کد خبر 1265558
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
زالی

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: بحث منع تردد شبانه تأثیری در کاهش کرونا ندارد و نتیجه‌ای جز به کارگیری و خستگی نیروهای انسانی پلیس نداشته است.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان تهران طی سخنانی با بیان اینکه آثار تعطیلی‌ها در تهران خوب بوده است، گفت: البته کاهش میزان مرگ و میرها زمان می‌برد.

وی بر عدم قطع زنجیره تزریق واکسن تاکید کرد و گفت: در تهران ما نیاز به بازنگری در شیوه نامه‌ها داریم و ساز و کارها باید مورد بررسی قرار گیرند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران اضافه کرد: بحث منع تردد شبانه تأثیری در کاهش کرونا ندارد و نتیجه‌ای جز به کارگیری و خستگی نیروهای انسانی پلیس نداشته است و باید این طرح مورد بررسی قرار گیرد، باید برخی موارد که ایجاد زحمت، هزینه و نارضایتی به همراه دارند را مورد بازنگری قرار دهیم.

زالی همچنین گفت: انجام تست «پی. سی. آر» در پایتخت افزایشی بوده و در بازه زمانی ۱۸ مرداد الی ۲۴ مرداد ۱۸ هزار و ۱۴۷ تست انجام شده است، که این میزان در بازه ۲۵ مرداد الی ۳۱ مرداد به ۲۱ هزار و ۷۱۰ تست رسیده است.

وی افزود: مردم حتی اگر مراجعه سرپایی هم داشته باشند و بدون تست و یا علائم کوچکی باشند و یا حساسیت داشته باشند، اغلب قریب به اتفاق درگیر کرونا هستند، باید حواسمان به تغییرات الگویی این بیماری باشد و اگر واکسن وارد کشور شد، خواهشی که داریم این است که نیروهای سایر نهادها هم در بحث واکسیناسیون یاری کنند.

وی در خصوص تست رایگان کرونا نیز گفت: طرح «شهید سلیمانی» طرح مناسبی است و باید این طرح را اجرا کنیم و نکته مهم این است که این تست باید در مراکز بهداشت انجام شود.

زالی افزود: اخیراً موردی را در یکی از بیمارستان‌های تهران با توجه به سفر خارجی که داشت، مشکوک شدیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 0
    بد که نیست درآمده .....
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 0
    زالی :" منع تردد شبانه تأثیری در کاهش کرونا ندارد " پس چرا مردم را بیخودی اذیت میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    1 0
    منع تردد شبانه تاثیرش در نیروهای کار خارج از تهران هست و در واقع تردد تهران و شهرهای اطراف را قطع می کند.
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 1
    کشورهایی که کرونا را کنترل کردند فقط به واکسن اکتفا نکردند. قرنطینه های صد در صدی و سفت و سخت داشتند ماسک را خیلی جدی گرفتند خیلی هاشون حتی درصد واکسیناسیونشون پایین بوده. منتها فقط شما همین یک مورد را دیدید. در حال حاضر شهر تهران نصف جمعیتش واکسینه شده که برابر با کشورهای اروپایی و آمریکاست.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 1
    شما و ستاد ملی کرونای دولت روحانی بخاطر کشتار مردم بایستی بازخواست شوید ..‌یک ایرانی دلسوخته از مرگ هموطنان عزیزم
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    ممنوعیت ومحدودیت تردد بین استانی مفید بوده ولی ممنوعیت تردد شبانه فایده ای نداشته و ان شاءالله دربرنامه ریزی جدید حذف شود.
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    به قول طرف نون که داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس