیس رفت خودشو خراب کرد تو از پرسپولیس به تیم ملی رسیدی یادت که نرفته الانم از تیم ملی خط میخوری انشالله
  • ح DE ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    4 3
    میتونست با گذاشتن پستی از طرفدارهای پرسپولیس وهم تیمی هایش که باعث برگشت دوباره به اوج شدن با کمال احترام یاد کنه واین نمک نشناسی شهریار مغانلو را میرساند متاسف هم چین بازیکنی هستم
  • CA ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 0
    قدیمترها ۲۰ تا بازی طول می‌کشید که اسم طرف از این فوروارد جدیده بشه مغانلو، بعد بیستا گل تو بازی حساس میزد اونوقت میشد شهریار. الان نیومده اسم و لقب دارند بین تماشاچی ها. همین میشه.
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      5 1
      عامو خیلی پرتی، اسم کوچک مغانلو شهریار هست نه اینکه کسی لقبی داده باشه بهش!!!!!!!!!!!!!!!
  • پاسخ IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 3
    سلام. پرسپولیس آورد آدمش کرد. از پرسپولیس رفت آدمیتشم رفت.
  • پرسپولیسی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 1
    گور پدرش اینا سگ در باشگاه بزرگ پرسپولیس هم نیستن با این اسم و‌دماغ مسخرش
  • مهدی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 2
    از یه لنگی انتظار بیشتری نمیرفت... واقعا خنده داره...
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 0
    پول یا مفت بار کج
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    3 2
    مکتب لنگ خخخخخخخخخ
  • ۴۴۴ IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    3 2
    چی میشه گفت واقعا
  • احمد IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 4
    دستت درد نکنه که واقعیت هایی از کل فوتبال را بیان کردی ،بخصوص با مثال هایی که در فوتبال دنیا و اروپا بیان نمودی بسیار عالی بود ،بحث طرفداری از یک تیم خاص نبود فقط قصد بررسی بخشی از فرهنگ فوتبال و ورزش در کشور ماست ،که به مذاق بعضی ها خوش نیامد ،چرا که تا نظری بیان می‌شود، سریع مچسبوننش به تیمی که طرفدارش هستند.البته حرف بی ربط زیاده نباید توجه کرد
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 0
    مجبورش کردند کینه شتری از پرسپولیس دارند
  • پرسپولیسی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 0
    پرسپولیس به این خوبی را ول کرده رفت سپاهان واقعاً که
  • سولماز IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 1
    پرسپولیس همیشه قهرمانه نیازی به همچین بازیکن بی شخصیتی نداره همین بهتر که رفت با پرسپولیس معروف شد با سپاهان میره زمین.داداشم خلایق هر چه لایق لایقت پرسپولیس رو نداشتی
  • منصور IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 1
    اولا از همون ابتدا مغانلو پرسپولیسی نبود. ثانیا در فوتبال ایران و شاید دنیا این رسم وجود داره که به خاطر احترام به تیم جدید پست های تیم قبلی پاک میشه. در ضمن در فوتبال حرفه ای یا اصلا زندگی مدرن عاشق بودن مفهومی نداره. تنها پول است که حرف اول و آخر را می زند.
  • عشق سپاهان IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 2
    سپاهان یک تیم مردمی وخوب و قوی است الان با شهریار بهترین میشه
    • پرسپولیس IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      3 0
      هیچ وقت کسی فکر نمی کرد چنین کاری کنی درسته گل های خوبی برا پرسپولیس زدی ولی نباید این کارو میکردی ما فکر کردیم واقعا تو بازی کن عالی هستی اما واقعا خودت نشون داری که چجوری هستی
  • قاسم IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    2 2
    معرفت در گرانیست که به هرکس ندهند.. پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهند.. در کمال بی ادبی و بی اخلاقی از هواداران وتیمی که محبوبیت و امادگی رو بهش مدیون هست ابن کار زشت رو انجام داد.‌.. پرسپولیس است که ماندگار است با افتخار نه امثال این بی ادب ها
  • عباس‌ محمدی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    دوران عرق باشگاهي گذشته‌ باید تواین فرصت کم بتونی پول دربیاری اونای که تو پرسپولیس واستقلال می مانندوازاین فرصت ها استفاده‌ نمی کنند چند سال بعد به غلط کردم می افتنند
  • ناصر IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 0
    اگه حالا مونده بود تو تیم حکومتی که خیلی مرد شریفی بود.....اب را بریز اونجا که میسوزه
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 0
    پول مهمترین اصله زندگیه وبس
  • خ IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    حالا بذار بره سپاهان برین متوجه میشه چه اشتباهی کرده
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 1
    اینم فهمید لنگ عاقبت نداره
  • محسن IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    عیب از مغانلو ودیگران نیست عیب از پرسپولیس، هست که بازیکنان فراموش شده یا بی نام ونشان را پرورش، داده واینگونه نزدش را میدهند
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    کار حرفه ای کرد مسی فرق میکرد بزرگ تر از پاریس هست اما شهریار باید پاک میکرد و اینکه شهریار کلا تراکتوری هست بخاطر پول خوب رفت پرسپولیس
    • علی اصغرنادری IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 0
      چون واقعاپول وزوربخاطرآقای سلطانی خرتواین چندسال فقط توپرسپولیس بود
  • حمید IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    شما افرادی را مثال زدید ،که این آقا ،انگشت کوچیکه اونا نمیشه. مسی را با مغانلو مقایسه کردن مثل ،مقایسه اقیانوس ارامه با یه استکان آب . پس واسه این ظرفیت ،این کار خیلی دور از انتظار نیست.
  • امیر IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    به نظر من شما خودتان یکجانبه قضاوت میکنید کسی که نیم فصل برای تیمی بازی کرده این حق و داره که این کار و بکنه لابد شما انتظار داشتی ایشون تا آخر عمرشون عکسشو با این تیم نگه داره با این چرندیات هواداران را امثال مثل شما به حاشیه میکشانید
  • لنگیا مافیا ترین تیم ایران IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 0
    چطوریه سعید آقایی که آمد تو لنگ و تمام پستا و عکس های مربوط با عوامل و کادر و بازیکنان سپاهان بود را پاک کرد را چرا هیچا نشر ندادید و بزرگ نکردید اگه پاکش کن نمی کرد فحش و زورش و تهدید به مرگ حمله به خونه و ماشینش می کردید تا پاک کنه بعد یه بازیکن که ۶ ماه تو لنگ بده و با تصمیم خودش و عشق و تعصب خودش را نسبت به تیم سپاهان به هواداری سپاهان نشان داده کجاش عیبه عیب آنجاست که شما هواداری لنگ به بازیکنی که تو موقعیت حساس بازی براتون گل زنی و پاس گل داده و امتیاز جمع کرده فحش میدید و بی حرمتی میکنید مگه ما به سعید آقایی فحش و تهدید به مرگ امثال هواداری لنگ کردیم واقعا براتون متاسفم با این کوتاه مغزی و فکری تون لیاقت شما هواداری هوچی گر همون لنگه
  • ScarFace IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    بسیار تحلیل خوبی بود
  • Salim IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    گر هنرمند از اوباش جفایی بیند تا دل خویش نیازاردو درهم نشود سنگ بدگوهراگرکاسه زرین بشکست قیمت سنگ نیفزایدو زر کم نشود.
  • علی خانمحمدی IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    حاضرم شرط ببندم که درسپاهان افت شدیدی خواهدکردوبه سپاهان ازخریدش پشیمان خواهدشد مغانلو با کمک بازیکنان پرسپولیس مغانلوشد
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    3 0
    امان از قضاوت ما مردم تا وقتی که یادنگرفتیم این همه دیگران رو قضاوت نکنیم که بقیه هم سودشو ببرن،محاله پیشرفت کنیم حداقل عفت کلام رو رعایت کنیم آدم به چشماشم نمیتونه اعتماد کنه چه برسه به چیزی که ندیده ونشنیده درموردش نظرمیده
  • سعید IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    خودمون بزرگش کردیم مهم نیس مطمعنا جانشینش از اون خیلی بهتر کار میکنه
  • شاه کیهان IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 3
    مغانلو اگه قهرمان جام جهانی هم بشه دیگه جایی در پرسپولیس نخواهد داشت.باید قدر شناس زحماتی که کادر فنی برای احیای دوباره اش متحمل شد،میبود اما متاسفانه اینکارو نکرد .شاید دستور مدیر عامل بوده یا هر چیز دیگه اما میتونست این شادی وصف ناشدنی که تو تصویر هست رو انجام نده. میتونست خیلی عادی عکس بگیره با اینوه اعتقاد دارم مدیریت سپاهان تمام فکر و ذکرش این شده که با اعصاب هواداران پرسپولیس بازی کنه و با ضعیف کردن پرسپولیس بتونه قهرمان لیگ بشه . اما هواداران چند میلیونی پرسپولیس میتونه چون سیلی خروشان باشگاه سپاهان رو با تمام ارکان و اسنان از بیخ و بن بکنه طوری که انگار اصلا وجود نداشته. سپاهان برای اینکه دوباره خودشو مطرح کنه داره دست به اعمالی میزنه که حتی اعراب نیز اینوارو با باشگاههای خارج از کشور انجام نمیدن چه برسه به تیم رقیب لیگ سراسری .
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    برای این به اصطلاح بازیکنان فقط پول مهم هست رنجش دل هواداران ساده دل تیم ها که با شور و شوق اونها رو تشویق می کنند مهم نیست الان فضای مجازی اومده ، سالها قبل بازیکنان زیادی بودند که بخاطر پول بیشتر از استقلال به پرسپولیس و از پرسپولیس به استقلال می رفتند و اصلا هم هواداران براشون مهم نیست پس خودتون صرف رشد این افراد نکنید کلا همشون از توی دلتون آنفالو کنید
  • فرهاد IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    3سال50میلیارد و درضمن100درصد قبل از قرارداد مدیران سپاهان تاکیدکردن که بایدپستهاش با لباس پرسپولیس و پاک کنه چون واقعان هواداران سپاهان از تیم پرسپولیس خوششان نمیاد دلایلش و هم همه میدونن چرا،ولی به نظرمن اگر یک بازیکن مثلان از استقلاال به پرسپولیس هم بره نباید به گذشته اش و محبت هواداران تیم سابقش پشت پا بزنه،
  • فرهاد IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    3 0
    وراستی یک مطلب مهم دیگر شما برای همه بازیکنانی که ازتیمهاشون جدا میشن و چنین رفتاری میکنن این همه روش مانوورمیکنید!؟ رفتارشما نشان میده که دوست نداشتین مقانلوبره تیم سپاهان ولی اگر مقانلو با همین شرایط مثلان به نساجی میرفت این همه بهش نمیپرداختین،به نظرمیاد شما عاشق پرسپولیس هستین و تعجب اورتراینکه با این حرفهاتون نشون دادین که دوست ندارین سپاهان تو لیگ افتخارات دیگری کسب کنه،
  • محمد IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    2 0
    چرانمیگید پرسپولیس توسط مغانلو به قهرمانی رسید ؟
  • امیر IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    پرسپولیسیها شهریار راآنفالو کنید
  • احمد IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 1
    خیلی نامردی آقای مغانلو اگر پرسپولیس نبود تو هم الان اینقدر پیشرفت نکرده بودی بچه سوسول
  • علی IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 2
    این اسم درست کرده به خاطره پاس گلهای مهدی ترابی وحیدامیری امیده عالیشاه کمال یااحمد بود
  • مهدی IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    کارش حرفه ای نبود بهتر بود همه چیز بابت انتقالش از خودش رد می کرد پرسپولیس همیشه بازیکنان راکه جایگزین کرده عالی بازی کردند
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    تازه معلوم شد آدم بی اخلاقی و بی لیاقتیه
  • احمد IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    2 0
    آدم عکس لنگ به چه دردش می خوره خوبه پاکش کرده
  • سیاوش IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 2
    زنجانیه دیگه
  • یه پرسپولیسی US ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    نمک نشناس
  • حسن درویشی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    خیلی بی انصافی حداقل خدا حافظی میکردی تا مثل دیگر بازیکنای که زحمت زیادی کشیدن رفتن قابل احترام باشی الان طارمی وقتی گل میزنه انگار برای پرسپولیس میزنه از بس خوشحالی داره واقعآ کار بدی کردی
  • سپیده IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 2
    بخاطر فرصت هاوارزش هایی که پرسپولیس و یحیی بهش دادن به اینجا رسید چطور تو لیگ پرتغال هیچ پخی نبود،بی صبرانه منتظرم ببینم تو سپاهان چکار میکنه،واقعا نشون داد که اخلاق حرفه ایی نداره
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 0
    پرسپولیس خیلیا رو بزرگ کرد‌...
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    2 2
    کیسه کشا خوب از مال مغانلو بالا میرن فقط بپا نیشتون نزنا
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      3 1
      لنگی همونجور که شماها از مال مغانلو بالا رفتین و بدجور نیش خوردین و الانم داری جلز ولز میکنین مغانلو رفته سپاهان چه ربطی به استقلال داره؟
  • علیرضا محمدی IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    2 2
    اومده سپاهان تا سرورتون باشه
    • ابی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      2 0
      بازیکناهافوتبال مثل افتاب پرستن هرجاپول بیشتری باشه همون رنگیین
  • هاشم IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    لطفابه عقایدهم احترام بذاریم این آقانمیخوادهمزمان درسپاهان دلبستگی های پرسپولیس نام ونانش راشبهناک کندومیخوادفقط بایک دنیای زردارتباط عاطفی داشته باشدکاری که فردااگه ازسپاهان هم بروددرهرتیم دیگرتکرارمی کندومن شخصاازاین کارایشان نه تنهاخرده ای نمی گیرم بلکه تحسین هم میکنم چون ایشان الان پای تعهدووجدان واخلاق ایستاده نه علاقه وعاطفه واحیاسات هیجانی زودگذرشماهاهم زیادحساس نباشد.الله اعلم
  • محمد ۶۶ ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    آدمای ضعیف شخصیت شون رو روز موعود نشون میدن منکر بازی های خوبی که برای تیم بزرگ پرسپولیس انجام دادی نیستیم ولی با این کارت نشون دادی چقدر بزدلی
  • محمد ۶۶ ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    آدمای ضعیف شخصیت شون رو روز موعود نشون میدن منکر بازی های خوبی که برای تیم بزرگ پرسپولیس انجام دادی نیستیم ولی با این کارت نشون دادی چقدر بزدلی
  • محمد IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    سلام متاسفا از کوزه همان برون تراود که در اوست وقتی مربی یک تیم چون برادرش را از کادر فتی بیرون می اندازند می رود وسروصدا می کند دیگر از بازیکن چه توقعه ای نی شود داشت
  • تهرانی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    آقا دلش خواست از یه تیم حکومتی بره به یه تیم صنعتی مردمی
  • kamran IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    مغانلو باید افتخار کند نیم فصل در پرسپولیس بازی کرده،این حرکت از آدم های نمک نشناس بعید نیست.مغانلو عددی نیست،مثل اینه موش را با موشک مقایسه میکنید.پرسپولیس ....
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    داری چی و تحلیل میکنی اینم یه ایرانی دیگه فرهنگ هواداری وغوتبال داره ازش انتظار داری پول وپله بهش بده هر کاری میکنه هر قدر هم تعصبی و بی منطق بخوایم بگیم ایرانی با تمدن با اصالت رفتار خودش گویاست چند تا مثال بزنم تا اون رگ عصبیت وعربیتت گل نکنه وفخشم ندی
  • ایلیا IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    مغانلو عددی نیست که بخواد دل هوادارای پرسپولیس و بشکونه
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    بابا دعوا نکنین شاید زشت افتاده بود
  • عشق سپاهان IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 1
    مگه بنگر وسید جلال وشجاع که از سپاهان رفتن همین کارو نکردن شما لنگیا عادت به هوچی گری دارید
  • رضا مرادی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 0
    باید بگم پرسپولیس بزرگتر از این حرفاست که یکی مثل این بخواهد خشه ایی به بازی آن وارد کند هر کسی نمیتونه در این ابر باشگاه آسیا ماندگار شود مثل بازیکنان بزرگی آقای حسینی و .......‌‌‌‌‌‌ مطمئنا فصل بعد اگر تیم های رده پایین صد هزار تومان بیشتر بهشون بدهند با آنها قرار داد مینده
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    هر کی به ناحق از پرسپولیس میره یه بلایی سرش میاد مث بشار ، شجاع، علیپور ، نورالهی که البته نورالهی هنوز سرنوشتش معلوم نیست ولی بد کاری با پرسپولیس کرد هی می گفت اولویت اول من پرسپولیس کو پس البته بعضی ها به حق رفتن مث طارمی و کنعانی
  • مسعود IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    من نمیدونم نویسنده این متن کیه و چرا اینقدر خود شیرینی کرده....انشالله ک برات نان کنه اینجور چاپ لوسی..... اما باید بهت بگم ک تو ایران کلا ادمامثل افتاب گردون هستن نمونه زیادی هم هست سید جلال محسن بنگر جلال اکبری محمد نوری و..... اخری هم مهدی شریفی وسعید اقایی اقای نویسنده اگه متن منو خوندی بدان ک مردم دیگه گول نوشتن امثال تو را نمیخورن وخیلی اگاه هستن پس یجوری دیگه فکر نون خوردن باش انسانم ارزوست
  • ابی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    پیروزی یع سوخوم
  • Reza IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    خلایق هرچه لایق از اولم لایق پر افتخار ترین تبم آسیا نبود
  • سجاد DE ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    ففط بی شخصیتی خودش و ثابت کرد مطمئنم ک دوباره با این کاری ک کرد محو میشه دوباره میشه همون بازیکن بی توجه و نیمکت نشینی ک بود.پول شیرینه ولی ن ب هرقیمتی
  • احمد صفاری IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    وقتی بازیکن هندبال سپاهان اونم بانوان فقط میگه پرسمولیسیه اخراجش میکنن قطعا به فرهنگ غلط باشگاه سپاهان برمیگرده
  • شارون IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 0
    شعر نگو بابا یارو رفته تیم دیگه،،،پیروزی رو دیگه چیکار داره،،،تا عکسشم نگه داره،،،هر تیمی بازی کنی اون تیم عشق طرف هست،،
  • پیمان IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    آدم بی ذات همینه
  • مصطفی IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    مگه پرسپولیس چهار تا جام قبل وبا مغانلو به دست آورده بود آنقدر مرد باید باشی که بدونی پرسپولیس یعنی پنجاه میلیون هوادار وتیم سالار پرسپولیس اونوقت ارزش عکس با لباس بهترین تیم ایران رو می دونی این تیم پرسپولیسه که به تو ارزش داد مغانلو *حالا تو عکسهای تیم 50 ملیون نفری رو با چی عوض کردی از کوزه همان تراوشت که درون اوست پرسپولیس یعنی همدلی تا جام بعدی با مغانلو یا بی مغانلو
  • سجاد IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    نام پرسپولیس است که میدرخشد،بازیکن که میاد و میره
  • محمد AE ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    فردا که پیر شد میشه اسطوره لنگ
  • ناشناس IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    خدا نکند که گدا معتبر شود ....
  • اصغر IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    سلام من کارگر صنایع فولاد استان چهارمحال و بختیاری هستم . که هیچ ربطی به استان اصفهان و باشگاه ثروتمند سپاهان ندارد . ولی کارخانه ای که شش ماه به ما حقوق نداده . اسپانسر تیم متمول و ثروتمند سپاهان است . و تمام عایدی و منافع کارخانه در جیب مدیر عامل و بازیکنان این تیم است . اسم این تیم خون کارگر خوار چیست مردمی یا ستمگر . خطاب به تک تک بازیکنانی که در سپاهان هستند . حق من و خانواده ام در جیب شماست . حرومتون . حرومتون حرومتون . واگذارتون به خدا
  • منتقد IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    بی غیرت مثل شهریار بی غیرتی با تو معنا می گیرد ای مغان تو سپاهان جواب نمی دی زود حکم اخراجت صادر میشه
  • سینا IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    من نمیخواستم جوابی به این مطلب بدم. ولی خدایی این همه ادم اومدین زیر این مطلب چیزی نوشتینه. همتون علافین مگه؟. ما کسایی مثل علی کریمی، کریم باقری ،علی دایی ، مهدوی کیا ، طارمی و خیلیای دیگه داشتیمه . مغانلو که عددی برا پرسپولیس نیست که خیلیا اومدنه گفتنه فلاته بهمانه. اصلا چنین ادمایی رو نباید حتی خبرهای درموردشون رو خوند. چه برسه درموردشون نظر داد خدایی مهدی عبدی یه سرو گردن از شهریار بالاتره. کسایی مثل شهریار اصلا جایی در پرسپولیس ندارن. به خدا قسم من از روز اول از این بازیکن خوشم نمیومد و خوشحالم که از پرسپولیس رفت
  • آریا IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    خیلی جالبه عضی ها حتی از نام پرسپولیس کبیر هم ترس دارن .بهش میگن پیروزی . عیزم پیروزی هم پرمعناست. اصن تو هرچی میخای بگو بهش. مهم اینه که مدت هاست زیرش داری دست و پا میزنی 😀😀😂
  • پرسپولیس IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    پاک نمیکردی و در دل هوادران پرسپولیس جا داشت با این کارش توهین به شخصیت خودش است وگرنه پرسپولیش ریشه ای در زمین دارد که اصلا مهم نیست
  • چیروونچی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    این یعنی ب ی ح ر م ت ی به قرمز‌نشینان پایتخت نیست، خودتان قضاوت کنید ، شهریار اسبق پرسپولیس میتونستی هیچ عکس العملی از خود این‌دوران طی کنی.
  • پریا US ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    تور خدا این بازیکن و با لیونل مسی مقایسه نکن ، این بازیکن ها چه در اخلاق و چه در زنین و ..‌. انگشت کوچیکه پای لئو مسی هم ننیشن ، لئو همیشه در قلب هواداران بارسا زنده است ❤
  • صمد IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    پرسپولیس بازم قهرمان میشه،میدونیم که خیلی از تیم ها حتی برای زدن پرسپولیس حاظر به وطن فروشی شدن،که این امر ثابت شد،شب می رود و روسیاهی بازم به زغال می ماند
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    ذات بدنیکونگرددچون که ازبنیادش بداست اینهاهمش کاردلال توایران همه چی شده دلالی دلالی یعنی لقمه حرام که ازنتفه حرام بدتره
  • مهرداد کفشگری IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    اینا جوجه هارو بزرگ نکنین با این حرفا این همه بزرگان تاریخ فوتبال تو پرسپولیس بودن و یه روزی رفتن ولی ما هر روز قدرتمندتر شدیم مقصر هواداران هم هستند که قبل از اینکه طرف جنبه شو نشون بده ازش اسطوره میسازن
  • ایران بزرگ IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    من فقط میام کامنت کیسه کش ها و شله زردها رو می خونم و از حجم بالای سوزش از زیر پرسپولیس ماندنشان لذت می برم . بسوزید بسوزید از این عشق بسوزید
  • سیاوش IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    خوب کاری کرده فقط این مونده که بگین هر بازیکنی که میخواد بره دستشویی باید پرچم پرسپولیس هم ببره
  • Sabz94 IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    شهریار پرسپولیس پکیده را قهرمان کرد حالا دارند پررویی میکنند دوست داشته عکسهای دوران نخست را پاک کنه
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    خوب شما باید ببینید اصالت و طرف چقدره از آدمهای پشت کوهی و تازه بدوران رسیده چه انتظاری دارید؟
  • پرسپولیس IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    رونالدو با اون رونالدو گریش تیمشو ول نکرد چون عاشقانه تیمش رو دوست داشت شهریار از اولم مرد موندن نبود
  • بنده خدا IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    آخه مغانلوچکارکنه وقتی پرسپولیس نتونست پول باشگاه پرتغالی بده خودش دلش باپرسپولیس بودولی ازنظرمالی نتونست باشگاه قبلیش راراضی کنن درموردحذف عکس هم همه مامی دونیم که ساکت چه جورآدمی هست صدرصدازش خواستن اینکاربکونه اگرهم انجام نمی دادموردغضب قرارمیگرفت نمونه آن آن بازیکن خانوم ساکت باهاش چکارکرد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس