کد خبر 1265619
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
دختر سفیر سابق پاکستان در قزاقستان به قتل رسید

دعوای دو برادر بر سر آشپزی در یکی از محله‌های پایتخت به قتل یکی از آن‌ها منجر شد.

به گزارش مشرق، ساعت‌۱۳ یکشنبه هفتم شهریورماه قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۵۹ بی‌سیم از قتل مرد جوانی با خبر و به همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه که داخل حیاط خانه قدیمی دو طبقه در نزدیکی میدان خراسان بود با جسد مردی حدوداً‌۴۰‌ساله به نام آرش روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

نخستین بررسی‌ها حکایت از آن داشت که مقتول در درگیری با برادر کوچکترش به قتل رسیده است. همچنین مشخص شد خانه قدیمی دو اتاق در طبقه اول دارد که در یکی از اتاق‌ها قاتل و در اتاق دیگر آن خواهرش زندگی می‌کرده و در طبقه دوم نیز مقتول همراه دو برادر و مادر ۷۰‌ساله‌اش زندگی می‌کرده‌است.

تحقیقات اولیه مأموران نشان داد مقتول قصد داشته در آشپزخانه داخل حیاط غذا درست کند که با اعتراض برادر کوچکترش کیومرث روبه‌رو می‌شود و این درگیری مرگبار رخ می‌دهد و قاتل هم پس از حادثه از خانه فرار می‌کند.

حرف‌های خواهر مقتول

خواهر مقتول که شاهد حادثه خونین بود در توضیح ماجرا گفت: برادرم کیومرث در یکی از اتاق‌های طبقه اول زندگی می‌کرد و من هم در اتاق دیگری زندگی می‌کردم و سه برادر دیگرم و مادرم در طبقه دوم زندگی می‌کردند، اما ما داخل حیاط اتاقکی داشتیم که داخل آن آشپزی می‌کردیم.

وی ادامه داد: برادرم آرش گاهی برای آشپزی به اتاق داخل حیاط می‌آمد که کیومرث همیشه اعتراض می‌کرد و می‌گفت شما باید در همان طبقه خودتان آشپزی کنید. آن‌ها همیشه سر این موضوع با هم مشاجره لفظی داشتند و گاهی هم با هم درگیر می‌شدند، اما ما هرگز فکر نمی‌کردیم که برادرم روزی دست به چاقو ببرد و برادر بزرگتر خودش را به خاطر آشپزی به قتل برساند. لحظه حادثه آرش برای آشپزی به طبقه پایین آمد و به داخل اتاق داخل حیاط رفت که متوجه سر و صدای برادرم از داخل اتاق شدم که به او اعتراض می‌کرد. هنوز لحظاتی نگذشته بود که ناگهان کیومرث از پنجره خودش را به داخل حیاط انداخت و با آرش درگیر شد به سرعت خودم را داخل حیاط رساندم که دیدم کیومرث با چاقو ضربه‌ای به آرش زد و بعد هم فرار کرد. برادر بزرگترم خونین نقش بر زمین شد که با داد و فریاد درخواست کمک کردم، اما قبل از اینکه اورژانس برسد برادرم به‌خاطر شدت خونریزی فوت کرد.

اظهارات برادر مقتول

برادر مقتول هم در ادامه تحقیقات ادعای دیگری را درباره حادثه مرگبار مطرح کرد. وی گفت: وقتی پدرم فوت کرد و این خانه را برای ما به ارث گذاشت اختلافات برادر بزرگترم با کیومرث که برادر کوچکم است، شروع شد.

کیومرث دوست داشت خانه ارثی را بفروشیم و هرکس سهم خود را بردارد و از یکدیگر جدا زندگی کنیم، اما برادر بزرگترم قبول نمی‌کرد و می‌گفت بهتر است خانه را نگه داریم و همگی در یک جا زندگی کنیم.

او معتقد بود که بهتر است فعلاً خانه را نفروشیم و همه با هم زندگی کنیم، چون مادرمان تنها می‌شد. به‌هر حال آن‌ها همیشه با هم به خاطر خانه ارثی مشاجره لفظی داشتند و گاهی با هم درگیر می‌شدند.

وی ادامه داد: در گیری آن‌ها سر ارث و میراث بود و آشپزی در آشپزخانه داخل حیاط هم بهانه‌ای شد که با هم درگیر شوند و این حادثه تلخ اتفاق بیفتد. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیر قاتل فراری آغاز کردند.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 0
    مرتیکه کفتار حالا برادرتو کشتی که بری خونه رو بفروشی خرج عیاشی کنی.
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    9 1
    آخرش بر میگرده به مسائل مالی، اگه پول داشتن سهم این رو میدادن می رفت پی زندگیش اینطوری نمیشد، سر آشپزخانه با هم دعواشون نمیشد
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      3 0
      خداوندا ما را به آنی و کمتر از آنی به حال نفس اماره مان وامگذار . الله اعلم . اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    8 2
    خاک برسرتان سر یه خانه قدیمی کلنگی ۶۰متری ... برادر بکشید
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      9 0
      امان از نداری وفقر که هر روزهم بیشتر می شود
  • US ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    14 1
    باید بفهمیم که زمان تغییر رسیده هیچ لزومی نداره ۶نفر در یک خانه ۶۰متری روی سر هم دیگه جمع بشن در اکثر خانواده ها حتی شهرستانها والدین با فرزندان سی سال به بالا که مجرد ماندن به مشکلات اساسی خوردن وقتش رسیده از یه سنی به بعد فرزندان از خانواده جدا بشن
    • سعید IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      1 0
      ما هنوز احترام پدر و مادر برامون از هرچیزی مهم تره. لطفا مشکلات خانواده خودتو به بقیه نسبت نده.
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    1 0
    یه آدم نفهم، یک خانواده رو به نابودی میکشه! به نظرم اتحاد چیزیه که باعث ترقی یک خانواده میشه ، و حرص و طمع یک نفر باعث نابودی یک خانواده میشه.... مثلا مغازه ای بزرگ بوده که سالیان سال از کنارش سه چهار خانواده راحت داشتند در رفاه زندگی می کردند .... ولی بزرگتر میره و طمع یک نفر نفهم باعث میشه مغازه رو بفروشند..... به خیال خودش درآمدش تنهایی بیشتره ...... ولی دیگه هیچکدوم اون جمع صاحب یه مغازه بزرگ و معتبر نمیشن!! . . متاسفانه اینجا هم، همون اتفاق افتاده .... بدون اینکه فکر کنه تنهایی زندگی کردن یعنی پنج شش تا خوونه .... یعنی پنج شش تا دیگ غذا بره روی گاز به جای یه دیگ غذا ...یعنی به جای یکسری قبض آب، برق، گاز ... پنج شش سری قبض!!! .... احتمالا هم اجاره ای! .... . . خودخواهی و نفهم بودن یه نفر .... کار رو رسونده به فروپاشی یه خانواده .... . . من نمیگم مشکلات اقتصادی نیست .... ولی متاسفانه ما به جای تفکر و تصمیم درست و آینده نگری، فقط به لحظه فکر می کنم ..... من مستقل بشم مطمئنا اوضاعم بهتر میشه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس