کد خبر 1266091
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
قایدی

ملی پوشان پیش از مصاف با سوریه، تمرین شاداب و سرگرم کننده ای را سپری کردند که در بخشی از آن، آزمون مأمور مهار قایدی بود.

به گزارش مشرق، پس از پشت سر گذاشته شدن مرحله سخت و طاقت فرسای قبلی راهیابی به جام جهانی که در بحرین برگزار شد، حالا ملی پوشان خود را برای راند آخر این پیکارها آماده می کنند. ادامه تمرینات تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف با سوریه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و ملی پوشان با روحیه بالا و انجام تمرینات شاداب و سرگرم کننده، خود را برای نخستین دیدار در راه طولانی صعود به جام جهانی، برابر سوریه آماده کردند.

سردار آزمون که به همراه مهدی طارمی امید اصلی گلزنی برای تیم ملی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی به شمار می رود، به دلیل محرومیت در بازی با سوریه حضور ندارد. تا چند روز پیش شایعات فراوانی پیرامون آینده او در رسانه های معتبر اروپایی مطرح می شد اما این بازیکن سرانجام در زنیت ماندگار شد. در این تابستان، آزمون به تیم های نظیر میلان، رم، لورکوزن و در آخرین مورد المپیک لیون لینک شد ولی هیچ کدام از این انتقالات صورت نگرفت و او به فوتبالش در روسیه ادامه خواهد داد.

آزمون مأمور مهار مهدی قایدی +عکس

مهدی قایدی نیز که در انتقالی جنجالی و پر سر و صدا سرانجام استقلال را ترک کرد، راهی امارات و شباب الاهلی شد. باشوی کوچک که یکی از سریعترین و کلیدی ترین بازیکنان تیم ملی نیز محسوب می شود، می تواند در مواقع نیاز عصای دست دراگان اسکوچیچ باشد و با توجه به محرومیت سردار آزمون برابر سوریه، قایدی شانس بالایی برای حضور در این دیدار حتی به عنوان بازیکن تعویضی دارد و باید دید کادرفنی چه تصمیمی برای این بازیکن در سر دارد.

در جریان تمرین مفرح امشب نیز، سردار آزمون مأمور مهار مهدی قایدی بود. از آنجایی که بازیکنان تیم ملی دقایقی قبل از حضور اعضای کادرفنی به استادیوم آزادی رسیدند، دست به انجام تمرینات آقا وسط زدند. تعدادی از بازیکنان کاوری را داخل شورت ورزشی خود قرار داده و دیگر بازیکنان باید به دنبال فرد مذکور می دویدند تا کاور را از لباس او خارج کنند.

آزمون مأمور مهار مهدی قایدی +عکس


بازیکنانی نیز که کاور را در لباس خود قرار داده بودند، می بایست به باکس های تعیین شده فرار می کردند تا برنده این تمرین شاداب شوند. در بخشی از این تمرین، سردار آزمون که کری سفت و سختی با مهدی قایدی داشت، به دنبال او بود و موفق شد با مهار باشوی کوچک، کاور را از لباس او خارج کرده و برنده این بخش از تمرین شود.

آزمون مأمور مهار مهدی قایدی +عکس

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سرور RU ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    1 1
    وای خدا چه صحنه رویایی...
  • عباسی IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    3 0
    به امید پیروزی
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    6 0
    داداش تو داری یارو رو لخت می کنی
  • دیدگا IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    4 1
    توی تیم ملی چه خبره؟! مراقب باشید عکسای رختکن فقط لو نره که بیچاره میشیم!!
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    پول پرستان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس