کد خبر 1266688
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
قطعی برق نمایه مصرف برق نمایه

جزئیات عرضه برق توسط شرکت برق منطقه‌ای تهران بیانگر فروش ۲ میلیارد و ۱۴۴ میلیون کیلوات ساعت انرژی برق در سال ۱۳۹۹ است.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت برق منطقه‌ای تهران، تا انتهای سال ۱۳۹۹ این شرکت اقدام به فروش ۲ میلیارد و ۱۴۴ میلیون کیلووات ساعت انرژی برق به مشترکین صنعت و معدن، کشاورزی، بخش عمومی و سایر مصارف نموده است.

بیشتر بخوانید:

قول وزیر نیرو برای حل مشکل قطعی برق

بر اساس این گزارش، ۷۴.۵ درصد از برق عرضه شده توسط شرکت برق منطقه‌ای تهران در قالب ۱ میلیون ۵۹۹ هزار کیلووات ساعت به حوزه صنعت تعلق دارد.

*برق مصرفی راه آهن و مترو در قالب برق کشاورزی محاسبه می‌شود

از سوی دیگر ۲۱.۴ درصد از برق فروش رفته توسط شرکت برق منطقه‌ای تهران در قالب ۴۶۰ میلیون کیلووات ساعت متعلق به بخشی است که تحت عنوان کشاورزی معرفی شده اما به شرکت‌های راه‌آهن و مترو عرضه شده است.

همچنین ۳.۸ درصد از برق عرضه شده به سایر مصارف در قالب شرکت تات مال و شرکت یادمان سازه برج میلاد و مابقی برق فروش رفته نیز در قالب بخش عمومی به سازمان صدا و سیما داده شده است.

به گزارش فارس، بزرگ‌ترین مشترک برق منطقه‌ای تهران بر مبنای بیشترین مصرف، شرکت سیمان آبیک است که در سال ۱۳۹۹، بیش از ۳۶۴ میلیون کیلووات ساعت برق خریداری کرده است. به عبارت دیگر برق استفاده شده توسط سیمان آبیک ۱۶ برابر برقی است که شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا مورد استفاده قرار داد است.

جزئیات عرضه شرکت برق منطقه‌ای تهران +سند

جزئیات عرضه شرکت برق منطقه‌ای تهران +سند

جزئیات عرضه شرکت برق منطقه‌ای تهران +سند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس