کد خبر 1265383
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

اگر قصد دارید برای خودتان یا مهمان‌تان تجربه یک سفر لاکچری و شیرینی را در تهران داشته باشید، باید در انتخاب محل اقامت دقت زیادی به خرج دهید. در این مقاله، رهی نو همراه‌تان است تا با کمی تهرانگردی، هتل‌های لوکس تهران را نشان‌تان دهد. ستاره‌های هر هتل با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که به خودش اختصاص داده است یکی از بهترین ملاک‌ها برای انتخاب آن‌ها است. اتاق های هتل‌هایی مانند هتل نووتل تهران، هتل آزادی تهران، هتل استقلال تهران و... علاوه بر ظاهر لوکسی که دارند، امکانات ویژه‌ای در اختیار مسافران می‌گذارند که آسایش و آرامش مفرحی در زمان اقامت‌ برایتان ایجاد می‌کند.

 هتل آزادی تهران: هتل پنج ستاره آزادی در بزرگراه شهید چمران تقاطع اوین و در نقطه تلاقی شاهراه های اصلی شهر و از نظر دسترسی در بهترین شرایط قرار دارد. امکانات هتل شامل: پارکینگ، تاکسی سرویس، اجاره ماشین، خدمات تور، اتاق سیگار، اتاق عایق صوتی، قنادی، مرکز تجاری، اینترنت، تلویزیون، ماهواره، گشت نیم روزی، رستوران بام، کافی نت، کافی شاپ، استخر روباز و سربسته، سونای خشک و بخار، جکوزی، اسپا، پینگ پنگ، سالن ورزشی، آرایشگاه مردانه، خودپرداز، خدمات ویژه معلولین، لاندری، اتاق عقد، صندوق امانات، سالن همایش و ... می باشد. اقامت برای کودکان زیر سه سال رایگان است.

http://file.tesmino.ir/reportage/35491119/image_9417ddb8f057b92a0133e65f091f11c9ba4b6d1a.png

هتل پارسیان استقلال: هتل پنج ستاره استقلال در تقاطع بزرگراه چمران و ولی عصر قرار دارد. هتل در سال ۷۹ بازسازی شده و چشم انداز برخی از اتاق های آن کوه است.  خدمات هتل شامل: آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، آتلیه، آژانس مسافرتی، خدمات اداری، مرکز خرید، رستوران بام، کافی شاپ، تاکسی سرویس، صرافی، کافی نت، فضای سبز، زمین تنیس، استخر،سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، زمین ورزشی، سالن ورزشی، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، لاندری، اینترنت، صبحانه و یخچال است.

هتل اسپیناس پالاس : این هتل پنج ستاره در سعادت آباد و در نزدیکی بزرگراه یادگار امام قرار دارد. هتل در سال ۹۴ افتتاح شده و چشم انداز برخی اتاق های آن کوه است. امکانات هتل شامل : آسانسور، صندق امانات، فروشگاه، آژانس مسافرتی، خدمات اداری، مرکز خرید، گشت نیم روزی، رستوران بام، کافی شاپ، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، اتاق سیگار، کافی نت، فضای سبز، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، خدمات ویژه معلولین، اینترنت، تلویزیون، لاندری، صبحانه، یخچال و آب رایگان است. اقامت در این هتل برای کودکان زیر دو سال رایگان است.

هتل هما:‌ هتل پنج ستاره هما در خیابان ولیعصر و در نزدیکی میدان ونک واقع شده است. هتل در سال ۵۱ تأسیس شده است و امکانات آن شامل : آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، آتلیه، آژانس مسافرتی، خدمات اداری، مرکز خرید، رستوران بام، کافی شاپ، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، اتاق سیگار، صرافی، کافی نت، فضای سبز، زمین تنیس، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، خدمات پزشکی، زمین ورزشی، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، پارکینگ، خودپرداز، تهیه بلیط ، لاندری، صبحانه، یخچال ، بالکن و آب رایگان است . اقامت در این هتل برای کودکان زیر هفت سال رایگان است. شما می‌توانید رزرو هتل هما تهران را در رهی نو به آسانی و با سرعت انجام دهید.

هتل نووتل تهران:  هتل نووتل تهران نزدیک فرودگاه امام تهران است و برای مسافرانی که قصد تعویض پرواز دارند و نیاز به اقامتی کوتاه در نزدیکی فرودگاه دارند بسیار مناسب است. 

هتل ویستریا تهران: هتل پنج ستاره ویستریا تهران در سال 1398 در شمال تهران تأسیس شده است.

بهترین هتل های 4 ستاره تهران

 هتل هویزه تهران: هتل هویزه تهران با قدمت نزدیک به سه دهه در تقاطع خیابان آیت‌الله طالقانی و استاد نجات‌الهی در حال فعالیت می‌باشد. این هتل دارای 13 طبقه و 150 باب واحد اقامتی است که آخرین بازسازی آن در سال 1394 انجام شده است.

هتل بزرگ فردوسی تهران: هتل بین‌المللی بزرگ فردوسی در مجاورت بازار بزرگ و نزدیک به ایستگاه مرکزی متروی تهران و موزه‌هایی نظیر ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات، کاخ گلستان و سر در باغ ملی قرار گرفته است.

هتل آساره تهران: هتل آتریوم آساره یکی از مدرن‌ترین هتل‌های شهر تهران می‌باشد. دسترسی آسان به فرودگاه امام‌خمینی و مهرآباد و نزدیکی به مترو و جاذبه‌های دیدنی شهر نظیر برج آزادی از جمله ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود.

 هتل بزرگ تهران 1: هتل چهار ستاره بزرگ تهران در خیابان مطهری در مرکز پایتخت ایران واقع شده است و همچنین دارای شعبه دیگری در شهر می باشد.

هتل سیمرغ تهران: هتل سیمرغ (میامی سابق) در مرکز زیباترین و طولانی‌ترین خیابان پایتخت، خیابان ولیعصر واقع شده است. قرار گیری هتل در نزدیکی پارک ساعی و هوای مطلوب آن از ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود.

 هتل اسکان الوند تهرانهتل اسکان الوند تهران نزدیک به بوستان‌های بزرگ شهر تهران از جمله بوستان آب و آتش، پارک طالقانی و پل طبیعت واقع شده است؛ همچنین دسترسی آسان به میدان ونک، مرکز شهر، نمایشگاه بین‌المللی تهران و برج میلاد دارد.

هتل پارسیان انقلاب : هتل چهار ستاره انقلاب در خیابان طالقانی و در نزدیکی ولیعصر قرار گرفته است. این هتل که زیرگروه مجموعه هتل های پارسیان و یکی از بهترین هتل های تهران است در سال ۹۴ بازسازی شده و شامل امکانات زیر است : آسانسور، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، خدمات اداری، مرکز خرید، کافی شاپ، تاکسی سرویس، کافی نت، سالن ورزشی، آرایشگاه، خدمات تور، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، پارکینگ، استخر، سونا، ماساژ، خدمات بیدار باش، خدمات ویژه معلولین، تهیه بلیط ، لاندری، صبحانه و یخچال. اقامت برای کودکان زیر سه سال در این هتل رایگان بوده و برای بازه سنی سه تا هشت سال نیم بهاست.

رزرو هتل‌های لوکس تهران با بیشترین تخفیف در رهی نو

در صورتی که قصد اقامت در هتل‌های لوکس تهران را دارید، می‌توانید از طریق سامانه رزرواسیون رهی نو، بهترین هتل‌ها را با بیشترین تخفیف رزرو کنید. به این ترتیب، یک خاطره به یادماندنی و لاکچری را از سفرتان به تهران تجربه خواهید کرد. همچنین از طریق این سامانه می‌توانید به تجربه افرادی که قبل از شما در این هتل‌ها اقامت داشتند، دسترسی داشته باشید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس