هشدار استاندار تهران نسبت به افزایش بیماران کرونایی و تعداد فوتی‌ها در استان/ ضرورت تأمین منابع انسانی و مالی بیمارستان‌ها - کراپ‌شده

استاندار تهران گفت: ۵۵۰ پروژه در طول هفته دولت در استان تهران با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به پاکدشت و بهره برداری از طرح‌های صنعتی در این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: ۵۵۰ پروژه در طول هفته دولت در استان تهران با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان و اشتغالی بالغ بر هفت هزار نفر به بهره برداری رسید.

وی سپس به طرح‌های هفته دولت در پاکدشت اشاره کرد و افزود: ۲۳ طرح در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، خدماتی و ورزشی در پاکدشت با اعتباری بالغ بر ۲۵۴ میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان و ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از ۱۵۰ نفر طی هفته دولت افتتاح شد.

استاندار تهران با اشاره به ظرفیت‌های پاکدشت در زمینه تولید گل و گیاه و کشت گلخانه‌ای افزود: در همین راستا پیگیر احداث پایانه گل و گیاه پاکدشت هستیم و این امر اولویت هفته آینده استانداری تهران خواهد بود.

محسنی بندپی اختصاص ۱۵۶ لیتر در ثانیه آب سد ماملو به شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: وقوع این امر بزرگ کمک بسیاری به تسهیل روند تولید در این شهرک صنعتی کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    0 0
    چرا نمی فهمید الان مسئله نان ملته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس