کد خبر 1266657
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
رئیسی نمایه

در ازدحام انتقادات سیاسی اصلاح‌طلبان از حضور میدانی ابراهیم رئیسی در اماکن و مناطق مختلف یک نفر از میان اصلاح‌طلبان به تحسین این اقدامات او پرداخت.

به گزارش مشرق، در ازدحام انتقادات سیاسی اصلاح‌طلبان از حضور میدانی ابراهیم رئیسی در اماکن و مناطق مختلف (از غسالخانه بهشت زهرا تا پروژه تصفیه آب اهواز و بیمارستان‌های کرونایی) یک نفر از میان اصلاح‌طلبان به تحسین این اقدامات او پرداخت.

بیشتر بخوانید:

یاران دولت مردمی دولت رئیسی را بشناسید

حسن رسولی، فعال اصلاح‌طلب و عضو سابق شورای شهر تهران در مصاحبه‌ای که سایت جماران آن را منتشر کرده است، از اقدامات میدانی رئیس‌جمهور رئیسی قدردانی کرد: «من فکر می‌کنم کمی باید صبر کنیم و اگر رفتار خوبی از آقای رئیسی می‌بینیم بیان کنیم. اینکه آقای رئیسی در این مدت کوتاه بین مردم حاضر شدند و از راه دور مدیریت نکردند این رفتار مدیریتی، رفتار مدیریتی خوب و پسندیده‌ای است چه از سوی آقای خاتمی که مورد قبول اصلاح‌طلبان است، باشد چه از آقای احمدی نژاد باشد و چه از آقای رئیسی باشد. کار خوب، خوب است؛ از هر کسی که سر بزند.»

اینکه رسولی از روحانی نام نمی‌برد، شاید از این رو است که روحانی در طول هشت سال شدیداً تحت انتقاد بود که چرا در میان مردم نیست و رفتاری از موضع بالا با مردم دارد. در یک سال و نیم اخیر، کرونا بهانه بیشتری دست روحانی داد و او جز منزل و محل کار جای دیگری نرفت.

رسولی البته تأکید می‌کند: «منت‌ها مسائل مبتلابه کشور ما در شرایط فعلی، بسیار عمیق‌تر و پیچیده‌تر از این مسائل است. این‌ها هم مهم است، اما اهم مسائل کسری بودجه است، عدم تعادل تراز بازرگانی کشور است، بالا بودن نرخ تورم است، زیر صفر بودن نرخ سرمایه‌گذاری است، فرار نخبگان است، بالابودن نرخ بیکاری است و مشخص نبودن تکلیف برجام است. مسائل استراتژیک کشور در شرایط فعلی، تعیین‌کننده موفقیت یا عدم موفقیت دولت است که آن هم در کوتاه مدت، اخلاقی نیست که ما اگر ایرادی از دولت آقای رئیسی می‌بینیم در حقیقت آن را بزرگنمایی کنیم و باید نقاط مثبتی را هم که می‌بینیم بیان کنیم.»

او مجدد تأکید می‌کند: «نفس حضور آقای رئیسی در بین مردم کار درست و پسندیده‌ای است... اینکه آقای رئیس‌جمهور از موضع بالا با مردم رفتار نکنند از نگاه من صفت‌های خوبی است.»

باید به فال نیک گرفت که فردی از میان اصلاح‌طلبان بدون در نظر گرفتن جهت‌گیری‌های سیاسی، تلاش می‌کند نقطه مثبت مدیریتی سید ابراهیم رئیسی را ببیند. البته بعید است باقی اصلاح‌طلبان که منتقد هستند و حضور میدانی رئیسی را تخطئه می‌کنند، متوجه مثبت بودن اقدام رئیس‌جمهور نشده باشند، منتهی دو دلیل باعث می‌شود که نه تنها آن را تحسین نکنند، بلکه به تخطئه آن بپردازند و آن اینکه، اولاً رئیس‌جمهوری که آنان سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۰ بر سرکار آوردند، رسماً از مردم به‌دور بود، ثانیاً نمی‌خواهند به اقدامات مثبت کسی که رقیب انتخاباتی‌شان بوده، اذعان کنند. در واقع در هر دو مورد آن‌ها می‌خواهند سطح مقایسه پررنگی را که میان رئیسی و روحانی از این جهت شکل گرفته، کمرنگ کنند.

منبع: روزنامه جوان

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    2 0
    ولی بعضی افراد این کارو قبول ندارند
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      2 0
      مشرق چرا سانسور کردی منظورم برخی افراد بی غیرت بود
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      0 0
      چون این افراد اشرافی و متکبر هستند و از مردم خودشان را جدا می دانند.فقط یک مرفه بی درد است که از این کار بیزار است
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 0
    چرادرعراق و افغانستان سوریه ویمن و بعضی کشورها کرونانیست ولی در ایران کرونا بیداد می کندوهرروزهموطنامون دارندپرپرمی شوند
  • محمدرضا IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 0
    متاسفانه در این کشور رقابت منصفانه تبدیل به حسادت شده واحزاب چشم موفقیت همدیگر را ندارندو این برای پیشرفت یک مملکت موفقیت بدنبال ندارد و آن کسی که دلش بحال ایران عزیز نمی سوزد بنظرم در رگ هایش خون ایرانی بودن در جربان نیست، پس بیایید همه با هم میهن خود کنیم آباد.
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 1
    اینهاحالاتعریف میکنن ولی اگرپستی بشون دادن میشن نفوذی گولشونونخوریم
  • امانی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    0 0
    گرچه رضایت عمومی مردم شرط لازم هست برای مدیران اما شرط اساسی وبنیادی رضایت حق تعالی هست وهم اوست که ناظر وحاضر بر اعمال ورفتار وکردار نهان واشکار ما هست خوب ما ریاست جمهوری داشتیم که اولا برای بازدیدهای میدانی حتی در محیط کارخانه چهارپنج هزارمتری از ماشینش هم پیاده نمیشد والحمدالله ظرف این دوسال که اصلا فقط فاصله منزل تا دفتر کارش را بلد بود واز پشت شیشه اتومبیلش مشاهده میکرد مردم چقدر شادند یا ناشاد خوب با این اوصاف اگر لطف خدا وند بخواد شامل بشه به کدامیک نزدیکتر خواهد بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس