کد خبر 1264980
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
ثبت رکوردی جدید به نام رونالدو و منچستریونایتد

برنده پنج توپ طلا با بازگشتش به منچستریونایتد رکوردی جدید برای خود و این باشگاه به ثبت رساند.

به گزارش مشرق، باشگاه منچستریونایتد جمعه شب به طور رسمی خبر از توافق با باشگاه یوونتوس برای انتقال کریستیانو رونالدو به جمع شیاطین سرخ خبر داد، خبری که به همراه انتقال لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن، یکی از اصلی‌ترین نقل‌وانتقالات تابستانی جاری بوده است.

کریستیانو رونالدو که افتخارات فردی و تیمی زیادی در دوران حرفه‌ای‌اش کسب کرده و رکوردهای زیادی نیز به نامش رسیده است، با قطعی شدنش بازگشتش به جمع شیاطین سرخ هم یک رکورد جدید از خود برجای گذاشت.

پستی که منچستریونایتد در شبکه اجتماعی «توئیتر» درباره بازگشت رونالدو به این تیم منتشر کرد ۱.۹ میلیون لایک (پسندیدم) خورده است و همین پست باشگاه منچستریونایتد در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» بیش از ۱۲.۶ میلیون لایک خورده است که این یک رکورد در هر دو شبکه اجتماعی برای پست یک تیم ورزشی به شمار می‌رود.

روز گذشته شبکه تلویزیونی «‌ESPN» گزارش داده بود؛ اعلام خبر رسمی بازگشت کریستیانو رونالدو به جمع شیاطین سرخ باعث رشد ۸ درصدی ارزش سهام باشگاه منچستریونایتد شده است که رقمی در حدود ۲۵۰ میلیون یورو می‌شود.

برنده پنج توپ طلا در سه فصل حضورش در یوونتوس در ۱۳۳ بازی ۱۰۱ گل به ثمر رساند و به این تیم برای کسب دو قهرمانی در سری A و یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا کمک کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین حاتمی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    0 0
    همش فرمالیته است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس