کد خبر 1267174
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از ۲۲۰ میلیون نفر رسید

گزارش‌ مراکز رسمی نشان می‌دهد، شمار مبتلایان جهانی ویروس کرونا تا جمعه شب به ۲۲۰ میلیون و ۹۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش مشرق از مرکز وب سایت آماری ورلد میترز (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به همه‌گیری کرونا را به صورت لحظه‌ای گزارش می‌کند، شمار مرگ و میر جهانی کرونا به ۴ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۱۲۷ نفر رسیده است.

براساس این گزارش، آمریکا که در ماه های گذشته توانسته بود با واکسیناسیون کلان شیوع ویروس کرونا را تا حدودی کنترل کند، مجددا با شیوع ویروس جهش یافته دلتا دوباره با روند افزایش مبتلایان و مرگ و میر مواجه شده است و تنها در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۵۶۵ نفر در این کشور جان خود را از دست داده اند.

آخرین آمار نشان می‌هد، شمار مبتلایان به این بیماری در آمریکا به ۴۰ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۱۸ نفر و مرگ و میر ناشی از آن نیز به ۶۶۲ هزار و ۸۵۳ نفر رسیده است.

در کنار آمریکا، روسیه دیگر کشور حوزه اروپا است که روند مبتلایان و مرگ و میر کرونا هنوز در این کشور روند صعودی دارد بطوریکه تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹۸ نفر به علت ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورلد میترز، پس از آمریکا، هند، برزیل، روسیه، انگلیس و فرانسه به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماری کرونا در جهان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاتیوشا IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    0 0
    بدون تردید دستهای پنهان و آشکاری در پشت پرده فراز و فرود این بیماری وجود دارد از سیستم هارپ تا استفاده دکلهای مخابراتی که با پرتاب امواج و یا بوسیله گروههایی در انتشار زمینی و بمب های آلوده به ویروس در کم و بیش این بیماری مصنوعی و دست ساز موثر هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس