کد خبر 1266965
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
روشن: هر کس ناز می‌کند از استقلال برود

پیشکسوت استقلال گفت: برخی از بازیکنان برای تمدید قرارداد با احساسات هواداران بازی می‌کنند و به نظرم باشگاه باید با آنها قطع همکاری کند.

به گزارش مشرق، «حسن روشن» اظهار داشت: جدایی مهدی قایدی از استقلال به درخواست او صورت گرفت و با این انتقال برخی از مشکلات مالی استقلال حل شد.او جوان است و می‌خواست برای آینده‌اش تصمیم بزرگی بگیرد.

وی افزود: هواداران استقلال نگران جانشینی مهدی قایدی هستند اما آنها باید در نظر داشته باشند چه عواملی باعث شد تا این انتقال صورت بگیرد، برخی از مدیران با بدهی‌ها باعث شدند تا این تیم در مقطع امروز به فکر فروش این بازیکن باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: نقل و انتقالات در این فصل با نظر مستقیم فرهاد مجیدی صورت گرفت و او نفراتی را که می‌خواست معرفی کرد تا جذب شوند، به هر حال او سرمربی است و به طور حتم برای جذب بازیکنان مورد نظرش دلایل فنی داشته است.

روشن تصریح کرد: برخی از بازیکنان برای تمدید قرارداد با احساسات هواداران بازی می‌کنند و به نظرم باشگاه باید آنها را از لیست خارج کند. استقلال بزرگ و با عظمت است که هیچ کس حق ناز کردن ندارد.

وی تاکید کرد: استقلال بازی سختی را با الهلال عربستان پیش رو دارد، بازی با این تیم که تا بن دندان مسلح است دشوار است و آنها مدت‌هاست برای رویارویی با آبی پوشان ‌برنامه‌ریزی کرده‌اند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: در ین فصل همه انتظار موفقیت از استقلال را دارند و هواداران به دنبال این هستند پس از سال‌ها این تیم به موفقیت گرفته و جام بگیرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    1 1
    دانشمند خب میرن دیگه میرن جایی که پول زیاد بگیرن .گذشت زمانی که بازی در استقلال و پیروزی افتخار بود الان بازیکنها بلدن چه کار کنن
  • mojtaba SE ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    0 1
    نازت برم نونور ,حرص نخور ,درست میشه.,ما همه گوش بفرمان توئیم ,ای دلاور,ای جیگر ..روشن دست خودش نیست نونور بار آمده. پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس